بهترین بروکر های فارکس در ایران-بروکر آمارکتس

لایت فارکس شرایط بونوسش رو بخونید ، قانون سفت و سختی نداشته باشه و موقع برداشت به دردسر بیافتید. سلام ecn.mt4 حداقل سرمایش 300 دلاره ، کمیسیون نداره و اسپردهاش حدود 1 تا 3 پیپ برای بیشتر جفت ارزها هست. Pro.ecn.mt4 حداقل 500 دلار اسپرد از 0 و کمیسیون 1.6 دلار برای هر لات معامله کسر میکنه.

ملاحظه می‌کنید که با یک بررسی ساده در شبکه های اجتماعی و مشاهده نظرات کاربران گذشته این بروکر به راحتی می‌توانید آن را از لیست انتخاب‌های خود خارج کرده و فریب خدمات ظاهری آن را نخورید. دقیقاً همین روند برای برداشت پول از حساب کاربری نیز وجود دارد و بعد از ثبت درخواست شما در بروکر از سوی این افراد و یا شرکت‌ها برای انتقال پول به حساب شما با شما تماس گرفته می‌شود. از این گذشته باز هم با اولویت بیشتر نسبت به کارمزدها و هزینه‌های پایین بایستی به شفاف بودن هزینه‌ها در بروکر ها اشاره کنیم. اخذ کمیسیون هایی با درصد های نامعلوم و یا اسپرد مخفی یکی از چالش‌های بسیار بزرگی است که باعث شده تا کاربران ایرانی در انجام معاملات خود در بازار فارکس با مشکلات زیادی روبرو باشند.

آموزش استراتژی معاملاتی گپ

طبیعتا همه‌ی آنها به یک اندازه ممکن است مناسب شرایط شما نباشند و امتیاز یکسانی نگیرند. همچنین پیشنهاد ما این است که وبسایت خود بروکر را نیز به دقت مطالعه کنید چون در بسیاری موارد آیتم‌هایی مانند میزان اهرم و اسپرد در انواع حساب‌ها و بازارها متغیر هستند. قبل از هر چیز باید بدانید پروسه ی پیدا کردن بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان، بسیار زمان بر بود!

افتخارات بروکر ویندزور

در بروکرهای معتبر جفت ارزهای بسیار بیشتری برای معامله عرضه شده و از این گذشته کامودیتی های زیادی نیز برای معامله گری در دسترس هستند. به صورت کلی معامله گری در بازار فارکس نسبت به بازارهای مانند بازار بورس و بازار ارز دیجیتال تنوع کمی در روش های سرمایه گذاری دارد. اگر شما در این بین از یک بروکر معتبر و شناخته شده استفاده نکنید عملاً همین فرصت‌های کم را نیز برای خود محدود خواهید کرد. بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان در نیمه اول سال ۲۰۲۲ را به کمک ما amarkets فارسی بشناسید. در تریدر نووا امن ترین و مطمئن ترین بروکر ها رو با بهترین پشتیبانی و خدمات به ایرانیان برای شما ارائه کردیم که دیگه با خیال راحت فقط ترید کنید و پول پارو کنید!

۱۰) بروکر ارانته

بهترین بروکر های فارکس در ایران-بروکر آمارکتس

این بروکر حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت موفق در بازار فارکس را دارد و می توان گفت اعتبار خوبی را هم به دست آورده است. نکته قابل توجه این است که این کارگزاری تنها کاربران ایرانی خارج از کشور را مورد پذیرش قرار می‌دهد. کار این بروکر از امارات متحده عربی شروع شد و کم کم وارد اروپا گردید. بروکر ویندزور یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین بروکر هایی است که کاربران ایرانی از آن استفاده می کنند.

  • از با سابقه ترین و معتبرترین بروکر های آنلاین فارکس می توان به بروکر فیبوگروپ اشاره کرد.
  • خیلی از کاربران دلیل نامگذاری این بروکر به FXTM را شباهت زیاد آن به FXCM (یکی از بهترین بروکرهای جهان) می‌دانستند.
  • کارگزاران سعی دارند با دادن خدمات و تشویقی های متنوع برای سرمایه داران، کاربران بیشتری را به سمت خود بکشانند.
  • در یک برنامه اجتماعی جهت حمایت کودکان پرورشگاهی مشارکت کرد و در سپتامبر عضوی از کمیسیون قوانین روابط شرکت کنندگان بازارهای مالی شد.
  • همچنین در صورتی که حساب کاربری با پول زیادی در این بروکر باز کنید، می‌توانید ضمانت های لازم از معتبرترین بانک های استرالیا را نیز برای آنها دریافت نمایید.