سقف کناف مراحل نصب سقف کناف اجرای سقف کناف رویاهوس

طریقه ساخت آن نیز به صورت اتصال هایی است که به سقف اصلی انجام می پذیرد، این اتصالات می توانند فلزی و یا چوبی باشند. سقف کاذب کنافانواع گوناگون و طرح ها و قیمت های متفاوتی دارد . در تصویر زیر اجرای سقف کاذب کنافدر مغازه ، پارکینگ، فروشگاه، درمانگاه، و اجرای کناف را در سالن و پذیرایی مشاهده میفرمایید. قبل از اجرا کاربرد کناف در سقف سعی کنید با مشاوران سقف کاذب gst تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. در حال حاظر شرکت تولیدی سقف کاذب کناف gst محصولات کناف را طبق تعرفه و آنالیز کناف ایران عرضه می نماید.

  • این نوع از سقف‌های کناف، غالبا ظاهر زیباتری نسبت به سقف‌های کناف ساده دارند و به‌ همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار اجرای کناف سقف می‌گیرند.
  • چرا که این سقف کاذب PVC در محیطی از مقاومت بالایی که می تواند داشته باشد.
  • معماران و گچکاران برای پوشش سقف اصلی که به دلایل متعددی گاهی نیاز می شود، از این نوع سقف های کاذب استفاده می کنند.
  • تا زمانی که جرئیات اجرا و متریال مشخص نیست، قرارداد نبندید.
  • استفاده از دو رنگ متفاوت در طراحی سقف کناف باعث دیده شدن هر چه بهتر نوع و سبک طراحی می شود.

استفاده از صفحات کناف با ضخامت 10 میلی متری نیز برای اجرای طرح هایی با انحنای زیاد صورت می گیرد و استفاده از آن برای اجرای کناف و سقف کناف جایز نیست. از پرکاربردترین انواع سقف های کاذب به شمار می رود که با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین از آنجایی که این سقف از ویژگی ای به نام رنگ پذیری بهره می برد، شما می توانید به دیگر وسیله های خانه نیز نگاهی بیندازید و رنگ آمیزی را متناسب با آن رو به جلو ببرید. کناف کاری سقف را می توان به راحتی برداشت و در صورت نیاز آن را تعمیر کرد. همچنین این سقف ها یک پنل پشتی دارند که با دسترسی به آن می توانید تعمیرات را شروع کنید.

انواع سقف کاذب

این نوعسقف عایق صوتی و حرارتیبی‌نظیری است و می‌تواند ساختمان شما را از گرما، سرما یا صدای محیط در امان نگه دارد. سلام کارتون حرف نداره،من نقاش ساختمانم، درس خوندم ولی در کنار درس نقاشی ساختمان را هم انجام میدام الان حدود دوازده ساله تو این کار مشغولم و میتونم تو این کار کار با شما همکاری کنم. سلام کناف کار حرفه ای هستم در صورت نیاز آماده همکاری هستم.

کناف کاری و نکات مهم در مورد طرح کناف

زیرا سقف ها قسمت اصلی تشکیل دهنده پذیرایی هستند و اولین قسمت از پذیرایی اند که دیده می شوند. کناف آر جی نوع معمولی کناف ها است که قابلیت ضد حریق یا ضد آب ندارد و معمولا برای زیبایی معماری یک ساختمان به کار می رود. شما همیشه اول روی حرفه ای بودن تیم کناف‌کار تمرکز کنین و سپس مابقی معایب سقف رو در نظر بگیرین؛ چراکه اولی مهم‌تره. ضربه ای که سقف کناف از اکیپ‌های آماتور می‌خوره واقعا قابل محاسبه نیست. کنترل متریال کناف با دتایل اجرایی کار دو بخش مهم داره که هر دو تا باید انجام بشه.

