آموزش صرافی کوکوین آموزش ثبت‌نام و معامله‌گری در کوکوین Kucoin + ویدئو میهن سیگنال

آموزش صرافی کوکوین آموزش ثبت‌نام و معامله‌گری در کوکوین Kucoin + ویدئو میهن سیگنال

روی گزینه ی Set در مقابل Google verification کلیک میکنم. در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید. اهرم ابزاری است که معمولاً صرافی ها در اختیار معامله‌گران… در نهایت روی گزینه Confirm بزنید تا Trading Password برای شما فعال شود. روی گزینه Set درمقابل ، Google Verification کلیک کنید.

کاربران می توانند فرمی ارسال کنند و از تیم پشتیبانی مشتری ایمیل دریافت کنند. صرافی معمولاً در زمان اوج فعالیت بازار دچار قطعی نمی شود، که این یک امتیاز مثبت برای معامله گران فعال است. در حالی که سپرده گذاری در KuCoin رایگان است، هزینه های برداشت بسته به ارز دیجیتال مورد نظر متفاوت است. هم کارمزد معاملات و هم کارمزد برداشت در KuCoin بیشتر با بایننس (که به دلیل کارمزدهای پایینش شناخته می شود)، همسو هستند. تب Trade جایی است که می توانید ارزهای دیجیتال را معامله کنید.

با توجه به محدودیت های روز افزونی که صرافی بایننس برای کاربران ایرانی و سایر کشورها نیز اعمال می‌کند. صرافی کوکوین به عنوان یک رقیب جدی برای بایننس شناخته می‌شود و کاربران زیادی در حال مهاجرت و انتقال دارایی خود به این سمت می‌باشند. خرید سرور مجازی ترید کوکوین می‌تواند یک ابزار بسیار کاربردی و مفید برای شما باشد که باعث افزایش سرعت معاملات و امنیت حساب کاربری شما در این صرافی بشود. با وارد کردن پسورد خود و ورود به بخش معاملات صرافی کوکوین، به صورت خودکار سفارش‌های مختلف به نمایش داده می شود و اینجا همان نقطه شروع معامله شماست.

معرفی معاملات مارجین در صرافی کوکوین

در ابتدا باید بصورت کلی در مورد صرافی کوکوین بیشتر بدانید، چرا که تصمیم گرفته اید داخل آن ثبت نام کرده و سرمایه تان را وارد حساب کاربری خود کنید و با آن به کسب درآمد بپردازید. در بسیاری از سایت ها به برخی از محدودیت ها و همچنین مزیت های اساسی صرافی کوکوین اشاره ای نشده است که در این مطلب سعی می شود بصورت کامل در این مورد صحبت داشته باشیم . آموزش کوکوین یکی از بهترین صرافی‌ ها با کمترین کارمزد معاملاتی است. با ایجاد حساب کاربری در این صرافی می‌ تواند از معامله بیش از 200 ارز دیجیتال لذت ببرید، همچنین می‌ توانید با در اختیار داشتن توکن همین صرافی از تخفیفات در معامله نیز برخوردار شوید. این صرافی دارای رابط کاربری خوبی است علاوه بر سایت دارای نرم‌ افزار اندروید و ios نیز است. شما با یک کارت بانکی می‌ توانید در این صرافی ثبت‌ نام کنید و به معامله ارزهای دیجیتال مشغول شوید.

به‌دلیل شرایط قانون‌گذاری ایالات‌متحده، از کشوری به‌جز آمریکا متصل شوید و سعی کنید از نرم‌افزارها و اشتراک‌هایی استفاده کنید که همیشه بتوانید کشور خود را ثابت نگه دارید. مثلاً اگر با آی‌پی کشور هلند در کوکوین ثبت‌نام کردید، همیشه با آی‌پی‌ هلند به صرافی وارد شوید و از تغییر مداوم کشور اجتناب کنید. به‌عنوان مثال، وقتی یک سفارش خرید ثبت می‌کنید، سیستم کوکوین در میان سفارش‌های فروش منطبق با سفارش شما که معامله‌گران دیگر ثبت کرده‌اند، می‌گردد و سفارش شما را تکمیل می‌کند.

کد 2FA را در باکس 2FA Code وارد کنید و Activate را بزنید.

شما می‌توانید از vpn استفاده کنید ولی حواستان باشد که همیشه به آی پی ثابت کشوری که مورد قبول کوکوین متصل شوید. اطمینان داشته باشید که درصورت تغییر سیاست این صرافی پول شما لاک مسدود نمی‌شود و اگر تغییری در کار باشد، شفاف و رسانه‎ای منتشر می‌شود. در این مرحله از آموزش نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین باید از طریق اپ‌استور یا گوگل‌پلی نرم‌افزار Google Authenticator را دانلود کرده و سپس QR Code که کوکوین به شما نشان می‌دهد را اسکن کنید. کد 2FA را در باکس 2FA Code وارد کنید و Activate را بزنید. هر یک از ارزهای دیجیتال موجود در این صرافی دارای یک ادرس کیف پول مختص به خود هستند. با کلیک بر روی هر یک از ارزهای دیجیتال موجود در بخش Deposit، آدرس اختصاصی آن جهت واریز نمایش داده میشود.

آموزش خرید بیت کوین در ایران – چگونه بیت کوین بخریم؟

در صورت بروز کوچکترین مشکل، حتما ایران بروکر شما را در جریان آن قرار خواهد داد. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ثبت نام در کوکوین بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. برای ترید سریع، ارز دیجیتال در این صرافی می باست از داخل صفحه فرم معاملات خرید و فروش، نوع سفارش را بر روی ” Market” قرار دهید. در این صورت، خود صرافی به صورت خودکار بهترین قیمت را برایتان در همان لحظه پیدا می کند و در نتیجه سفارش شما تکمیل می گردد باید فقط مقدار خریدی که قصد دارید انجام دهید را در کادر amount بنویسید . کاربران ایرانی می توانند از سایت های خارجی که در حال حاضر اقدام به مسدود کردن آی پی های ایرانی نکرده اند، برای خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنند. همچنین، روش دیگری برای استفاده از این بازار سرمایه گذاری وجود دارد. کاربران ایرانی می توانند از سایت های صرافی ایرانی به منظور سرمایه گذاری و خرید و فروش رمز ارزها استفاده نمایند.

بازارهای نقدی در صرافی کوکوین