جذابیت دکوراسیون طلا فروشی با جعبه های شیشه ای

چرا که بیشتر شاهد طراحی هایی شیبه به بازار طلای تهران هستیم و به ندرت میتوان طراحی هایی خاص را پیدا کرد. گزینه های نورپردازی شامل نورپردازی محیطی، نورپردازی تاکیدی، نور قفسه، نورپردازی ویترین، نور نقطه ای و نورپردازی ظریف است که فقط یک قطعه خاص از جواهرات را برجسته می کند. همچنین می توانید در مورد توصیه هایی برای ظاهر و قرار دادن تجهیزات فروشگاهی و دوربین های نظارتی با یک نماینده بیمه مجرب در زمینه خدمات جواهرفروشی مشورت کنید. البته اگر برای انتخاب مدل و رنگهای دچار تردید هستید میتوانید با کارشناسان خبره در این امر مشورت کنید. توجه داشته باشید که مدل ویترین مغازه باید همانند یک تیزر یا پیش نمایش کوتاه از یک فیلم یا سریال تلویزیونی باشد، ویترین باید به این سوال مشتری ها جواب مشخصی بدهد: “آیا واقعا ارزش دارد سری به آن مغازه بزنم یا نه؟

هر اینچ از فضا را برنامه ریزی کنید و چیدمان ویترین جواهرفروشی خود را بهینه سازی کنید تا پتانسیل فروش را به حداکثر برسانید.گزینه های طراحی کف شامل الگوهای مسطح، مورب، هندسی و زاویه ای است. مناسبترین گزینه برای این بخش، استفاده از لامپهای (AR111) با تابش زاویه ی بیست درجه است که به شکل متمرکز، نور را به بخشهای ویژه پخش میکند. وجود جواهرات زیبا که شامل الماس، سنگ های قیمتی و فلزات گرانبها می شود، در درجه اول نیاز به طراحی ویترین های شیشه ای بسته دارد. لامپ های مناسبی را با مغازه خود انتخاب کنید.

به خودی خود زیبایی هر بیننده رو به خود جلب کند.

این نوع که بیشتر در جواهر فروشیهای لوکس به کار میرود، میتواند نمای بسیار زیبایی به محصولات داخل ویترین ببخشد و مشتریان را نیز قادر خواهد ساخت تا به راحتی محصولات را بررسی کنند. طراحی وب سایت فروش آنلاین طلاها و جواهرات با امکاناتی نظیر فروش محصولات، دسته بندی آنها ْ تغییرات قیمت محصولات طلا و جواهر به صورت اتوماتیک با نوسان های نرخ طلا و جواهر و با سرویس هایی که مجموعه های دیگر به طور آنلاین ارائه می نمایند باعث آسان تر شدن کار این مشاغل می شود. در دکوراسیون جواهر فروشی امکانات امنیتی مانند دزدگیر، دوربین مدار بسته، گاوصندوق و غیره را نصب کنید.یک شرکت امنیتی متخصص در خدمات جواهرفروشی و جواهرفروشی می تواند ایده هایی برای طراحی سیستم های حفاظتی بهینه ارائه دهد.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ

برای این منظور میتوانید یک تجربه حرفهای با کارشناسان شرکت راهیل هنری داشته باشید. این روزها طراحی داخلی در سراسر جهان به عنوان یک هنر و به شکل تخصصی شناخته می شود طراحی داخلی امروز بسیار پر کاربرد بوده و همه جا حرف اول را می زند این کار باظرافت های هنری و تخصص یک طراح صورت می گیرد ویترن مغازه و دیزاین آن بسیار مهم است و در شیک تر دیده شدن اجناس مؤثر است طراحی داخلی فروشگاه یک رابط میان شما و مشتریان می باشد. در طراحی طلا فروشی بایستی به نکات بسیار ریز و درشتی توجه و به صورت اصولی تمامی موارد را رعایت و پیاده نمایید.

این گالری هم نسل به نسل از پدر استاد به فرزندان خود انتقال یافته. استفاده از چوب طبیعی جذابیت ویژه ای در این مکان دارد. به همین دلیل سعی کنید برای زیبایی بصری و تبلیغات تجاری درست محصولات و خدمات خود در طراحی نمای بیرونی مغازه و دکوراسیون مغازه کوچک خود از نورپردازی های حرفه ای و فکر شده استفاده کنید. تا به اینجا قطعا با اهمیت طبقه بندی درست محصولات و تاثیر بسیار آن در افزایش فروش آشنا شده اید و می دانید که چیدمان محصولات در دکوراسیون مغازه به افزایش اعتماد افراد و تبدیل شدن یک فرد معمولی به یک مشتری دائمی چه تاثیری دارد. اگر شغل شما جواهر و طلا فروشی است، قطعا در دسته ی مشاغل خاص قرار می گیرید. یک ویترین خاص با طراحی کاملاً متفاوت برای قرار دادن جواهرات خاص میتواند نشاندهنده ذوق و سلیقه شما باشد.

