طراحی ویلا مدرن و لاکچری در ایران

همچنین حداکثر اختلاف را با سطح زمین دارد و هیچ سقف مشترکی با دیگر طبقات پیدا نمیکند. خانههای دوبلکس به خانههای یک طبقه با متراژ بالا گفته میشوند که معمولا در دو سطح ساخته می شوند و قسمت پایینی خانه شامل پذیرایی است و سطح یا طبقه دوم به اتاق خواب و حمام اختصاص دارد به هم دیگر با پلههای شیک چوبی، سرامیکی یا شیشهای متصل هستند. هر ویلا بسته به این که چه تعداد نفراتی قرار است، از آن استفاده کند دارای تعداد مشخصی اتاق خواب است.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

در خانههای بزرگ معمولا نیاز افراد به فضایی بیشتر برای اتاق خواب یا اتاق مطالعه وجود ندارد اما به هرحال استفاده از فضایی که میشود آن را با پله جدا کرد، نمایی لوکس و ویژه به خانه میدهد و آن را بسیار متفاوت میکند. استفاده از سقفهایی زیبا به همراه چراغها و نورپردازی مجلل، زیبایی ویلای شما را دوچندان میکند. این موضوع بین مردم کشورمان نیز بسیار صدق میکند و به دلیل درگیری با زندگی شهر و ماشینی بسیار علاقه داریم تا از شهرهای بزرگ و کوچکی که در آنها گیر افتاده ایم رها شویم و در گوشه ای از طبیعت خدا خانه ای داشته باشیم تا با خیال راحت به زندگی خودمان در کنار عزیزانمان برسیم. موضوع قرارداد می تواند اجرای صفر تا صد پروژه ویلایی را پوشش دهد. اجرای این مدل نما اصول و قواعد خاصی وجود دارد. علاوه بر مزایایی که برای این مدل ویلا تعریف کردیم ممکن است معایبی نیز به همراه داشته باشد.

طراحی داخلی ویلا باغ

به خصوص برای اجرای قسمتهای اصلی ساختمان. فضای زیر شیروانی یکی از بخشهای اصلی و شاخص در ویلای جنگلی است که علاوه بر ایجاد فضای مجزا برای فرزندان، ویو بسیار خوبی به کل فضای سرسبز جنگل ایجاد خواهد کرد. به عنوان مثال در پلان ویلایی دوبلکس ۴۰۰ متری زیر میبینید که رنگ پلههای به کار رفته در این خانه مشکی است و برای هماهنگی با آنها رنگ دیگر وسایل نیز با دقت انتخاب شده است. سعی کنید گیاهانی را انتخاب کنید که در اشکال مختلف باشند و در کنار هم باعث ایجاد تعادل همگام با تقارن در محیط شوند.

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

منزل دوبلکس در اشکال و مدل های مختلف کلاسیک و مدرن و بزرگ یا کوچک طراحی می شود و راه پله هم نقش مهمی در طراحی این مدل خانه ها دارد، زیرا تقسیم بندی و ارتباط میان دو طبقه منزل از طریق آن ایجاد می شود و از آنجا که این خانه ها از فضای بیشتری برخوردار هستند، پس چیدمان و دکوراسیون داخلی آنها هم راراحت تر است. ازاین رو صرف هزینه برای طراحی و دکوراسیون داخلی این مدل خانه ها نه تنها خرج های اضافی محسوب نمی شود بلکه به نوعی سبب بالاتر رفتن ارزش افزوده ملک و امکان فروش بهتر یک ملک را تا د زیادی تضمین می کند. تنها با تمرکز روی نواحی شاخص بهترین نتیجه را شاهد خواهید بود. پس حتما تا انتهای این مقاله همراه بساز و بچین باشید تا تصاویری زیبا از چند خانه دوبلکس شیک را با هم تماشا و بررسی کنیم.

