بازی های کریپتویی کسب ارز دیجیتال رایگان با بازی 2023 اوکی اکسچنج | حسینی فایننس

سازندگان از سویی دیگر به شما این اجازه را می‌دهند تا زمان‌ها و دیگر آیتم‌های درون بازی را در قالب NFT خریداری کنید. بازی دیگر این فهرست به یک اثر نقش‌آفرینی اختصاص دارد که با ارائه سیستم مبارزات نوبتی، تلاش می‌کند دنیایی مدرن و زیبا را پیش‌روی بازیکنان قرار دهد. در بازی کریپتویی Elementos بازیکنان می‌توانند ازطریق تجربه بخش‌های PvE و PvP، توکن EME به‌دست بیاورند و با انجام چالش‌های مختلف و پیروزی در نبردها جایزه و حیوانات مختلف را کسب کنند.

آیا بازی‌های کریپتویی ارز دیجیتال می‌دهند؟

اگر تا به الآن قصد سرمایه‌گذاری در حوزه ارز دیجیتال را داشته‌اید اما استخراج ارز برای شما روند سختی بوده‌ است با بازی‌های کریپتویی می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. این بازی اولین بار در سال 2018 منتشر شد و از آن زمان تاکنون به یکی از منابع مهم طرفداران کریپتو و بازی‌های ویدیویی برای کسب درآمد تبدیل شده است. هدف اصلی بازی ایجاد هرچه بیشتر موجودات است تا بتوانید آن‌ها را در بازار داخلی آن با سایر بازیکنان به شکل ارز دیجیتال به فروش برسانید. Crypto Planet برخلاف بازی‌های قبلی که عنوان نسبتا ساده‌ای هستند، بیشتر روی گیم‌پلی تمرکز دارد.

بازی Farmers World

بازیکنان سند باکس می‌توانند با روش خودشان از این بازی کسب درآمد کنند اما معمولاً بهترین راه برای کسب درآمد از طریق سندباکس معامله‌ زمین‌های آن به نام LAND می‌باشد. این بازی برای کاربران به راحتی در دسترس می‌باشد و نسخه ios, کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل سایت حسینی فایننس اندروید و ویندوز آن در بازار موجود است. ارزهای دریافت شده توسط این بازی از طریق Coinbase به بازیکنان پرداخت می‌شود که در حال حاضر یکی از امن‌ترین صرافی‌ها محسوب می‌شود.

در واقع تریدر ها میتونن جریان معامالات رمز ارزی خودشونو رو توکن های بومی بازی های کریپتویی هم سرمایه گذاری کنن. بعضی توکن های بازی ها مثل توکن اکسی و مانا پتانسیل رشد بالا دارن و تریدر ها ضمن تحلیل این بازار ها، تو زمان های مناسب میتونن برای خرید و فروش این ارز ها اقدام کنن تا از نوسان قیمتشون سود بگیرن. سندباکس هم یه بستر دیگه برای کسب درآمد از ارز دیجیتاله که تو نسخه های اندروید و ios عرضه شده. تو این بازی میتونید زمین های مجازی که اسمشون لنده رو آباد کنید و بعد تو قالب توکن NFT بفروشید. تو این بازی میتونید زمین خودتونو به بقیه بازیکن ها اجاره بدید و از این راه هم درآمد کسب کنید.

بازی های کریپتویی کسب ارز دیجیتال رایگان با بازی 2023 اوکی اکسچنج | حسینی فایننس همه آیتم‌های داخل بازی الانگ وید د گادز در قالب یک NFT بر بستر پالیگان ایجاد می‌شوند. به همین دلیل خرید و فروش آن‌ها در مقایسه با بازی های دارای جایزه ارز دیجیتال که مستقیما روی اتریوم ایجاد شده‌اند، هزینه تراکنش کمتری دارد. نئون دیستریکت یک بازی مبتنی بر بلاک چین ماجراجویی نقش‌آفرینی با موضوع سایبرپانک است و توسط شرکت Blockade Games توسعه داده شده است. نئون دیستریکت با استفاده از جدیدترین فناوری‌های تمرکززدایی، در یک ویرانه تخیلی طراحی شده است و بازیکنان قادر به کسب آیتم‌های NFT روی بلاک چین اتریوم هستند.

هاوینگ بیت کوین چیست و چرا اتفاق می افتد؟

این توکن تمام کاربردهای توکن های GST را دارد و همچنین برای مشارکت در جامعه حاکمیتی بازی STEPN و پاداش دهی به بازیکنان با سطح بالاتر از 30 مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می‌توانید به کشاورزان دیگر حمله کنید باید مراقب زمین‌های خود باشید تا مورد حمله دیگر کشاورزان قرار نگیرد. اگر مراقب زمین خود نباشید ممکن است حیوان‌های وحشی به زمین‌های شما حمله کنند و به محصولات آسیب برسانند. توکن اختصاصی این بازی GOLD می‌باشد که از طریق فعالیت‌های مختلف در بازی به دست می‌آید. در CropBytes بازیکنان می‌توانند مزرعه خود را پرورش دهند، محصولات کشاورزی پرورش دهند، حیوانات مزرعه خود را پرورش کنند و محصولات نهایی را با سایر بازیکنان معامله کنند.

  • این بازی اندرویدی، از ترکیب دو سبک استراتژی هم‌زمان و مبارزه‌ی چندنفره‌ی آنلاین برای طراحی گیم‌پلی جذاب خود استفاده می‌کند.
  • تو این بازی میتونید زمین های مجازی که اسمشون لنده رو آباد کنید و بعد تو قالب توکن NFT بفروشید.
  • البته که بازیکنان برای آن‌که بتوانند از بازی توکن Town دریافت کنند، باید حداقل یک NFT درون بازی را خریداری کرده باشند.
  • همچنین شما می‌توانید باتوجه‌به نقاط ضعف و قوت اسب‌ها برای کسب درآمد روی بازیکنان دیگر شرط‌بندی کنید.

بازیکنان در بدو ورود به بازی باید سه اکسی برای شروع خریداری کنند که تا اواخر سال ۲۰۲۱ مجموع قیمت آن‌ها نزدیک به ۱۰۰۰ دلار هزینه شده بود. در این بازی شما پس از آن‌که تیم خود را تشکیل دادید،‌ یک سری چالش و مأموریت را انجام می‌دهید و در ازای آن‌ها توکن SLP به‌دست می‌آورید. این روزها کسب درآمد در دنیای ارز دیجیتال برای هر فرد راه متفاوتی دارد؛ برخی خرید و فروش می‌کنند، برخی سرمایه‌گذاری می‌کنند و عده دیگری از راه بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین و رمز ارز کسب درآمد می‌کنند. در دنیای مدرن گیمرها می‌توانند از راه‌های مختلفی با بازی کردن در‌آمد کسب کنند و یکی از این راه‌ها انجام بازی‌های بلاک چینی است. با جمع‌آوری سرمایه از طریق بازی‌های کریپتویی برای وام‌دهی در بلاک‌چین اقدام کنید و از این سرمایه به عنوان وثیقه برای دریافت وام استفاده کنید. اگر به این کسب درآمد مشکوک هستید، بازی‌های کریپتویی رایگان یک روش کاملاً مناسب برای کسب اطمینان در این حوزه هستند.