دریچه زیر فن کویل خرید دریچه زیر فن کویل سرین هود با ما تماس بگیرید

با توجه خواص فن کویل جهت مدیریت دمای محیط بهتر است از سیستم فن کویل برای آپارتمان‌ها و ادارات بزرگ استفاده شود. به مانند دریچه گریل 9 سانتی‌متری بوده با این تفاوت که طول شیارهای گریل‌دار 18 سانتی‌متر بوده و ظاهر درپوش شلوغ‌تر از آن خواهد بود. قابلیت ساخت در دو سبک وزنه‌ای و لولایی در چندین رنگ برای این مدل نیز وجود دارد.

اندازه فریم در حدود 3 الی 5 سانتی متر و انتخاب رنگ بسته به سفارش کارفرما از نوع کوره ای الکترواستاتیک می باشد. دریچه زیر فن کویل دارای انواع آلومینیومی و چوبی و پی وی سی ساخته میشود که نوع آلومینیومی بسیار پرطرفدار است. گران ترین جنسی که برای دریچه فن کویل استفاده می شود جنس ام دی اف میباشد که ظاهر بسیار زیبایی به کار شما می دهد. مهم ترین عامل در قیمت گذاری دریچه بازدید جنس میباشد وابعاد و رنگ به کار رفته و نوع درب دریچه از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت میباشند. مدل های زیادی از دریچه زیر فن کویل در بازار وجود دارد اما معرفترین آنها شامل شیاردار، مشبک ، خطی ، طرح سقفی ، تاسیسات میباشند.

فن کویل ها در ابعاد و اندازه های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می شود و شما می توانید دریچه زیر فن کویل مورد نظر خود را با ابعادی که لازم دارید سفارش بدهید. نصب فن کویل در آپارتمان، هتل و ادارات از لحاظ اقتصادی به نسبت دیگر سیستم‌های حرارتی و برودتی به‌صرفه‌تر دریچه فن کویل است. اما سیستم فن کویل نیز به مانند دیگر تجهیزات مکانیکی نیازمند تعمیر و نگهداری توسط متخصصین بوده و جهت جانمایی محل قرارگیری آن باید از دریچه فن کویل استفاده شود. در واقع دریچه زیر فن کویل وظیفه تامین هوای برگشتی بیشتر برای دستگاه اصلی را تامین کرده و در زمان نیاز امکان دسترسی به تعمیرکاران جهت سرویس دوره‌ای، تعمیر و نگهداری تجهیزات اصلی را خواهد داد. دریچه زیر فن کوئل گریل دار در طراحی و ساخت بسیار شبیه به دریچه فن کویل ساده است و به فن کویل برمی گردد.

دریچه زیر فن کویل خرید دریچه زیر فن کویل سرین هود با ما تماس بگیرید

این دریچه بیشتر برای دستگاه هایی که برای مکش هوا نیاز به بازدید از دریچه از طریق بدنه در دارند می باشد.برای تناسب با مدل دریچه (در صورت خطی بودن مدل) از دریچه فن کویل خطی استفاده می شود. در مرحله آخر دریچه زیر فن کویل تک گل لولایی آلومینیومی با نظر کارفرما و از طریق رنگ کوره ای پودری الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و بعد از خارج نمودن دریچه زیر فن کویل از کوره آن را توسط مشمای حباب دار بسته بندی می کنند تا از هرگونه آسیب و صدمه و خراش در امان باشد. همانطور که در بالا ذکر شد ، فریم دریچه زیر فن کویل از پروفیل آلومینیوم ساخته می شود و سایز این پروفیل ها نیز در عرض ۳۲ و ۵۰ میل قابل تولید و استفاده می باشد .

روش سایزینگ دریچه زیر فن کویل

با استفاده از فن کویل ها تجهیزات مرکزی گرمایش، سرمایش کوچکتر می شود اما برای این دستگاه ها می بایست دریچه مناسب با ان انتخاب شود . فن کویل دستگاهی می باشد شامل لوله های سرد ، گرم و موتور و دریچه است . از موارد مهم در اجرای عایق الاستومری لوله ای درزبندی مناسب جهت جلوگیری از پرت حرارت و استهلاک عایق می باشد.انواع نوارهای درزگیر از جمله برزنتی و آلومینیومی در ضخامت های مختلف با میزان چسبندگی متناسب می تواند عمر سیستم عایق بندی شده توسط عایق الاستومری لوله ای را به میزان زیادی بالا می برد. نظر به اینکه زندگی روزمره بشر رو به پیشرفت و ترقی می‌باشد و در زمینه صنعت ساختمان. مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد.

