خرید دریچه هوا چهارگوش بهمراه قیمت و مشخصات

این نوع دریچه‌های هوا به شکل‌های مختلف و متنوعی از قبیل یک سمتی، دو سمتی، سه سمتی و چهار سمتی تولید ‌می‌شوند. این نوع از یک فریم و چند پره آهنی گریل ساخته شده از ورقه‌های آهنی ساخته شده است. اگر به حالت یو شکل باشد، سه سمتی بوده و اگر به شکل مربعی باشند، چهار سمتی است.

خرید دریچه هوا چهارگوش بهمراه قیمت و مشخصات زمانی که دریچه بر روی سیستم هوا رسانی نصب می گردد ممکن است به شکلی باشد که تولید صدا کند. دریچه فن کویل صنعتی در اصل دریچه هایی با ابعاد بزرگ و سفارشی هستند که اکثرا در سازمان های بزرگ برای برج های خنک کننده و یا تاسیسات آن ساختمان استفاده میشوند. شایان به ذکر است دریچه هوا ی مشبک را می توان هم بصورت تکی و هم بصورت ترکیبی در سقف های تایلی و کاذب استفاده نمود . جموعه شامل فیلترباکس و همچنین دمپر تنظیم هوا مورد مصرف قرار می گیرد که گروه صنعتی تهویه فراز مفتخر است کلیه مواردِ یاد شده را در یک پکیجِ کامل تولید وجهت فروش ارایه می نماید.

سبد خرید

منابع تامین هوا ی دریچه هوا ی اسلوت عبارتست از داکت اسپلیت ، هواساز ، فنکویل و …. می باشد که این هوا از طریق کانال فلکسیبل از لاین اصلی کانال هوا به پلنیوم باکس متصل می شود و از طریق پلنیوم باکس ، به صورت تعدیل شده به واسطه ی شیار های دریچه هوا ی اسلوت به محیط مرتاب می شود . دریچه هواکش فلزی کاربردهای فراوانی دارد که در این بخش به شرح آن ها می‌ پردازیم.

دریچه زنبوری را می توان به دو دسته پلاستیکی و فلزی تقسیم بندی کرد که مدل پلاستیکی بیشتر پیشنهاد می شود. برای خواندن دلیل این جمله می توانید به مقاله دریچه زنبوری چیست مراجعه فرمایید. با توجه به نوسانات قیمت در جامعه، امکان اعلام مبلغ دقیق وجود مدارد لذا جهت کسب اطلاع بیشتر از مشخصات و قیمت دریچه هوا با شماره های ره سام تماس حاصل فرمایید.

این دمپر قابلیت تنظیم یا انسداد کامل جریان هوا را در بیشترین حالت خود دارد. میتوان از کد رنگ های مختلف و طبق سلیقه ی کارفرما برای رنگ آمیزی دریچه هوا استفاده کرد. پود رنگ الکتروستاتیک روی تمام سطوح دریچه هوا پاشیده میشود و سپس محصول درون کوره قرار میگیرد . کلیه ی فضاهای خالی درن حفره ی جانمایی که به عنوان بادخور لحاظ شده است به وسیله ی فریم دریچه هوا پوشش داده می شود . ساختار آن به شکل شیارهای موازی ، به وسیله ی قالب هایی که زیر پرس های مخصوص تحت فشار قرار می گیرند تولید می گردد . فریم دریچه هوا ی پلاستیکی به صورت یکپارچه و یکنواخت و بدون انقطاع می باشد و همین امر باعث زیبایی بیشتر این محصول می شود .

  • افراد می توانند جهت خرید اینترنتی انواع دریچه هوا آلومینیومی، دریچه هوا چوبی، دریچه هوا پلاستیکی و دریچه هوا آهنی با کارشناسان فروش کارخانه تهران دما تماس بگیرند.
  • بعد از اندازه گیری طول و عرض حفره، شروع به برش پروفیل آلومینیوم جهت ساخت فریم دریچه هوا می نماییم.
  • همچنین وجود فیلتر در دریچه‌ های هوا نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب آن‌هاست.
  • همچنین وجود دریچه تهویه به عنوان یکی از پارامترهای ایمنی، در هر خانه‌ای ضروری است.
  • دریچه هواکش فلزی کاربردهای فراوانی دارد که در این بخش به شرح آن ها می‌ پردازیم.
انتخاب دریچه هوا بسیار مهم است اگر کاربری دریچه با محیط مورد نظر متفاوت باشد اثر کار کل سیستم بی نتیجه خواهد ماند. سیستم های تهویه هوا دارای بخش های مختلفی هستند که در کنار یکدیگر توانایی توزیع و انتقال جریان هوا را خواهند داشت. برای نصب دریچه فلزی هوا , تهویه نظری و یا هر نوع دریچه دیگری باید از افراد با تجربه و کار کرده کمک بگیرید. نصب این دریچه ها توسط تولید کنندگان آموزش داده می شود و معمولا دارای سوراخ هایی بر روی دریچه ها هستند که با پیچ به دیوار یا کانال متصل می شوند.

قیمت دریچه هوا شاهرخی نسبت با سایر کارخانه ها ۲۰ الی ۳۰ درصد گران تر می باشد. دلیل اصلی این موضوع هم نام شناخته شده ی این شرکت در بازارهای مصرفی است و هم ضخامت بالای ورق محصولاتش می باشد. اولین و بزرگترین تولیدکننده ی دریچه هوا در ایران کارخانه ی شاهرخی است. این مجموعه ۵۰ سال به تولید انواع گوناگونی از دریچه کولر و دریچه بازدید مشغول می باشد.

اشکال مختلف دریچه هوا

ه انضمام کلیه سطوحِ فیلترباکس در مجموع با روکشی از رنگ کوره ای پوشش داده می شود. حتما باید توسط رنگ کوره ای پوشش داده شود تا از استهلاک آن جلوگیری شود. همان طور که از نام این دریچه پیداست جنس این دریچه از چوب است و استفاده از آن در مکان های مختلف امکان پذیر است. این نوع دریچه تهویه از قدیمی ترین نوع دریچه ها بوده که در گذشته برای کلبه های چوبی در مناطق جنگلی با بافت قدیمی مانند روستا ها استفاده میشد . امروزه در صنعت فلز و آلومنیوم و استیل و پلاستیک جایگزین چوب شده است.