ترجمه پادکست و فایل صوتی از انگلیسی به فارسیویدابیا | mey

در این پادکست به داستان شکل گیری و ساخت آلبوم‌های مختلف موسیقی از خوانندگان مختلف پرداخته می‌شود. زیرا آقای بردیا که گوینده این پادکست است معتقد است هر آلبوم موسیقی، قصه‌ای دارد. در واقع پادکست آلبوم روایتگر داستان ساخت و انتشار آلبوم‌های تاثیرگذار تاریخ موسیقی است. تاکنون از این پادکست 39 اپیزود منتشر شده است و بیش از 45 هزار دنبال کننده دارد. دایجست پادکستی با موضوعات علمی، سیاسی و جامعه شناسی است که با زبانی ساده و خودمانی مطرح می‌شود. این پادکست کار خود را از آذر ماه سال 1396 با روایت‌گری فرشاد محمودی شروع کرده و تاکنون 48 اپیزود از آن منتشر شده است و بیش از 124 هزار فالوور دارد.

این پادکست به‌مرور با افراد بیشتری همکاری کرد و در حال حاضر گیتی عاصمی، پیمان عرب‌زاده، امید صدیق‌فر، نزهت بندری، مجید آب‌پرور و مهران بوالحسنی به انتشار پادکست چنل‌بی کمک می‌کنند. چنل‌بی در اپیزودهای ۳۰ تا ۶۰ دقیقه‌ای منتشر می‌شود و تاکنون ۸۲ اپیزود از آن منتشر شده است. این پادکست ۶۶۲ هزار دنبال‌کننده در کست‌باکس دارد و قسمت‌های محتلف آن بیش از ۱۴ میلیون بار شنیده شده‌اند. چنل‌بی را می‌توانید در همه اپلیکیشن‌های پادگیر و همچنین وب‌سایت این پادکست به آدرس channelbpodcat.com بشنوید.

رادیو زال‎

Veed.io یک سایت خارجی اما کاربردی است که می توانید با ثبت نام در آن فایل های خود را به متن مجموعه اپیزودهای پادکست های فلسفی می بر روی اسپاتیفای تبدیل کنید. مراحل انجام کار به این صورت است که لینک بالا را فشار داده و وارد سایت شوید، حالا Mp3 to text را می بینید که زیر آن گزینه ی get started به چشم میخورد. در زمان انتظار برای آماده سازی فایل از شما چند سوال پرسیده میشود که اهمیت چندانی ندارد؛ فایل آماده شده را با راهنمایی خود سایت در داشبورد مشاهده خواهید کرد. بهترین انیمه های IMDb ؛ معرفی 25 تا از برترین انیمه های …

  • در این راه از ادبیات، فلسفه، روانشناسی، اقتصاد، تاریخ، پزشکی، سینما و دیگر علوم بهره می‌بریم، همه چیز را مورد پرسش قرار می‌دهیم و ارتباطها را پیدا می‌کنیم.
  • همچنین داستان‌های دیگر شاهنامه از جمله رزم رستم و سهراب و همین طور رستم و اسفندیار را می‌توانید در آن گوش دهید.
  • لذت دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه و سیری در خاطرات بی‌پایان.
  • پادکست هنوز از لحاظ تکنیکی جای پیشرفت داره ولی هر روز داره بهتر میشه.
  • صنم حیدری در این پادکست به طور اختصاصی درباره مجموعه اتفاقاتی صحبت می‌کند که در عرصه هنر افتاده است و به نوعی با سیاست و قانون گذاری درگیر شده است.
ترجمه پادکست و فایل صوتی از انگلیسی به فارسیویدابیا | mey

میزبان کتابگرد در هر قسمت خود مهمانی را دعوت می‌کند که کتابخوان است. از مهمان ها سوال می‌شود که چه زمانی و چگونه کتابخوان شده اند؟ چه کتابی را بارها خوانده اند و چه کتابی را نیمه رها کرده اند! این اثر از بهترین پادکست های فارسی اطلاعات عالی ای راجع به کتاب و کتابخوانی به افراد می‌دهد و همچنین برای عاشقان کتاب موضوع هیجان انگیزی است. تصور کنید، از طریق امواج صوتی صدای آدم‌هایی را می‌شنوید که عمری کتابخوان بوده اند. اگر برنامه‌های شبکه بی بی سی فارسی را دنبال کرده باشید، قطعا با برنامه پرگار به میزبانی داریوش کریمی آشنا هستید.

پادکست فردوسی خوانی ؛ بهترین پادکست های فارسی

البته تا جایی که امکان دارد اردشیر طیبی سعی کرده است این موضوعات را به ساه‌‌ترین روش ممکن توضیح دهد. مختصر و مفید دارای 56 اپیزود و دو فصل است که در هر فصل به موضوع مختلفی پرداخته شده است. پادکست تاریکخانه تاریخ در حال حاضر در 22 اپیزود منتشر شده که یک گروه سه نفره با نام‌های محمد نظامی، عارف خواجه نژاد و مجتبی شهرآبادی آن را مدیریت می‌کنند. اکثر این اتفاقات موجب یک چالش سیاسی شده‌اند و قانون و سیستم یک کشور را تغییر داده‌اند.

بهترین پادکست فارسی