خرید انواع تلویزیون شهری لیست قیمت تلویزیون شهری حمزه‌ای | asilight

نکته‌ای که در مورد سایز این تلویزیون‌ها وجود دارد، آشنایی با معیار دات پیچ است. دات پیچ به عنوان فاصله بین پیکسل‌ها تعریف می‌شود و این نشان دهنده فاصله مرکز یک پیکسل تا مرکز پیکسل مجاور است. این معیار بر اساس میلی متر اندازه گیری می‌شود و به طور دقیق نشان می‌دهد که اندازه پیکسل‌ها و در نتیجه آن ابعاد تلویزیون شهری به چه شکلی تغییر می‌کند.

خرید و اجاره تلویزیون شهری

با توجه به اینکه خرید تلویزیون‌های شهری برای تبلیغات بسیار سخت است و نصب آنها در چهارراه یا در کنار بزرگراه‌ها به امتیازات ویژه‌ای نیاز دارد، تیم‌های تبلیغاتی از خرید چنین تلویزیون‌هایی منصرف می‌شوند و ترجیحاً به سراغ تلویزیون شهری گزینه اجاره می‌روند. این افراد، در ازای اجاره تلویزیون با توجه به محل قرارگیری آن و مدت زمان استفاده از آن، مبلغ مشخصی می‌پردازند و تبلیغات خود را با استفاده از آنها انجام می‌دهد. یکی از مواردی که در رابطه با تلویزیون‌های شهری وجود دارد، بحث نشان دادن تعداد رنگهای مختلف است. معمولاً تلویزیون‌هایی که توانایی نشان دادن ۱۶ میلیون رنگ را دارند، به عنوان تلویزیون‌های تمام رنگی یا فول کالر شناخته می‌شوند. این تلویزیون‌ها از کیفیت تصاویر بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل بالاترین قیمت به قیمت تلویزیون شهری فول کالر اختصاص می‌یابد. در مورد انتخاب ابعاد تلویزیون شهری مطالب زیادی وجود ندارد و به نوعی شرکت‌ها سعی می‌کنند که از استانداردهای خاص خود برای این اندازه‌ها استفاده کنند.

  • اگر شما هم دوست دارید سود و درآمد بیشتری داشته باشید بهتر است برای خرید تلویزیون شهری اقدام نمایید.
  • تلویزیون شهری از کنارهم قرار گرفتن تعداد زیادی ماژول ال ای دی، کارت کنترل، پاور سوئیچینگ در یک کابینت تشکیل می شود و هنگامی که چندعدد کابینت در کنارهم قرار بگیرند می توانند بصورت هماهنگ عمل کنند و یک تصویر یکپارچه را نمایش دهند.
  • بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید تلویزیون شهری با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
  • در بررسی‌های مختلف مشخص شده است که ما با انواع ماژول های تلویزیون شهری مواجه هستیم که هر کدام از آنها در کیفیت نهایی تصویر نقش دارد.
  • تبلیغات با شور و هیجان بالا، باعث ترغیب مخاطبان به اقدام و خرید محصولات شما می‌شوند.

با توجه به موقعیت مکانی آنها می توان از سیستم های صوتی (اسپیکرها و باندهای بزرگ ) جهت پخش صدا و تصویر همزمان استفاده نمود. این نوع نمایشگرها معمولا بر روی ماشین های سنگین پیاده سازی شده و قابلیت بالا بردن صفحه نمایش را تا ارتفاع سه یا چهار متر دارا می باشد. نوع دومی از این نمایشگرها وجود دارد که بر روی یک اسکلت چهار چرخ سوار شده و توسط موتور محرک دیگری به مکان های مختلف جابه جا می شود. هزینه این نمایشگرها بر اساس مدل ماشین یا اسکلت چهارچرخ و نوع تکنولوژی استفاده شده برای بالابر تلویزیون شهری ، نوع موتور تامین کننده برق و … گفتیم که با خرید تلویزیون شهری می‌توانید تبلیغات و تیزرهای مربوط به کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید.

خرید انواع تلویزیون شهری لیست قیمت تلویزیون شهری حمزه‌ای | asilight برای پاسخ به سوال تلویزیون شهری چیست می توان به کاربرد های آن پرداخت. شاید عمده کاربرد تلویزیون های شهری را بتوان استفاده از آن ها برای تبلیغات در سطح شهر دانست. نقش تلویزیون شهری در تبلیغات را می توان نقشی مهم و تاثیر گذار دانست.

تلویزیون های شهری سالن های همایش باید نور دهی مناسبی جهت ارایه به ناظران داشته باشد تا با وجود نور پردازی صفحه استیج این امکان وجود داشته باشد تا تصاویر بدون نیاز به کاهش نور محیط به وضوح دیده شود. مرسوم ترین نوع تلویزیون شهری LED در جامعه کنونی ما نوع آفلاین فضای بیرونی میباشد.این نوع به دلیل قیمت بسیار مناسب برای عموم مردم قابل دسترسی است.نوع آنلاین که از آن با نام هایی نظیر تلویزیون شهری LED آنلاین یا نمایشگر دیجیتال LED برخط ! در تلویزیون شهری آفلاین برای راه اندازی از بردهای کنترل استفاده می شود که تنها برای راه اندازی اولیه به کامپیوتر نیاز دارند و برای ادامه کار یعنی پخش فیلم ها و تصاویر نیازی به روشن بودن کامپیوتر ندارند.

تلویزیون شهری سه‌بعدی (3D)