طراحی داخلی ویلا کوچک در نتیجه انتخاب و تصمیمگیری در مورد نوع درختان باغ و پوشش سبز را با درنظرگرفتن دوره برگریزان و تغییر رنگ برگ درختان، تسهیل میکند. این پیش نویس باید توسط معاون شهرسازی، رئیس صدور جواز ساخت و همچنین شهرداری منطقه مورد نظرتان تأیید و امضا شود. در این بین فضاهای داخلی و خارجی و محیطهای گوناگون ویلا باید با یکدیگر هارمونی و تناسب داشته باشند. اما با ساخت ویلای دوبلکس میتوان تمام هزینههای پرداختی را به راحتی جبران کرد و بخشی از ویلا را اجاره داد.

دکوراسیون داخلی ویلا

بنابراین در دکوراسیون داخلی باید به این نکته توجه کرد که به صورت حداکثری از فضا استفاده کرد به طوری که در نگاه اول، زیبا به نظر برسد. علاوه بر این اتاق غذا خوری باید به سالن پذیرایی و اتاق نشیمن نیز راه داشته باشد. طراحی داخلی برای ویلاهای کلاسیک باید به شکلی صورت بگیرد که در فضای داخلی ویلا از اجزاء کلاسیک استفاده شده و در ضمن چیدمان نیز کامل مطابق بر روح و استانداردهای کلاسیک سازی فضا باشد.

طراحی داخلی ویلا

نور پردازی ملایم برای اتاق خواب بسیار مهم است. چیدمان مبلها با در نظر گرفتن اندازه اتاق نشیمن انجام شود. در این مطلب بر آن هستیم تا ببینیم جدیدترین طراحی ویلا مدرن دوبلکس با محوطه سازی آن چطور انجام شده و چه نکاتی در این خصوص باید مورد توجه قرار بگیرند. مرحله اجرای اسکلت، ستونها و سقفها و به عبارتی مرحله بتنریزی نیز در طراحی ویلا در شمال بسیار مهم است و باید توسط اسکلتکار و تحت نظارت مهندس ناظر انجام شود.

طراحی داخلی ویلا مدرن

در طرح ارائه شده توسط طراح در مورد ابعاد ستون ها، کف سازی، فونداسیون و جنس مصالحی که برای اجرا به کار برده می شود، به طور کامل توضیح داده شده است. ورودی با تعدادی پله ی کوتاه از سطح زمین جدا شده و دعوت کنندگی ورودی با چراغ های مخفی در زیر پله به خوبی به اجرا در آمده است. اگر تمایل به طراحی ویلا در شمال دارید شرکت آرین پاراکس با ارائه ی بهترین خدمات ، ویلای شما را طراحی و اجرا می نماید. هریک از این پوشش ها جلوه خاصی به نمای ویلا در شمال می بخشد. در سبک ترکیه ای ویلاها سقف های بلند و شیبدار دارند و از کاشی های قرمز در نما استفاده می شود. اما طراحی خانه ویلایی به سبک های متفاوت از جمله ویلای مدرن و کلاسیک ، باید براساس یکسری اصول، ضوابط و استانداردهای معماری انجام گیرد که شامل طراحی اصول محوطه، فضای داخلی و خارجی، امکانات رفاهی و ویژه است.

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

همچنین اجرای پنجرههاِی ساده و انتخاب صحیح رنگها بهترین راهکار برای خلق ویلاهای جذاب و شیک است. به همین دلیل این مدل طراحی به عنوان بهترین راهکار برای طراحی خانههای مناسب سالمندان و کسانی که دارای فرزندان کوچک هستند شناخته میشود تا شرایط ایمنی برای زندگی آنها شکل گیرد. معمولا اتاق غذا خوری در مجاورت آشپزخانه قرار می گیرد. در ویلاهای کلاسیک معمولا از رنگ سفید استفاده میکنند اما این رنگ تنها مختص سبک کلاسیک نیست، سفید را در ویلاهای مدرن هم میتوان به وفور مشاهده کرد چرا که برخیها بر این عقیده هستند که رنگ سفید ویلاهایی سادهتر میآفریند. در نگاه اول، جلوه لوکس و اشرافی ویلا دوبلکس باعث میشود ذهنیت کاخ را از بنا داشته باشیم تا یک خانه معمولی. بیرون یک ویلا جایی است که در نگاه اول دیده میشود به همین خاطر تمرکز بیشتر طراحان بر روی ارائه زیباترین نماها است به طوری که بتواند هر نگاهی را به سمت خود جلب نماید.

