شیشه ساختمانی تولید شیشه ساختمانی در ایران قیمت شیشه ساختمانی

این محصول رو شیشه سکوریت لمینت می‌نامن و از کیفیت بسیار بالایی برخورداره. این محصول در عین اینکه مقاومت و دوام بسیار خوبی داره ،مقرون به‌صرفه‌هم هست. البته‌تو مرکز خرید شیشه خم می‌تونی انواع شیشه رو با قیمت مناسب‌تری تهیه‌کنی. شیشه های ضد گلوله، ضد حریق، هوشمند و سانرژی رده از دیگر محصولات کاربردی و بی نظیر کارخانه شیشه سپنتا هستند که برای اماکن خاص یا موقعیت های ویژه و حیاتی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت شیشه ماشین خارجی

شیشه ساختمانی تولید شیشه ساختمانی در ایران قیمت شیشه ساختمانی

انواع شیشه میز ناهارخوری و میز شیشه‌ای غذاخوری رو می‌تونی با انواع سایز ، طرح و رنگ در شرکت تولیدی فرکو سفارش بدی. علاوه بر این می‌تونی محصولات مورد نظر خودت رو در مرکز خرید شیشه خم فرکو نیز سفارش داده و با همان قیمت و کیفیت دریافت کنی. ورق‌های ترنسپرنت برچسب‌هائی بسیار بادوام و مقاوم هستن و حتی قابلیت چاپ انواع طرح بر روی اون‌ها وجود داره.

نمای شیشه ای با سپنتا شیشه

شیشه های ساختمانی را می توان به عنوان پرکاربردترین نمونه از شیشه ها معرفی کرد. تنوع تولید شیشه موجب گردیده است تا بتوان شاهد بازار های نامحدودی در استفاده از آن بود. صنعت معماری ساختمان از مهم ترین مخاطبین انتخاب شیشه های ساختمانی است.

راهکار دیگر، استفاده از یک گاز خنثی است که عبور گرما و صوت را به حداقل برساند. گاز آرگون چگالی بیشتری نسبت به هوا دارد؛ لذا وقتی بین دو شیشه محبوس شود، عملکرد عایقی بهتری از خود نشان می دهد. از طرف دیگر، امکان بروز بخار و میعان و یخ زدگی را مقدار کمی کاهش می دهد. قیمت شیشه دوجداره با گاز آرگون ۲٫۰۰۰ تومان بیشتر از شیشه دوجداره بدون گاز است. بازرگانی شیشه سلیمی نمایندگی تولید شیشه دوجداره استاندارد.

تاثیر ابعاد شیشه خمیده بر قیمت

خط تولید شیشه های جام کارخانه ساوه جام با ظرفیت 250 تن روزانه در ضخامت های 1 الی 8 میلیمتر تولید و روانه بازار می شرکت زیما شود. شیشه های تولیدی این کارخانه طی فرآیند کشش افقی می باشد. جام در اصطلاح واحد اندازه گیری شیشه های ساختمانی می باشد و صنعتگران و تولید کنندگان شیشه کاملا با این نام آشنایی دارند.

  • در ابتدا شرکت تابان با احداث اولین کوره خود اقدام به تولید انواع شیشه های مشجر به ضخامت 4 الی 10 میلی متر و با حداکثر عرض 230 میلی متر تولید و روانه بازار کرد.
  • در این نوع شیشه‌ها معمولا یک لایه پلی کربنات (به جای PVB ) بین دو شیشه معمولی لمینیت می‌شود، پلی کربنات یک لایه پلاستیکی سخت و شفاف است و معمولا با مارکهایی چون Lexo، Tuffak یا Cyrolon دربازاریافت می‌شود .
  • شیشه‌های کریستال از شفاف‌ترین و زیبا‌ترین شیشه‌های شفاف محسوب می‌شن.
  • خدمات فروش , اجرا و نصب شیشه لمینت اصفهان توسط شرکت مساختمانی نیک دکور برای مشاوره و قیمت با تماس تماس بگیرید تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند .
  • شیشه های خام شامل شیشه های فلوت – شیت و مشجر در رنگهای متنوع میگردد که ممکن است با کیفیتهای متفاوت تولید گردد.