دوربین مداربسته رستوران ها

تعداد دوربین های مورد نیاز را بر اساس وسعت منطقه پوشش دهی بررسی کنید و بهتر است در خرید دوربین مدار بسته خساست را کنار گذاشته و دوربین های با کیفیت را از شرکت های معتبر خریداری کنید تا تصاویر واضح و فاقد نویز را از دوربین دریافت کنید. 8-محل نصب پنل اصلی دزدگیرهای بیسم نیز باید نزدیک به پریز برق باشد و در جایی قرار بگیرند که آنتن دهی آن برای ارتباط سنسورها و آژیر مناسب باشد. ۴- آنتن دهی برای موبایل داره اون جا؟

در عین حال، در حالی که مزایای نصب دوربین مدار بسته مزایای زیادی دارد، باید قوانین نظارتی موجود در ایالت و کشور خود را قبل از پیاده سازی سیستم مانیتورینگ دوربین مدار بسته در محل کسب و کار خود در نظر بگیرید. این واقعاً به توانایی (خودت انجام بده) بستگی دارد، همه محصولات نظارتی امنیتی در امنیت پلاس به گونهای طراحی شدهاند که به راحتی نصب شوند، بنابراین اگر بتوانید از ابزارهای دستی اولیه مانند پیچ سرمته یا مته استفاده کنید، احتمالاً میتوانید یک سیستم را خودتان نصب کنید. حفظ حریم خصوصی حق مردم است، بنابراین اگر به نصب دوربین مدار بسته فکر می کنید، باید در نظر بگیرید که چگونه با این موضوع برخورد می کنید. پیش از آنکه نکاتی را جهت نصب دوربین مداربسته در رستوران بگوییم، ابتدا میخواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا در رستوران به دوربین نیاز دارید. هدف ما آسوده بودن خاطر مشتریان از سفارش هایشان است و تمامی قیمت ها ابتدا در پیش فاکتور به آنها ارائه می گردد و پس از انجام پروژه تمامی تعرفه های نصب دوربین مدار بسته بر روی فاکتور مطابق قیمت های درج شده در پیش فاکتور به مشتریان عرضه خواهد شد.

به طور معمول همه ی دستگاه های ضبط کننده دوربین های نظارتی، فایل های تصویری را کم حجم کرده و در در هارد دیسک ذخیره میکنند. به طور کلی، دوربین مداربسته نباید در مناطقی که خصوصی محسوب می شوند مانند سرویس های بهداشتی و اتاق های رختکن استفاده شود. مطمئن شوید که مناطقی را که ممکن است مورد هدف جنایتکاران قرار گیرند، پوشش دهید. دوربین های مجهز به دوربین مداربسته نه تنها نگهداری آسانی دارند و در غیاب آن ها در معرض دید عموم قرار می گیرند، بلکه بسیار مقرون به صرفه تر از بسیاری از راه حل های امنیتی دیگر هستند. در پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی یکی از مشکلاتی که اعلام شد این بود که سامانه ضد سرقت خطاهای بسیاری داشته برای همین رئیس بانک به هشدارها توجه نمی کرده است، چرا این سامانهها آنقدر خطا دارند؟ طبیعتا هر چقدر فاصله سوژه از دوربین مداربسته آی پی بیشتر شود، جزئیات کمتری قابل مشاهده خواهد بود.

امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث به وجود آمدن تغییرات گسترده ای در سیستم های دزدگیر اماکن و منازل شده است و دزدگیرهای با فناوری های پیشرفته وارد بازار شده اند و گزینه های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهند. دوربین مدار بسته ، از فناوری پیشرفته و فرآیندهای ضبط استفاده میکنند تا به کسبوکارها اجازه دهند هزینههای خود را کاهش دهند و در عین حال از داراییهای خود محافظت کنند. این را می توان با استفاده از رتبه بندی IP دوربین مداربسته (محافظت از ورود) اندازه گیری کرد. فاکتور دوم قیمت دوربین مداربسته مورد نظر است و این دو موازی یکدیگر هستند یعنی مشتری برابر با سطح کیفیت کالا مبلغی را پرداخت میکند و اگر قیمت کالا را بیش از کیفیت آن بداند، اقدام به خرید نمیکند و ما در فرذوشگاه دوربین مداربسته آریا در مقابل کیفیت هزینه زیادی برای شما ایجاد نخواهیم کرد. بیش از ۲۵ میلیون دوربین مداربسته عملیاتی در سراسر جهان وجود دارد و کارشناسان بر این باورند که با نصب اقدامات امنیتی بلادرنگ مانند نظارت بر دوربین های مداربسته، می توان از حدود ۶۷ درصد سرقت هایی که در مشاغل رخ می دهد جلوگیری کرد به همین دلیل است که اهمیت نصب دوربین مدار بسته خیلی زیاد است.

