بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی اقتصادی 2022 در بازار ایران ایمالز

اندازه 14 & # 34؛ HD با پنل TN ، کیفیت HD و رنگ مات از ویژگی های رایج این صفحه نخست صفحه نمایش است. درگاه های متعددی نیز در لبه های چپ و راست نصب شده اند که برای محصولات این دسته ایده آل هستند. بدنه این لپ تاپ کاملاً از پلاستیک ساخته شده تا وزن آن کاهش یافته و از قیمت آن کاسته شود. با این وجود ظاهر Ideapad 1 هنوز شیک و جذاب است و مقاومت خوبی در برابر فشار و خم شدن دارد و از یک شاسی محکم استفاده می کند. با وجود این قطعات کم مصرف و استفاده از باتری دو سلولی 30 واتی ، این لپ تاپ هنگام تماشای یک فایل ویدیویی با یک بار شارژ حدود پنج ساعت و نیم روشن خواهد ماند. بدون شک لنوو یکی از شرکت هایی است که تجربه خاصی در طراحی و ساخت لپ تاپ های متوسط ​​و اقتصادی دارد و مدل های زیادی را در این رده تولید کرده است.

  • اما اگر به دنبال کارهای وب گردی و تحقیقاتی ساده هستید ، یک کارت گرافیک آنبورد با حافظه مشترک نیز می تواند پاسخگوی کار شما باشد.
  • در این بخش در حقیقت چند لپ تاپ از خانواده بزرگ IdeaPad 3 که مجهز به صفحه نمایش فول اچ دی هستند را در ادامه معرفی می‌کنیم، این لپ تاپ‌ها به راحتی در بخش‌های رم و حافظه SSD قابل ارتقا هم هستند.
  • علاوه بر اس اس دی ۱۲۸ گیگابایتی، یک هارد ۱ ترابایتی نیز بر روی این لپ تاپ قرار داده شده است که به شما کمک می‌کند تا فایل‌های حجیم‌تر خود را حمل کنید.
  • بسیاری از افراد به‌خصوص دانشجویان به دنبال لپ‌تاپی با قیمت مناسب و اقتصادی هستند تا بتوانند امور روزمره خود را انجام دهند.
  • اگر به هر دلیلی بودجه کافی برای خرید لپ تاپ را ندارید، بهتر است سراغ لپ تاپ های دست دوم بروید یا به فکر ارتقا لپ تاپ خود باشید.
در کنار این تراشه از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی گرافیکی MX450 با دو گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی هم قرار گرفته‌اند تا کاربر در انجام کارهای نیمه سنگین گرافیکی هیچ مشکلی نداشته باشد. نماینده‌ی لنوو از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی خوب از سری رایزن ۳ بهره می‌برد که در کنار گرافیکی با ۲ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی می‌تواند شما را در انجام کارهای معمولی، بدون مشکل همراهی کند. نمایشگر HD این محصول شاید نقطه ضعف آن به حساب بیاید اما طبیعتا در این محدوده‌ی قیمتی، نمی‌توان محصولی را یافت که از همه لحاظ عالی باشد. به طور کلی Ideapad L340 – NPR تعادل خوبی بین قیمت و مشخصات فنی ایجاد کرده و گزینه‌ی ایدئالی برای دانشجویان محسوب می‌شود.

راهنمای خرید لپ‌ تاپ دانشجویی ارزان قیمت

بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی اقتصادی 2022 در بازار ایران ایمالز هر چه از این سری لپ تاپ های ROG ایسوس بگوییم کم گفته ایم اما این لپ تاپ با داشتن این مشخصات و سخت افزار واقعا می‌تواند تمامی نیاز های شما را برطرف کند. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook F512D با صفحه نمایش لمسی 1080، 512 گیگابایت حافظه پر سرعت SSD پردازنده قدرتمند Ryzen U از شرکت AMD و 8 گیگابایت رم با فرکانس 3200 یک انتخاب خوب برای خرید محسوب می‌شود. این لپ تاپ نه تنها برای مصراف عمومی بلکه برای اجرای بسیاری از برنامه ها و بازی های متوسط نیز توصیه می‌شود. از لحاظ ویژگی‌های فنی نیز از آنجایی که محصول پیش رو یک بهترین لپ تاپ برای مدیران محسوب می‌شود، امکانات کامل‌تری مانند پورت‌های 3.0، پورت Type-C باتری 3 سلولی قوی‌تری دارد. اگر قصد خرید بهترین لپ تاپ تا ۱۴ میلیون تومان را دارید، در خرید لپ تاپ لنوو شک نکنید.

ما در این مقاله در خصوص دو نوع کاربری در لپ تاپ های دانشجویی صحبت می کنیم. اولین کاربری ، ساده و تحقیقاتی در حد وب گردی، مرور سایت های اینترنتی و کارهای آفیس است. کاربری دوم مربوط به دانشجویان رشته های فنی و نیازمند محاسبات سنگین و پیچیده تر است.

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۱۱ میلیون تومان

ایسوس Vivobook X515eb از 2 نسخه دیگه موجود بهتره، پردازنده I5 1135G7 و 512 گیگابایت حافظه SSD داره. کیفیت ساخت این لپ‌تاپ نیز خوب است و از پورت‌هایی مثل پورت HDMI، پورت USB Type-C و شبکه را نیز بهره می‌برد. عمر باتری تا ۱۱ ساعت است و با یک نسخه ویندوز ۱۰، به بازار عرضه می‌شود. لپ‌تاپ Chromebook Duet دارای نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل است که به طرز چشمگیری رنگارنگ است.