در ساخت دریچه دسترسی خطی لولایی از دو مرحله‌ی ساخت فریم و ساخت درب باید عبور نماییم.در گام اول باید ابعاد داخلیِ قابِ زیرکارِ دریچه دسترسی فن کویل را به طور دقیق سایزینگ کرد.در این مرحله نباید از میزان ابعادِ قاب هیچ مقداری کسر گردد و ابعاد به صورت خام به کارخانه اعلام گردد. با اتمام گوشه زنی در زمانِ همچسبانیِ اضلاعِ فریم دریچه دسترسی فن کویل از وسیله‌ای فلزی بنام کُرنر که از جنس ورق گالوانیزه است بهره گرفته می‌گردد. برای زیبایی بخشیدن به نمای دریچه و ایجادِ جلوه‌ی دکوراتیو به ساختار دریچه دسترسی فن کویل و نیز برای محافظت دریچه در برابر ضربه،خداش و خوردگی از پوشش رنگِ کوره‌ای پودری استاتیک بر روی سطوح دریچه دسترسی فن کویل بهره گرفته می‌گردد.وجود کدرنگ های متنوع باعث شیک تر و هارمونیک تر شدنِ نمای دریچه دسترسی فن کویل با نمای محیط می‌گردد. رنگ های عُرفی برای پوشش سطوح دریچه دسترسی فن کویل عبارت از سفید،قهوه‌ای،مشکی،کرم،طوسی،نقره‌ای و… است.البته محدودیت یا منعی برای استفاده از کدرنگ های مختلف و متنوعِ دیگر برای کاربرد بر روی سطوح دریچه دسترسی فن کویل وجود نخواهد داشت. علاوه بر عدم محدودیت در انتخاب کدرنگ برای کارفرما، همچنین برای ساخت دریچه دسترسی فن کویل شیاردار آلومینیومی لولایی نیز در ابعاد و تعدادهیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. پس از ساخت و رنگِ دریچه دسترسی فن کویل شیاردار آلومینیومی لولایی و خارج کردنِ آن از کوره رنگ، برای جلوگیری از هرگونه آسیبِ احتمالی در زمان انتقالِ دریچه دسترسی فن کویل به محل پروژه، از پوشش های مشماییِ ضخیم و ضربه گیر بر روی دریچه دسترسی فن کویل استفاده می‌گردد تا این دریچه دسترسی فن کویل صحیح و سالم به پروژه انتقال و در محل موردنطر نصب،تثبیت و تعبیه گردد.

دریچه زیر فن کویل از چند نوع جنس ساخته می شود؟

یکی ازعواملی که باعث گرایش و تمایل مهندسین و کارفرمایان محترم به استفاده از این محصول در روندِ هوارسانی در بحث تهویه مطبوع گردیده همین عواملی چون دقت در کیفیت و زمان سریع در تولید و قابلیت انبارکردن این نوع کانال در قطرها،سایزها و طولهای متنوع میباشد. دریچه کناف ام دی اف برای بازدید دستگاه استفاده میشود و در دو نوع قفلی و وزنی تولید شده که یک فرم المینیوم دور تا دور دریچه کشیده شده است. زیر فن کویل از کوره در آمد سریعاً با استفاده از مشما باید کاور شود تا از هر گونه خراش و آسیب دیدگی جلوگیری گردد .

بعد از این مرحله نوبت به گوشه زنی هر یک از اضلاع پروفیل فریم می رسد . این کار برای این است که مطمئن شویم زوایای دریچه زیر فن کویل ۹۰ درجه است . تمام زوایای پروفیل های فریم دریچه زیر فن کویل توسط کرنر ها بدون استفاده از هر نوع اتصال جوشی به صورت پرسی به هم متصل خواهند شد .

  • از جمله مزایای دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی وزن سبک ِ آن است که‌این موضوع باعث امکان حمل و نصبِ آن را فراهم می‌آورد.همچنین وزن سبکِ دریچه دسترسی فن کویل باعث کم خطر بودنِ ان بعداز زمان نصب به لحاظِ افتادنِ دریچه از محلِ نصبِ خود است.
  • اگر فاصله بین فن کویل و کلاف کم باشد از دریچه وزنی نمی توان استفاده کرد.
  • این دریچه ها از یک فریم دور تا دور در آلومینیومی با عرض ۳ و یا ۴ و یا ۵ سانتی متری تشکیل شده است.
  • همچنین پس از ارسال ابعاد مدنظر مشتری، تولیدکننده با ایجاد قاب اصلی طبق اندازه ارسالی اقدام به ساخت محصول خواهد نمود.
  • فن کویل در سه حالت سقفی، کانالی و دیواری بوده و قرارگیری تجهیزات اصلی سیستم فن کویل در سقف ساختمان نوع سقفی فن کویل نام دارد.
  • رنگ این محصول به طور معمول سفید طبق رال بین المللی 9016 است که شرکت پخش نیرو با توجه به اینکه سیستم رنگ کاری را در خود مجموعه موجود دارد می تواند بنا به سلیقه مشتری رنگ آن را تغییر دهد.
همچنین در نظر داشته باشید که این تجهیزات ممکن است بر روی سقف، دیوار یا کف زمین نصب شوند، بنابراین توصیه می شود که با تنوع و انواع این تجهیزات آشنایی کافی را داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین آن را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید جامع ترین تنوع مربوط به این محصولات را به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود مورد بررسی قرار دهید. شما میتوانید برای تهیه و ساخت ، تعمیر و خرید دریچه کولر ،دریچه هواوهود صنعتیبه گروه سرین هود مراجعه کنید . چنانچه به جهت موارد زیر نیاز به خرید این دستگاه دارید می بایست دریچه مناسب ان را نیز تهیه نمایید. این دستگاه به کانال متصل نمی گردد بلکه به جهت کنترل دمای محیط مورد استفاده قرار می گیرد.