دوربین مداربسته

نصاب دوربین مداربسته که توسط فروشگاه آریا برای محلهایی که پروژه های دوربین مدار بسته در آن اجرا خواهد شد اعزام می گردد تضمین کننده کمترین هزینه نصب دوربین مدار بسته در تهران است و گارانتی و خدمات پس از فرو مانند تعمیر دوربین مداربسته را شامل حال میشود. متخصصان امدادکاران حتی توانایی تعمیر دوربین مدار بسته سوخته را نیز داشته و می توانند با کمترین هزینه این دوربین ها را تعمیر کنند. حتی در منازل نیز با توجه به رشد هر روز جرائم در جامعه اهمیت نصب دوربین احساس می شود. از آن جایی که نصب دزدگیر اماکن در منزل و محلهای مختلف رو به افزایش است، شرکتهای خارجی بسیاری نیز با تولیدات خود، بهترین برند این دستگاه را وارد بازار کردند. انواع دزدگیر در کلیترین حالت شامل دزدگیر ساده و دزدگیر تلفن کننده و دزدگیر هوشمند است. به طور کل شما سه انتخاب خواهید داشت که شامل موارد زیر هستند.

اما اگر قبل از خرید دوربین مدار بسته، مشتری اطلاع نداشته باشد که دوربین قرار است در چه فاصله ای از سوژه نصب شده و تا چه حد از جزئیات را نظارت و ضبط کند، ممکن است به اشتباه دوربین تحت شبکه ای را انتخاب کند که برای هدف او طراحی نشده باشد. Recognition در این فاصله، تشخیص سن و جنسیت فرد ممکن می باشد، در صورتی که فرد را از قبل بشناسیم، 125 پیکسل در متر برای شناسایی او کفایت می کند.

شرکت نصاب دوربین مداربسته در تهران

هرچه فاصله کانونی لنز دوربین مداربسته بیشتر باشد، بزرگنمایی تصویر بیشتر شده و شانس تشخیص هویت در فواصل زیاد، بالاتر می رود. بهترین راه برای تست DORI دوربین، درخواست نمونه تصویر دوربین از فروشنده است. سیستم امنیتی را تست کنید. اگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که نصب دوربین مداربسته آنالوگ را برای خود مناسب دیده اید باید بدانید که نحوه کابل کشی در این نوع سیستم ها چگونه است. بنابراین مطمئن شوید که تمام جنبه های نصب دوربین های مداربسته را در نظر بگیرید و در عین حال به قوانین توجه داشته اهمین نصب دوربین مداربسته باشید. بنابراین نیاز است که این نقاط را با نصب دوربین مداربسته داهوا پوشش دهید. دوربین مداربسته را می توان در مکانی به انتخاب خودتان قرار داد و نیازی به تغییرات گسترده در زیرساخت های موجود شما ندارد. حتی اگر کسب و کار شما شامل املاک تجاری مانند ساختمان های اداری یا فروشگاه های خرده فروشی باشد، توجه به راه حل های امنیتی یکپارچه و گسترده ضروری است.