روحیات آنها را بررسی کنید و بر طبق سلیقه آنها پیش روید. ترکیب ماربل شیت و دکور چوبی زیبایی دو چندانی دارد که معمولاً برای هر سلیقه ای مناسب است. خوشبختانه وجود عرضهکنندگان معتبری مانند رامادُر سبب شده است تا امکان دسترسی به انواع شیشه های رنگی با طرح ها و رنگ های مختلف و قیمت بسیار مناسب به راحتی امکان پذیر گردد. طراحان فرم و عملکرد ارائه کننده انواع دکوراسیون داخلی ، بازسازی داخلی و طراحی داخلی می باشد . برای سفارش طراحی دکوراسیون جواهرفروشی چه کارهایی باید انجام دهیم؟ به نظافت فضاهای لوکس باید بیشتر از هر فضای دیگری توجه کرد. برنامه ریزی فضاهای اداری و پیشخوان فروش و اگر جواهرفروشی در مقیاس بزرگتر طراحی شده باشد محل انجام معاملات و عقد قرارداد می باشد و قاعدتاً باید در نزدیکی ورودی فروشگاه واقع شود. همانطور که میدانید بخش زیادی از زمان ما در طول روز در ساختمانها و فضاهای بسته میگذرد.

طراحی دکور ویترین طلا و جواهر

استفاده از رنگ هایی مثل سفید و طلایی که لوکس به نظر می رسند و همچنین مانع جلوه ی طلا و جواهرات نمی شوند، در طراحی داخلی طلا و جواهر فروشی ها از دیرباز معمول بوده است.استفاده از رنگ های تند و جسورانه مثل سبز و قرمز در طراحی داخلی طلا فروشی ها چندان معمول نیست، اما اگر طراح با خلاقیت با استفاده ی گزینشی از این رنگ ها، سعی در ایجاد تمرکز بر قسمتی از فروشگاه یا روی کالایی خاص داشته باشد، می تواند نتیجه ای مناسب و متفاوت به همراه داشته باشد.

اگر بیشتر محصولات شما از جواهرآلات کلاسیک تشکیل شده، بهتر است میزان روشنایی خود را در محیط افزایش بدهید و اینکار را با لوسترهایی فاخر و کریستالی با شاخه های متعدد عملی کنید، اگر هم بیشتر به محصولات مدرن می پردازید بهتر است از سیستم های روشنایی هالوژنی و محو شده در سقف استفاده کنید تا محیطی ظریف و ساده و در عین حال لوکس داشته باشید. برای آن که بتوانید با استفاده از ویترین شیشهای، محصولات و کالای خود را در مغازه و یا فروشگاه معرفی نمایید، بهتر است تا چندین نکته مهم و کوتاه را در نظر داشته باشید تا هم جلوهی بیشتری به محیط ببخشید و هم افراد بیشتری را مجذوب ویترین خود نمایید.

چنین متدی در طراحی داخلی، چشم را به صورت ناخودآگاه به سمت ویترین می کشد. طراحی نمای این پروژه با الهام گیری از سبک آمریکایی 1950 صورت گرفته است و درخشش فضای داخل را به شکل وسوسه کننده ای به رخ می کشد. در حالت کلی تراش آینه و شیشه به دو صورت ایستاده و متحرک انجام می گردد که وجود متخصصین حرفهای رامادر سبب شده است که تراش آینه به صورت حرفهای و خاص تراش داده شده و محصول و قابی فوق العاده شیک و زیبا با هزینه ای بسیار مناسب ایجاد شود.

نورپردازی مجزای هر یک از باکس های به دیوار کوبیده شده به آن ها جلوه بیش تری می بخشد. تیم طراحی زبده NDK برای دکور مغازه پارچه فروشی از متریال چوب استفاده کرده است در این راستا قرار گرفتن پارچه با ماهیت نرم در کنار ماهیت سخت چوب یک جلوه بی نظیر را به همراه خواهد داشت و مشتریان را به وجد می آورد. استفاده از متریال فلزی، به عنوان مثال ترکیب استیل و شیشه، درزگیر برنزی، ترکیب درب فلزی و شیشه ای و باندهای کناره در کف ، تاثیر ویژه ای در دکوراسیون طلا فروشی خواهد داشت. برای مثال اکثر مشتریان یک فروشگاه طلا و جواهر فروشی، بانوان هستند. به طور مثال با استفاده از نقشه گوگل در طراحی سایت می توان موقعیت مغازه جواهری را به بهترین شکل ممکن به مشتریان نشان داد. این کار به شما چندین مزیت را خواهد داد.

