بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت آبان 1401

پس اگر مدل جدیدی از کهکشانی‌ها را مد نظر دارید روی این مدل هم به عنوان بهترین گوشی میانرده از برند سامسونگ می‌توانید حساب کنید. نمایشگر عالی Super AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتزی در کنار تراشه قدرتمند اگزینوس ۱۲۸۰ باعث شده این مدل برای گیمرها نیز بسیار جذاب باشد. دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی به همراه باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، تکمیل‌کننده مشخصات بهترین گوشی بازار در این کلاس قیمتیست. نسخه ارزان‌تر پرچمدار سال ۲۰۲۱ شیائومی که مشخصات تحسین‌برانگیزی دارد که به سادگی شما را برای خرید ترغیب می‌کند.

پرواز یک هواپیمای نظامی با روغن آشپزی ؛ کاهش انتشار کربن هواپیماهای نظامی

خوشبختانه هر دوی این گوشی‌های اقتصادی، اندروید اوریو شما چی فکر میکنید را دریافت کرده‌اند. مدل پرو همچنین تنها در یک پیکربندی با 512 گیگابایت حافظه داخلی و 18 گیگابایت رم عرضه می‌شود. با توجه به این مشخصات، عملکرد گوشی در تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، بی‌نظیر است. ایسوس مثل همیشه در طراحی گوشی هم چیزی کم نگذاشته است و حتی این مدل را با یک نمایشگر کوچک خارجی هم همراه کرده است.

این گوشی از کارت حافظه Micro SDXC پشتیبانی می‌کند و با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با رم ۴ و ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت با رم ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت عرضه شده است. این گوشی از کارت حافظه Micro SDXC پشتیبانی می‌کند و با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت عرضه شده است. این گوشی از کارت حافظه Micro SDXC پشتیبانی می‌کند و در ۲ حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ گیگابایت عرضه شده است. حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی برای انجام کارهای معمولی روزمره کفایت خواهد کرد و کار شما را راه خواهد انداخت.

نمایشگر تمام محصولات جدید هواوی و دو گوشی اقتصادی ایسوس و ال‌جی نسبت ۱۸ به ۹ دارد و باقی گوشی‌های لیست از نمونه‌های ۱۶ به ۹ بهره می‌برند. نمونه‌های ۱۶ به ۹ مساحت بیشتری ارائه می‌دهند؛ اما نمایشگرهای کشیده برای تماشای ویدئو و وب‌گردی مناسب‌تر هستند. در بحث نمایشگر به بررسی کوتاهی از روشنایی، رزولوشن و قابلیت‌های نرم‌افزاری آن می‌پردازیم. نوکیا ۵ و نوکیا ۶ گوشی‌های زیبایی محسوب نمی‌شوند؛ اما کیفیت ساخت هر دو محصول کاملا رضایت‌بخش است.

شارژر فندکی چیست و بهترین شارژرهای فندکی بازار کدامند؟

گوشی شیائومی 12 پرو یکی از بالاترین گوشی جهان و بهترین گوشی های این شرکت است که آخرین در نوع خود محسوب شده و در زمان عرضه هم طرفداران این برند چینی را شگفت‌زده کرد. گوشی موتورولا Edge 20 Pro یک محصول میان‌رده در لباس پرچم‌دار بوده و به نمایشگری ۶.۷ اینچی اولد با وضوح 1080 در 2400 پیکسل مجهز شده و تراکم پیکسلی آن برابر 385 پیکسل در هر اینچ است. همچنین شاهد یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در کنار شارژ سریع 67 وات هستیم. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن نمایشگر با‌کیفیت IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و دوربین‌هایی با امکانات بالا مشهور هستند.

  • گوشی موتورولا Edge 20 Pro یک محصول میان‌رده در لباس پرچم‌دار بوده و به نمایشگری ۶.۷ اینچی اولد با وضوح 1080 در 2400 پیکسل مجهز شده و تراکم پیکسلی آن برابر 385 پیکسل در هر اینچ است.
  • جی پلاس برند نوظهوری است که در چند سال اخیر با معرفی محصولات بی نظیر حوزه تکنولوژی محبوبیت زیادی در بازار یافته است.
  • باتری گوشی هواوی Y9A لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌ آمپر ساعت و شارژ سریع ۲۲.۵ تا ۴۰ واتی است.
  • رزولوشن 720×1600 پیکسل نیز برای این نمایشگر در نظر گرفته شده که کیفیت قابل قبولی را ارائه می کند.
  • همانند دیگر گوشی‌های موجود در بازار این گجت نیز از شیشه برای محافظت از نمایشگر بهره می‌برد.
  • این گوشی با نسخه ۱۲ اندروید اجرا می‌شود و عملاً از نظر نرم‎‌افزاری کاملاً به روز است.