در هنگام نصب دوربین مداربسته در جلوی ورودی و خروجی ها باید به زاویه نصب دوربین مداربسته توجه کرد. این دوربین باید طوری قرار بگیرد که افراد هنگام ورود و هنگام خارج شدن به خوبی دیده شوند و چهره آنها مشخص باشد. 8. در صورتی که افت جریان ورودی NC و COM را شاهد باشیم باید از تقویت کننده استفاده نمود. ما نمیتوانیم دقیق به شما بگوییم که دوربینهای امنیتی خود را در کجا قرار دهید بدون اینکه از معماری و چیدمان ملک شما اطلاع داشته باشیم. اما یکی از پر امکانات ترین و دقیق ترین سیستم ها موجود هستند. در لیست برترین مارک های دزدگیر منزل می توان پارادوکس را از بهترین های سیستم های حفاظتی دانست. یکی از توصیه هایی که اغلب کارشناسان و متخصصین در حوزه سیستم های حفاظتی دارند این است چشمی دزدگیر را در محل تلاقی دو دیوار و در کنج ها نصب کنید. به صورت کلی دوربین های بستر آنالوگ به علت قیمت پایین، نصب و تنظیمات آسانی که دارند در اغلب پروژه های معمول، دارای محبوبیت بسیاری هستند.

علاوه بر این، در پایان دوره مدرکی فنی و دو زبانه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت خواهید کرد. آموزشگاه های معتبر فراوانی در سطح کشور وجود دارند که دوره های فنی حرفه ای را به صورت جامع برگزار می کنند. Detection در این فاصله، امکان تشخیص پیکر انسان وجود دارد. این به این دلیل است که تداخل در سیستم کابلکشی، عملکرد دوربینها را به خطر می اندازد. دوربینها را در فاصله 2.5 تا 3 متری از سطح زمین نصب کنید.

سیستم امنیتی را تست کنید. نصب دوربین مداربسته جنوب تهران توسط شرکت ایمن شبکه هوشمند با فعالیت در زمینه واردات، تولید، فروش مستقیم و نصب دوربین مدار بسته و خدمات پس از فروش تا به امروز توانسته با کسب تجربه بیش از صد ها پروژه نظارت تصویری، نیروهای متخصصی را تربیت کند که تنها با اجرای پروژه ها رضایت کامل را از مشتریان خود داشته باشیم و تا همیشه در کنار آنان قرار بگیریم. آموزشگاه پل گیلان از شروع فعالیت خود تا کنون بهترین و مجرب ترین اساتید را جهت دوره های آموزشی خود جذب کرده است و نکته بسیار مهم این است که بعد از پایان دوره نیز شما به اساتید دسترسی دارید و میتوانید از کمک ایشان بهره مند شوید. دوربین ها نباید رو به نور نصب شوند : به هیچ عنوان دوربین های مدار بسته را رو به نور نصب نکنید به این نکته توجه داشته باشید که این موضوع باعث می شود تصویر دوربین های شما خیلی روشن شود و اجسامی که از جلوی آنها رد می شوند به صورت واضح دیده نخواهند شد برای مثال چهره افراد در این حالت تاریک دیده می شود.

بعضا دیده می شود که با رعایت موارد بسیاری شما میتوانید برای سال ها از این نوع تجهیزات استفاده کنید. بنابراین، زاویه 10 تا 15 درجه بهترین دید را به شما برای تشخیص چهره می دهد. این قابلیت باعث می شود شما بتوانید زاویه ی دید دوربین را تنظیم کنید. به صورت کلی دستگاههای ذخیره ساز بسیاری از محصولات داهوا وجود دارند که از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی میکنند که ما به برخی از آنها اشاره کردیم. اگر این نوع سوئیچ ها دارای قابلیت POE باشند، شما میتوانید با استفاده از همان یک کابل، شبکه وصل شده بین دوربین و همچنین سوئیچ را برای تغذیه دوربین ها مورد استفاده قرار دهید اما در صورتی که از سوئیچ های شبکه های معمولی استفاده شود حتما باید از دو کابل مجزا در این زمینه استفاده کنید. حال متوجه می شوید که دلیل تاکید ما بر اهمیت نصب دوربین مدار بسته چیست همچنین می توانید از مقاله رفع مشکل دوربین مدار بسته استفاده کنید.