ساخت تابلو چوبی خلاقانه

برای اولین بار برادران کناف این سقف را اختراع و استفاده کردند و به‌ همین دلیل امروزه این سقف‌ها با نام کناف شناخته می‌شوند. همچنین ساخت اولیه کناف در کشور آلمان توسط برادران کناف انجام شد و در حال حاضر نیز بهترین نوع و جنس کناف متعلق به کشور آلمان می‌باشد. سلام لطفاً راجع به نصب کناف سقف و دیوار کناف هم آموزش بدهید. کناف نام کارخانه ای در کشور آلمان است که پانل هایی بر پایه گچ و با روکش مخصوص تولید میکند و در ایران اصطلاحاً صفحات کناف یا اختصاراً کناف نامیده میشود.

صفحات روکش دار گچی را می توان از اصلی ترین قطعات این سقف به حساب آورد. تصفیه هوا، گاردکس و همچنین تایل های معدنی و گچی نیز در بین این قطعات قرار می گیرند. شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که در چه مکان هایی می توان از این نوع سقف بهره برد. به طور کلی زمانی که نیاز داشته باشید تا یک دکوراسیون ویژه را برای ساختمان یا خانه خود رقم بزنید، می توانید از این سقف ها استفاده کنید. اگر تزئین و دکوراسیون خانه برای شما اهمیت دارد ولی در کنار آن نمی خواهید چندان هزینه کنید، سقف کناف یکی از بهترین گزینه ها برای بهره بردن است.

به طور کلی قیمت کناف در ایران با نوسان قابل توجهی همراه است. این موضوع به علت متغیر بودن وضعیت اقتصادی، نرخ خرید یا نرخ تهیه متریال اولیه است. همچنین عواملی مانند تحولات سیاسی و نوسانات قیمت ارز نیز بر قیمت این متریال ساختمانی تاثیر به سزایی دارند. کناف‌ها از نظر کیفیت و قابلیت‌های خود با هم تفاوت بسیاری دارند. همین تفاوت‌ها باعث تفاوت قیمت قابل توجهی در نرخ کناف در بازار شده است.

اگرچه کناف به راحتی نصب می شود، اما نصب آن نیاز به نیروهای متخصص و ماهر دارد. عدم رعایت صحیح نکات اجرایی کناف کاری ، موجب ترک خوردن و باز شدن گوشه های آن پس از گذشت زمان می گردد. گاهی اوقات سقف کناذب کناف برای تاکید بر یک نقطه از منزل مانند میز نهار خوری اجرا می شود که این کار ایده بسیار جالب و چشمگیر است. این سقف یکنواختی فضا را از بین می برد و آن را به مرکز توجه تبدیل می کند. از سقف کاذب نه تنها برای پوشش سقف بلکه برای سقف حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده می شود. ومیتوانیم از انواع سقف کاذب گچی پی وی سی آلومینیومی آکوستیک کشسان آسمان مجازی و کشسان استفاده و به کار بندیم.

سقف کناف مراحل نصب سقف کناف اجرای سقف کناف رویاهوس

این مدل ها، سقف را شلوغ نمی کنند و در طی زمان همچنان زیبا هستند. زمانی که صحبت از معماری سقف به میان می‌آید باید فاکتورهای مختلفی مدنظر قرار گیرد. یکی از نکات مهم و اصلیاجرای سقف‌کناف،انتخاب عنصری است که سبک باشد و شکل دادن به آن کار سخت و پیچیده‌ای نباشد.

سپس پروفیل های F47 پانل خور عمود بر آن به فاصله حداکثر 50 سانتی متر از هم توسط بست کلیپس به پروفیل های باربر قفل می شوند. برای اجرای کناف ابتدا باید یکسری زیرسازی لازم را انجام دهید. این نوع سقف های متحرک از یکسری سازه های T شکل و تایل های سقفی ساخته می شود که شبکه سازه های T شکل با آویزهای قابل تنظیم به سقف وصل می شوند و سپس تایل ها درون این شبکه قرار داده می شوند. کناف نسبت به سایر سقف های تزیینی و دکوری از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است. و دیوار پوش ام دی افو همچنین پارکت لمینت است که پارکت لمینت امروزه یک انتخاب بسیار محبوب برای افرادی هست که میخواهند در منزل خود تغییر دکوراسیون ایجاد کنند.