باتری دستگاه به مدت یک روز دوام می‌آورد، اما اگر کاربری هستید که بازی‌های زیادی انجام می‌دهید، باید دستگاه را دو بار در روز شارژ کنید. عمر جذاب باتری گوشی سامسونگ A23 هم می تواند کاربران را برای خرید گوشی سامسونگ ترغیب کند. نمایشگر این مدل جز آیتم‌هایی است که سبب شده تا این میان‌رده در لیست بهترین گوشی های سامسونگ جایگاهی داشته باشد. ازاین‌رو به یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع سوپر آمولد مجهز شده‌است که انواع محتواها را با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این در هر اینج توانسته 405 پیکسل را جای دهد که با توجه به قیمت مناسب گوشی بسیار ایده‌آل است.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت آبان 1401 از دیگر مزیت‌های این مدل می‌توان به دوربین اصلی با ۴ لنز مجزا و لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، اشاره کرد. این دلایلی بود که باعث شد ما این گوشی را هم در لیست بهترین گوشی جای داده‌ و در راهنمای خرید گوشی به آن اشاره کردیم. برند ایرانی جی‌پلاس نیز انتخابات‌هایی را پیش روی شما می‌گذارد که آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. «Q10 و X10» دو مدل از بهترین گوشی‌های این برند هستند که طراحی بسیار زیبایی دارند و به خوبی پاسخگوی نیازهای روزمره شما هستند.

شیائومی 12T پرو

تصاویر به ثبت رسیده با دوربین واید گوشی گلکسی A32 از کیفیت بالایی برخوردار هستند و علاوه بر این موضوع جزئیات در این تصاویر به خوبی به ثبت رسیده‌اند. نکته جالب توجه این است که افراد باید از کارت حافظه‌های microSDXC برای افزایش حافظه گجت استفاده کنند؛ زیرا طراحی این دستگاه باعث شد تا افراد مجبور به استفاده از درگاه microSDXC شوند. این گوشی هوشمند دارای دو گزینه برای انتخاب حافظه بوده و این دو گزینه برای دو دسته از کاربران طراحی شده است. گزینه اول از رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد، خرید این نسخه به کاربرانی پیشنهاد می‌شود که از گوشی هوشمند خود برای جستجو در اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و… استفاده می‌کنند. با وجود میان‌رده بودن این گجت، سنسورهای قرار گرفته در پنل پشتی قادر هستند با کیفیت 4K و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کنند.

اگر رنگ‌های اشباع را دوست دارید، احتمالا جی ۵ پرو شما را راضی خواهد کرد؛ از طرفی امکان دستیابی به دقت رنگ مناسب به لطف حالت‌های مختلف فضای رنگ در این گوشی وجود دارد. نمایشگر ۵.۷ اینچی ذن‌فون مکس پلاس در کنار رزولوشن بالا روشنایی قابل قبولی دارد؛ روشنایی حداقل ناامیدکننده و خوانا نبودن نمایشگر در زیر نور مستقیم خورشید دیگر نکات مهم نمایشگر این گوشی اقتصادی محسوب می‌شوند. گوشی‌ اقتصادی عموما به گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده‌های ارزان یک شرکت گفته می‌شود؛ این میان‌رده‌ها قیمت کم‌تری نسبت به میان‌رده‌های اصلی یک شرکت دارند. با وجود این که آیفون 14 پرو به زودی وارد بازار خواهد شد،آیفون 13 پرو همچنان می‌تواند مدل بالا ترین گوشی جهان باشد.

نمایشگر این گوشی با نرخ نوسازی 90 هرتز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌تواند سرعت خوبی داشته باشد. شما می‌توانید این تلفن همراه را با نسخه‌های رم 4 یا 6 گیگابایتی خریداری نمایید. به‌طورکلی، این گوشی نسبت به پولی که پرداخت می‌کنید، عملکرد خیلی خوبی دارد و یکی از بهترین گوشی های اقتصادی در بازار ایران است. بهترین گوشی سال پوکو از دید بسیاری از کاربران که نسبت به قیمتش مشخصاتی عالی ارائه می‌دهد.