نصب دوربین مداربسته در خانه

نکته مهم نصب دوربین مدار بسته، باید توضیح دهید که چرا این کار را انجام می دهید. برای تغذیه دوربین ها می توان کنار هر دوربین یک آداپتور 2 آمپر مجزا به کار برد و یا اینکه در کنار دی وی آر، یک درایو تغذیه آمپراژ بالا برای تمام دوربین های مداربسته استفاده شود و از یک کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده، هرچقدر زاویه بیشتر شود، مشاهده ویژگی های چهره ی فرد دشوارتر می شود.

اگر بودجه کمی دارید، اهمیت نصب دوربین مدار بسته ساختگی را مد نظر داشته باشید که به جلوگیری از خرابکاران و دزدانی که به اشتباه تصور می کنند دوربین واقعی است، کمک می کند. همیچنین از نصاب بخواهید تا نرم افزار دزدگیر اماکن را برای شما فعال کند. مرحله هفتم : وارد صفحه اصلی نرم افزار می شوید . در مرحله بعد شما می توانید تصمیم بگیرید که از سیستم های بی سیم استفاده کنید یا از سیستم های با سیم بهره بجویید. حال که با اهمیت فراوان این مرحله آشنا شدید، شاید با خود فکر کنید بهتر است تمامی مراحل نصب را به یک نصاب حرفه ای واگذار کنیم. شرکت فنی مهندسی دیدافزا با سالها تجربه در نصب و راه اندازی سیستمهای امنیتی پکیجهای متنوع دوربین مدار بسته با کاربریهای متفاوتی را برای نیازهای امنیتی با گسترههای متفاوت ارائه کرده است.

نصب دوربین مداربسته در تهران دوربین های مدار بسته بر اساس لنز نیز متفاوت هستند، دوربین های لنز فیکس، لنز وریفوکال و AL برخی از انواع دوربین بر اساس کیفیت متفاوت لنز هستند. اگرچه مقنن بطور صریح اشاره­ای به این موضوع نکرده است؛ ولی با مداقّه در برخی از اصول قانون اساسی مانند اصل ۲۲ و ۲۵ و برخی مواد مانند ماده ۷۴۵ تعزیرات و… در قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات نیز مقنن در فصل پنجم به بحث هتک حیثیت و نشراکاذیب پرداخته و در ماده ۷۴۵ به این موضوع اشاره کرده است. همچنین اصل ۲۵ قانون اساسی نیز بیان می­دارد که: «بازرسی و نرساندن نامه­ ها، ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی، افشای مخابرات تلگرافی و تلکس، سانسور، عدم مخابره و نرساندن آنها، استراق سمع و هرگونه تجسس ممنوع است مگر به حکم قانون.» در این اصل نیز به بحث استراق سمع و تجسس پرداخته و آن را صریحاً ممنوع اعلام کرده است. برای پیدا کردن بهترین نصاب دوربین مداربسته در تهران، میتوانید از همینجا شروع کنید!

همچنین لازم است تا تنظیمات شبکه ی دستگاه برای برقراری ارتباط بین دستگاه و فضای ابری برقرار شود تا بتوانید انتقال تصویر را بر روی موبایل خود انجام دهید. اگر فشرده سازی ویدئوها به صورت استاندارد و اصولی انجام نشود، روی کیفیت تصویر دوربین مداربسته و فاصله DORI آن تاثیرگذار است. به علاوه امکان انتقال تصاویر از طریق کابل RG59 تا حداکثر فاصله 500 متر نیز بهینه شده است. اگر هدف شما از نظارت، دید کلی باشد، دوربین مداربسته ای با فاصله کانونی 2.8 و یا 3.6 میلی متر کفایت می کند اما اگر نیاز به دیدن جزئیات دارید، باید از دوربین های مداربسته لنز متغیر استفاده کرده و روی سوژه مورد نظر زوم کنید. این مقاله با پرداختن به بخش ها و نکات مهم مراحل نصب دوربین مدار بسته و نگهداری از آن، شما را در نصب صحیح دوربین مدار بسته راهنمایی می کند. ما نکات راهنمایی در مورد نظارت از راه دور دوربین مدار بسته را گردآوری کرده ایم.

بهترین شرکت نصب دوربین مداربسته