آموزش ثبت نام در کوینکس CoinEX به همراه ویدیو

باید اول در صرافی ایرانی مثلا نوبیتکس، ثبت نام کنید و بعد پول به نوبیتکس واریز کنید و در اونجا تتر بخرید و بعد تتر را از نوبیتکس به کوینکس واریز کنید و با تتر ارزهای دیگه را بخرید. توجه کنید که کارمزدهای صرافی کوینکس نسبت به صرافی های ایرانی خیلی کمه و مقدار برداشت ارز هم بدون احراز هویت روزانه تا 10 هزار دلار در حدود 320 میلیون تومان می باشد. در ادامه آموزش صرافی کوینکس، باید نحوه ارتقای امنیت حساب کاربری را بررسی کنیم.

به محض واریز در بالای صفحه می توانید موجودی کیف پول را چک کنید. در صورتی که از یک گوشی استفاده می نمایید و امکان اسکن کد برای شما وجود ندارد. گزینه Enter a setup key را در google authenticator را بزنید و سپس کد نمایش داده شده را وارد نمایید. برای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوینکس، ابتدا به آدرس سایت یعنی coinex.com رفته و مطابق شکل بر روی دکمه ثبت نام کلیک می‌نماییم. صرافی کوینکس یکی از معدود صرافی هایی است که هنوز ایرانی ها را تحریم نکرده است.اما امکان دارد در آینده این صرافی هم به تحریم کنندگان ایران بپیوندد. صرافی کوینکس یک پلتفرم برای مبادله راحت و امن ارزهای دیجیتال است.

حجم معاملات روزانه در این صرافی بیش از 350 آموزش ثبت نام کوینکس میلیون دلار است. اخیرا معاملات آتی یا همان فیوچرز ، میان معامله‌گران در… در حالت Cross تمام سرمایه شما در معرض ریسک قرار خواهد گرفت و در حالت Isolated شما می‌توانید برای هر پوزیشن ، مقدار دلخواهی از مارجین را اختصاص دهید. تیک گزینه … I promise to be را فعال کنید و Submit را بزنید. تیک گزینه … I’ve read and را بزنید و بر روی Sing Up کلیک کنید.

چگونه در صرافی کوینکس ثبت نام کنیم؟

همیار کریپتو در این مقاله به‌صورت ویدئویی و در متن مقاله به‌صورت تصویری گام به گام مراحل ثبت نام صرافی کوینکس را آموزش می‌دهد. ما در همیار کریپتو آموزش ارز دیجیتال در مشهد را به‌صورت حضوری و برای دیگر شهرها به‌صورت آنلاین در فضای اسکای روم برگزار می‌کنیم. آموزش ارز دیجیتال از صفر تا صد بوده و به دو شکل آموزش در دوره عمومی VIP و تدریس خصوصی انجام می‌شود. در مرحله بعدی باید گزینه Send code را انتخاب کرده تا یک رمز ۶ رقمی برای ایمیلی که در ابتدای ثبت نام دارد کرده بودید، ارسال شود.

حذف اکانت کوینکس یا همان غیر فعال کردن اکانت:

آموزش ثبت نام در کوینکس CoinEX به همراه ویدیو پس از کامل نمودن مقادیر موجود کار به اتمام رسیده است و رمز ارز مورد نظر شما با مقدار مورد نظر ارسال شده است. در این قسمت از مقاله، قصد داریم تا به صورت کامل به شما نحوه کار با این صرافی را آموزش دهیم. در ابتدا نحوه ثبت نام را به شما خواهیم گفت و سپس اقدام به آموزش کار با این صرافی خواهیم کرد. اگر کار با این صرافی برای شما مشکل است، ادامه این مقاله را از دست ندهید زیرا همانطور که گفتیم به صورت کامل به شما آموزش خواهیم داد. این صرافی نیز همانند دیگر صرافی های ارز دیجیتال مقداری از هزینه ها را به عنوان کارمزد از شما کم می کند.

راهنمای نحوه برداشت و واریز ارزدیجیتال در حساب کوینکس

سلام دوست عزیز، با تغییر الگوریتم بلاکچین اتریوم به اثبات سه… کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب استاک‌سرف تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. همچنین لازم به ذکر است‌ که معاملات قراردادی تاریخ انقضا یا تسویه ندارد. 🔵 صرافی Coinex در هنگ کنگ چین واقع شده و در انگلستان ثبت شده است. ” است کلیک نکنید، چون دوباره به صفحه شرایط و قوانین برمیگردید. سایت این صرافی فیلتر شده اما نسخه اندروید برای برخی از دستگاه ها فیلتر و برخی دیگر فیلتر نیست .