آموزش PLC پی ال سی شیراز فارس آموزش

آموزش PLC پی ال سی شیراز فارس آموزش

برنامه ریزی plc های سری s7 با استفاده از نرم افزار simatic manager s7 انجام می plc 1200 زیمنس شود. امکان شبیه سازی در محیط نرم افزار برای برطرف کردن خطا ها نیز وجود دارد. در حالی که PLC ها در کنترل سریع اتوماسیون بسیار خوب هستند، ام آن ها داده ها را به راحتی به اشتراک نمی گذارند. در بهترین حالت ، PLC ها با واسط های اپراتور و بسته های نرم افزاری Supervisory Control and Acquisition Data در کف کارخانه تبادل اطلاعات می کنند. هرگونه تبادل داده با سطح کسب و کار شرکت (خدمات اطلاعاتی ، برنامه ریزی ، سیستم های حسابداری و تجزیه و تحلیل) باید از طریق یک بسته SCADA جمع آوری ، تبدیل و پخش شود.

یکی از مزایای PLC های دلتا ، که باعث محبوبیت آنها شده است ، دقت و سرعت بالای آن در خواندن ورودی ها و پاسخ بسیار سریع به آنها است که کار را برای اپراتورها بسیار آسان می کند. این نوع از پی ال سی ها در سری های مختلف تولید و ارائه می شود ، که ما در اذامه فهرست آنها را ذکر کرده ایم. پی اِل سی در اتوماسیون صنعتی، نقش بسیار مهمی دارد؛ به این دلیل که یکی از بهترین نظارت کننده ها و کنترل کننده هایی به حساب می آید که در صنایع مختلف، کاربرد دارد. امروزه در ایران و سایر کشورهای دنیا، برای صنایع مختلف از قبیل صنایع غذایی، صنایع خودرو سازی، صنایع پلاستیک سازی و صنایع ساختمان سازی، از پی اِل سی استفاده می شود. اتوماسیون صنعتی به معنای استفاده از سیستم ها، ابزارهای خودکار، نرم افزارهای رباتیک و کامپیوتری است تا انجام کارها و فرآیندهای صنعتی و تولیدی، به جای انسانها، به ماشین آلات سپرده شوند.

  • بعلاوه آموزش انواع درایو های زیمنس سری M،V ، G نیز این شامل این دوره میشود.
  • آموزشگاه PLC فنی پارس، آموزشگاهی معتبر و مورد تایید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است.
  • شما همچنین میتوانید آموزشگاه های معتبری که در شیراز و فارس مشغول به فعالیت می باشند را در سایت فارس آموزش مشاهده کرده و آموزشگاه، دوره آموزشی PLC پی ال سی مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مد نظر شما می باشد را انتخاب کنید.
  • هرگونه تبادل داده با سطح کسب و کار شرکت (خدمات اطلاعاتی ، برنامه ریزی ، سیستم های حسابداری و تجزیه و تحلیل) باید از طریق یک بسته SCADA جمع آوری ، تبدیل و پخش شود.
  • در این ویدیو آموزشی درایو C2000 که بخش چهارم و آخرین بخش از این قسمت بود.
  • پی ال سی دیگر به شناخت اجزا و کاربردهای کنترل و گزارش‌گیری محدود نمی‌شود این حوزه بیشترین کاربرد در صنعت را داراست و فضای گسترده ای با کامپیوترها دارد و همین موضوع موجب شده است که کاربرد PLC شیرین تر و خلاقانه تر شود.

در این دوره یاد می گیرید چگونه تاچ پنل زیمنس را برنامه نویسی کنید و نحوه کد نویسی اسکریپت جهت از بین بردن محدودیت های تاچ پنل را به شما یاد می دهیم . بصورت کاملا حرفه ای کلیه تنظیمات مربوط به قسمت پیکربندی سخت افزاری تجزیه و تحلیل خواهد شد. برای مشاهده لیست کامل محصولات ما در زمینه آموزش plc زیمنس حتماً ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید. دوره آموزش جامع PLC زیمنس به‌صورت کاملا مجازی می‌باشد و پس از شرکت در دوره فایل‌های ویدئویی به همراه پروژه‌های انجام شده و … تقدیم شما خواهد شد. خیر، تمام نرم‌افزارهای شرکت زیمنس مجهز به شبیه‌ساز می‌باشند و شما بدون نیاز به سخت‌افزارها می‌توانید با مدرس پیش بروید.

سرفصل های دوره آموزش PLC درجه 1

به صورت کامل به سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک مورد استفاده در پی ال سی ها آشنا می شوید و نحوه ارتباط بین این سیستم ها با PLC را آموزش می بینید. در پایان این دوره میتوانید با تسلط کامل نقشه های صنعتی را بخوانید و یاد می گیرید چگونه با توجه به نقشه پروژه های صنعتی را اجرا کنید و اجزای برق صنعتی، تابلو برق ها، موتورهای تکفاز و سه فاز مختلف و … را بر روی سیستم اتوماسیون PLC نصب کنید. که این مشکلات را برطرف کند؛ و در نهایت پی ال سی به عنوان جایگزین این سیستم ارائه شد. مشخصات فنی این دستگاه شامل وجود FB یا بلوک های مختلف عملکردی و نرم افزار یکپارچه می باشد. امروزه از پی ال سی‌های دلتا در صنایع کوچک و بزرگ، از لاستیک و پلاستیک گرفته تا صنایع گاز ، نفت و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرند.

برخی از مزایای دیگر PLC به شرح زیر است:

ماژول های خروجی سیگنال های کنترل را از CPU به مقادیر دیجیتال یا آنالوگ تبدیل می کنند که می تواند برای کنترل دستگاه های مختلف خروجی استفاده شود. با استفاده از دکمه جست و جو موجود در سایت ، نام آموزشگاه مورد نظر خود را وارد کنید. تمامی اطلاعات آموزشگاه شامل اطلاعات تماس ، آدرس ، شرح کامل خدمات آموزشگاه مورد نظر خود را مشاهده کرده.

شما در دوره برنامه نویسی PLC با انواع شبکه های صنعتی از جمله مد باس،پروفیباس،پروفینت و …آموزش داده میشوید و نحوه ارتباط با برنامه PLC بصورت کاملا تخصصی فرا خواهید گرفت. بله برای یاد گرفتن کارآموز بهتر است ابتدا در دوره تابلو برق صنعتی شرکت کرده بعد وارد برنامه نویسی PLC شوند ،که این امر باعث تسلط کامل بر برنامه نویسی میشود. بله یکی از مزایا دوره برنامه نویسی PLC که در آموزشگاه فن آموزان برگزار میشود کارآموز میتواند تمام مباحث کلاس حضوری را در کلاس مجازی فرا بگیرد وهمچنین با استاد دوره بصورت انلاین ارتباط برقرار کرده.