خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 iPhone فروشگاه باتری اورجینال

خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 iPhone فروشگاه باتری اورجینال

این کابل تقریبا یک و نیم متر طول دارد و بدنه آن به‌گونه‌ای طراحی شده که در برابر هرگونه آسیب، مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های این کابل می‌توان به سرعت بالای انتقال آن اشاره کرد. برای تولید این محصول از موادی با جنس فلز Zinc استفاده می‌شود.

کابل شارژ تایپ سی به لایتنینگ 20 واتی 1 متری بیسوس لجند مدل Baseus catlcs 01

خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. در این راه با حمایت شما، همواره به دنبال پیشرفت خواهیم بود. از همین رو به کاربران توصیه می‌شود که هیچگاه به دنبال خرید محصولات ارزان نباشند. چراکه اکسسوری‌های کمپانی اپل معمولا گران هستند و برای خرید آن‌ها باید پول بیشتری را پرداخت کرد. امروزه محصولات تقبلی و غیره اصل مخصوصا در مورد گوشی‌های اپل بسیار زیاد است. محصولات غیر اصل و تقلبی شاید از نظر هزینه مقرون به صرفه باشد، اما قطعا ضررهای جبران ناپذیری را به گوشی‌های آیفون وارد می‌کند.

البته شارژرهای لایتنینگ در برخی از هدفون‌های Beats هم وجود دارند. کابل‌های شارژر لایتنینگ از صفحات فلزی مینیاتوری که در دو طرف رابط دیده می‌شوند، به راحتی قابل شناسایی هستند. از سال ۲۰۱۲ به بعد و از زمان عرضه آیفون ۵ ، کابل‌های شارژر لایتنینگ در همه آیفون‌ها یافت می‌شود. این رابط همچنین در آیپد، ‌مک بوک، ایرپادها، برخی از کیبوردهای بی سیم، ماوس لپ‌تاپ مک و سایر محصولات اپل هم مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما با راه اندازی آیفون ۱۱، به نظر می‌رسد که اپل سرانجام کابل شارژر اختصاصی خود را رها خواهد کرد. این محصول به خاطر استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت تبدیل به یکی از عالی ترین کابلهای شاژر برای نوع های مختلف آیفون می باشد .با این کابل خواهید توانست با خیال راحت و بدون آسیب به باتری و غیره موبایل خود را شارژ نمایید . این کابل قابلیت انتقال اطلاعات را خواهد داشت و براحتی و بدون هیچ گونه مشکل می توان اطلاعات خود را جابجا نمایید و موبایل خود را به برنامه هایی مثل itunes و غیره وصل نمایید و از آنها استفاده نمایید .

آیفون‌های جدیدتر آداپتور شارژ ندارند، اما همچنان با کابل لایتنینگ به USB-C عرضه می‌شوند.اگر کابل شارژ لایتنینگ ایفون شما با آداپتور برقی که قبلاً دارید مطابقت ندارد، ممکن است نیاز به خرید یک کابل جدید داشته باشید. به هیچ عنوان از شارژر، پاوربانک و شارژر فندکی (فیک) استفاده ننمایید. قطعا در مواقع که ممکنست شما در مکان و موقعیتی قرار بگیرید که دسترسی به پریز برق نداشته اید و استفاده از شارژرهای عادی آیفونها برایتان امکانپذیر نیست. پاور بانک ها و شارژر های فندکی با هدف رفع مشکل شارژ در این مواقع بسیار کاربردی می باشند ولی توصیه میکنیم اگر به دنبال نگهداری بهتر از باتری آیفون خود می باشید تا حدامکان از این روشها برای شارژ کردن باطری گوشی اپل خود استفاده ننمایید! مخصوصا اگر پاوربانک یا شارژر فندکی که قصد استفاده از آن را دارید معمولی و بی کیفیت یا غیر اصل است!

برای خرید کابل شارژر آیفون، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را از دست ندهید. این کابل باکیفیت با دستگاه‌های تایپ سی و لاتنینگ سازگار است. کیفیت بالایی دارد و می‌تواند به عنوان یک محصول باکیفیت مورد استفاده قرار بگیرد. حدودا 100 سانتی‌متر طول دارد و می توانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید. این کابل باکیفیت می‌تواند برای شارژ انواع گوشی‌های آیفون مورد استفاده قرار بگیرد.

این کابل 1.8 متری در واقع از چند رشته سیم ساخته شده است که سرعت انتقال شارژ را تا 40 درصد بالاتر می برد. این کابل فوق العاده روکشی با جنس الیاف ضد گلوله کولار دارد که می تواند بیشتر از شش هزار بار خمش را تحمل کند. کابل تبدیل USB به لایتنینگ انکر مدل A8122 PowerLine Plus، برای انتقال شارژ و اطلاعات از دو جایگاه یو اس بی و لایتنینگ، مناسب است. یکی از ویژگی هایی که باعث شده این کابل، در لیست بهترین کابل شارژر آیفون قرار بگیرد، سازگاری کانکتور و یوی اس بی آن، با انواع گوشی های آیفون، آیپد و انواع دستگاه های دارای جایگاه لایتنینگ است. اما اینکه از کجا می توانید محصول اصل را با قیمت مناسب خریداری کنید از مهم ترین نکات به شمار می آید.

کابل ۳ سر فست شارژ Ldnio LC95 5.8A 7cm

بسیاری از کارشناسان و فعالان دنیای موبایل بر جمله ذکر شده فوق باور دارند و معتقدند که اپل برای درآمدزایی بیشتر، شارژر آیفون را از جعبه اسمارت‌فون‌ها حذف برندهای شارژر موبایل کرده است. شارژر (iPad Pro 11 (2020، آداپتور 18 وات تایپ سی اپل به همراه کابل USB-C to Type-C هست. فست شارژر (iPad Pro 12.9 (2018 با خروجی 18 وات به همراه کابل دو طرف تایپ سی اپل، این آیپد را به سرعت شارژدهی می‌کند.

اگر به دنبال یک کابل شارژر آیفون باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را از دست ندهید. یک نمونه از بهترین کابل شارژر های آیفون را شرکت Adata تولید کرده که طول آن 1 متر است و کانکتورهای آلومینیومی دارد. این کابل با انواعی گوشی های آیفون سازگاری دارد و جنس بدنه آن از روکش کنفی ضخیم، چند لایه و مقاوم بافته شده است که در برابر ضربه و فشار مقاوم است.