در طراحی داخلی طلا فروشی همچنین باید به نورپردازی توجه بسیاری شود تا طلاها بیشتر جلوه کنند. برای طراحی دکوراسیون هر مکانی باید مخاطب آن را در نظر بگیرید. هیچ فردی نمیخواهد با ورود به مکانی ناامن جان خود را به خطر اندازد. فضای اداری مکانی است که در آن کارهای مدیریتی، حسابداری و اداری انجام می شود. برای خرید مبلمان در فضای طلا و جواهر فروشی بهتر است از مبلمان استیل انتخاب داشته باشید. برای مثال مبلمان استیل با پارچه مخمل میتواند گزینه خوبی برای دکوراسیون جواهر فروشی باشد.

اما به طور معمول بهره مندی از طیف رنگی طلایی، سفید و قهوه ای با نورپردازی زیبا میتواند طراحی داخلی طلا فروشی را دوبرابر کند. به منظور رفاه حال مشتریان و برای این که احساس نمایند که به جای تهیه جواهرات به هتلی بسیار مجلل مراجعه نموده اند که قرار است از آن محل با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند و بهترین و برترین جواهرات را در آنجا مشاهده نمایند، لازم است از صندلی های راحتی و همچنین مبلمان با طیف رنگی زیبا و خاص استفاده نمایید. در داخل پیشخوان حتما قفسه هایی برای طلاهای کوچکتر، انبار ترازو و ماشین حساب، سیستم های نظارت و کامپیوتر، قسمتی برای نگهداری صندلی ها و دفاتر و غیره قرار دهید. طراحی داخلی طلا فروشی یکی از سخت ترین پروژه هایی است که در حوزه طراحی دکوراسیون انجام می شود. بی شک نورپردازی بر روی دیوارهای ساده گچی، نمی تواند نشان دهنده لاکچری بودن فضا شود و این متریال ساده را، حتی در مغازه های خاروبار فروشی هم می توان یافت.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

باید به طوری باشد که مشتری بتواند جنس را طراحی داخلی ویترین طلا فروشی به خوبی ببیند. همان طور که اشاره کردیم طراحی دکوراسیون داخلی مغازه با توجه به نوع جنس که قرار هست داخل آن به فروش برسد. نورپردازی جزء اصلی دکوراسیون داخلی جواهرفروشی است که توجه ناظر را به سمت محصول معطوف می کند. به خودی خود زیبایی هر بیننده رو به خود جلب کند. این شفاف و مات شدن آن ها با استفاده از الکتریسیته انجام می شود و از این رو با قطع شدن جریان برق، دیگر ریموت آن کار نمی کند. معمولا برای تولید محتوا بصورت عکس و ویدئو کار می کنید؛ پس در تولید محتوا نیز هیچ نگرانی خاصی نخواهید داشت. توجه به ترکیب مناسب شیشه و آینه، و بازتاب نور به خصوص آینه های دیواری، تاثیر ویژه ای در فضا و دکور طلافروشی خواهد داشت. انتخاب مواد و مصالح مناسب باعث افزایش جلوه ی ویترین های مغازه می شود و صد در صد فروش شما را بیشتر می کند.

اما در مورد یک مغازه درست که با توجه به نوع فعالیت تجاری درون ان باید دکور چیده شود اما جدا از این موضوع هدف از دکور این است که همه عابرینی که حتی قصد خرید ندارند و فقط به عنوان یک رهگذر در حال عبور از جلوی مغازه ما هستند به نوعی کنجکاو شده و شاید همین کنجکاوی عاملی شود در جهت ورود آنها به مغازه. این موضوع از آن جهت مهم تلقی می شود که باید نور و روشنایی لازم جهت خوب جلوه دادن و نمایان شدن بهتر اجناس داخل فروشگاه را داشته باشد تا افرادی که در حال گذر از کنار مغازه و یا بازدید از بیرونی مغازه دارند بتوانند به راحتی از کم و کیف اجناس داخل فروشگاه آگاهی داشته باشند.

مبلمان و صندلی های راحتی برای نشستن مشتریان ضروری هستند. همچنین، استفاده از سطح براق و آینه مانندی که پشت صندلی ها جای گرفته نیز یک انتخاب هوشمندانه است. وقتی مشتری وارد می شود می تواند جواهرات پشت ویترین را ببیند و در همان لحظه آن را انتخاب کند. به این ترتیب مشتریان را به ارزیابی و دقت بیشتر در این خصوص تشویق می کند. رنگ بندی و نورپردازی در طراحی داخلی جواهر فروشی: بیشترین قشری که به جواهر فروشی ها مراجعه می کنند، خانم ها هستند؛ خانم ها ذاتا اشخاص ریز بینی هستند به همین دلیل بایستی در طراحی داخلی جواهر و طلا فروشی بسیار ظریف و با دقت عمل کرد. مخاطب اصلی فروشگاه خانم هایی هستند که به ریزه کاری ها توجه می کنند. خانم ها توجه زیادی به محیط اطراف دارند، در نتیجه توجه به زیبایی شناسی در طراحی داخلی طلا فروشی می تواند بر روی تصمیم آن ها به صورت مستقیم اثرگذار باشد.

طراحی داخلی جواهر فروشی