سقف کاذب ، خرید انواع سقف کاذب به همراه نکات اجرای آن آرتان پرس

از محبوب ترین و پرکاربردترین آن ها می توان به سقف کناف، سقف فلزی، سقف کشسان، سقف پی وی سی و سقف شبکه اشاره نمود. با توجه به نصب سریع و سرعت اجرایی بالای سازه های کاذب روز به روز بر طرفداران آن هم در ایران و هم در سراسر دنیا افزوده اجرای سقف کاذب می گردد. شرکت آکس طرح و ساخت خدمات سقفهای کاذب با بهترین قیمت و ضمانت اجرایی بالا را در سراسر ایران ارائه می دهد.

  • این سقف لوله‌ها و سیم کشی‌های رد شده در سقف اصلی را پوشش می‌دهد.
  • دمای محل ذخیره تایل‌ها باید حدود 16 الی 21 درجه سانتی گراد باشد.
  • اگه این سقف رو نصب کنین متوجه صرفه جویی در مصرف انرژی میشین چون مثل عایق حرارتی عمل میکنه.
  • یکی از متریال هایی که در انواع خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد سقف کاذب یا Ceiling است .
سقف کاذب ، خرید انواع سقف کاذب به همراه نکات اجرای آن آرتان پرس

سقف هایی که در این قسمت از خانه نصب می شوند اصولاً ضد آب هستند و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارند. سقف کاذبی که برای مکان های مرطوب کاربرد دارد، از PVC تولید می شود. پیش از این شما را با انواع سقف های کاذب و کاربردهای آن ها آشنا کردیم. سقف pvc مشبک در آشپزخانه، سرویس بهداشتی، پارت بندی مراکز تجاری و … کاربرد دارد.

به اطلاعات اولیه نیاز دارید که ما سعی کنید آن را در مورد انواع آن در اختیار شما قرار دهید. با حرارت دادن دقیق به پارچه باعث می شود که پارچه حالت کششی خود را خارج کند و در نتیجه بعد از اینکه همان حرارت را به پارچه منتقل می کند با استفاده از ابزارک خاص خود که کاردک نام دارد بر روی سازه هایی که قبل از آن وجود دارد. ویژگی های این سقف به آن میزان است که شما را در خرید آن مصمم کند.

برای کسب اطلاعات بیشتردر ارتباط با آسمان مجازی و نحوه اجرای آن و دیدن نمونه کارها کلیک کنید.

هر یک از انواع سقف‌ های کاذب که در مقالات قبلی به آن ‌ها می‌ پردازیم، متناسب با کارایی که دارند در مکان ‌های مختلفی مورد استفاده قرار می ‌گیرند، از این‌ رو برای زیبایی بخشیدن به یک محیط از سقف کاذب استفاده می‌ کنند. برای مثال در منازل برای این که سقف را به یک عنصر دکوراتیو تبدیل کنند، از سقف کاذب که دارای ظاهر چشم‌گیری می‌ باشد، استفاده می‌ کنند. علاوه ‌بر تمامی این ‌ها سقف کاذب، برای ساختمان‌ هایی که دارای فضای زیادی نیستند، بیشترین کاربرد را دارد؛ چرا که معماران می ‌توانند این سقف را به صورت کوتاه ‌تری برای افزایش فضای داخلی ساختمان‌ ها نصب و اجرا کنند. برترین ایده برای سقف کناف اتاق خواب وانتخاب بهترین نصاب کناف تهران برای زیباسازی اتاق خواب والدین و کودکان چه کنیم؟ امروزه یکی از روش‌های زیباسازی کم‌هزینه، نصب سقف کناف … اجرای سقف شیشه‌ای موجب افزایش نوردهی شده و فضای خانه را روشن‌تر خواهد نمود. از طرفی اجرای سقف چوبی، کناف و پی وی سی نیز به مدرن شدن محیط داخلی کمک خواهند کرد.

تفاوت این نوع سقف به دلیل کاربرد چوب در آن است و ممکن است چوب تمام یا بخشی از این نوع سقف را تشکیل دهد. از جمله مزایای سقف چوبی می توان به جذب صدا، پنهان کردن تاسیسات، مقاومت کافی در مقابل آتش و رطوبت و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. با توجه به مزایا و معایب سقف کاذب که گفتیم، باید در نگهداری و تمیز کردن اون کوشا باشین. اما بعد از شناخت کامل این سقف و بررسی کاربردها، دیگه نوبت به معرفی انواع سقف کاذب می‌رسه که در ادامه به اون می‌پردازیم.

در ادامه به معرفی کامل هر یک از این انواع سقف های کاذب می‌پردازیم. در سقف کاذب میشه نورپردازی انجام داد و به زیبایی سالن پذیرایی اضافه کرد. استفاده از سقف کاذب، هم مزایا و هم معایبی داره که قبل از اجرا بهتر است اون ها رو به خوبی بررسی کنین.

از ویژگی بارز و خوب سقف کاذب وزن سبک آن نسبت به سقف های معمولی و امکان جا به جایی و برداشت آن می باشد. سقف های کاذب عایق های صوتی بسیار مناسبی هستند و همچنین به آسانی اجرا و نصب می شوند. لازم به ذکر است که اجرا و نصب سقف های کاذب به صورت صحیح و اصولی، باعث کاهش انتقال حرارت و مصرف سوخت می شود. سقف حمام نمونه ای از بهترین انواع سقف های کاذب که می توان در طراحی حمام مورد استفاده قرار داد، سقف پی وی سی می باشد. چرا که این سقف PVC در محیط های مرطوب از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. هم چنین اجرای این مدل سقف کاذب بسیار مقرون به صرفه می باشد.

گالری عکس و فیلم سقف کاذب