طراحی داخلی ویلا دوبلکس

وجه شباهت موجود در گرانترین ویلاهای شمال کشور تأثیر مستقیم موقعیت مکانی ویلا بر قیمت ویلا میباشد. مشاورین ما در دفتر معماری ایماژ آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با طراحی و ساخت ویلا در شمال میباشند تا بتوانند اطلاعات کافی برای دست یابی شما به ویلای رویایی خودتان را به شما ارائه کنند. در این بخش بیش از 40 عکس از مدل های طراحی خانه دوبلکس برای واحدهای بزرگ و کوچک را آماده کرده ایم. این روزها این مدل ویلاها طرفداران بسیاری دارند؛ طوری که با پیشرفت معماری و طراحی داخلی کاملا شیک و مدرن طراحی میشوند و از نظر ظاهری بسیار شکیل و به روز به نظر میرسند. ایده طراحی ویلا چوبی از زمانی در دوران کنونی به ذهن انسان خطور کرد که پیوند با طبیعت و نزدیکی به آن به دلیل گسترش شهرنشینی بیش از پیش احساس می شد.

طراحی نمای ویلا دوبلکس مدرن امروزه از آن حالت مکعبی ساده خارج شده و طراحان معمولا از مکعب های تو در تویی که عمق متفاوتی با یکدیگر دارند برای این نوع از سبک ها استفاده طراحی دکوراسیون داخلی ویلا می کنند. نورپردازی یکنواخت و مخفی را در سالن غذاخوری داشته باشید و در کنار آن حتماً از لوستر مناسب با دکوراسیون استفاده کنید. یک طراح خوب را می توان از نوع استفاده حداکثری از فضا، تنظیم مناسب نور خورشید، طراحی فضای داخلی با در نظر گرفتن اندازه زمین و سقف و … به عنوان مثال، برای ساخت ویلا در موقعیتهایی با آب و هوایی مرطوب و مکانهایی که با اختلاف دمای تابستان و زمستان روبهروست باید از مصالح بادوام و با کیفیت بالا استفاده نمود تا طول عمر ساختمان افزایش یابد. بعد از آن باید دارای پایان کار و ثبت نام سند باشد. سقف ویلا میتواند ساده، شیبدار و یا ترکیبی از هردوی آنها باشد.

با چند سطل رنگ و کمی نظافت نما به ویلای نوساز تبدیل خواهند شد. یک دست مبلمان کوچک مناسب فضای آزاد و داشتن چند گل زیبا این فضا را جذاب خواهد کرد. زیرا افراد زمان زیادی از حضور خود در شهر ههای شمالی را در خانه خود اقامت دارند و از این رو هر چقدر خانه جذاب تر و گیرا باشد، افراد تمایل بیشتری به خرید و در ادامه اقامت در بنای مسکونی خود دارند. در تصویر زیر نقشه خانه دوبلکس 60 متری را میتوانید مشاهده کنید. ضمنا متریال ها به گونه ای انتخاب می شوند که در مقابل اختلاف دمای زیاد شب و روز و تابش شدید و مستقیم خورشید آسیب نبینند و ظاهر اولیه خود را حفظ کنند. اولین و مهمترین مرحله انتخاب یک متراژ مناسب و موقعیت مکانی ایده آل است.

طراحی ویلا دوبلکس نسبت به طراحی ویلای یک طبقه حجم بزرگتری دارد و طراح باید بتواند به ایجاد فرم و حجمی پویا زیبایی بصری مناسبی را برای ساکنین ایجاد کند. لوسترها، آباژورها، تابلوهای نقاشی، تندیس، مجسمه و سایر دکوراتیوهای دیگر را فراموش نکنید؛ اما دقت کنید محیط را شلوغ و پر از آلودگی بصری نشود. از آنجا که برای اجرای این مدل ویلا نیاز به مصالح بیش از حد نیست، خیلیها این مدل را به عنوان یک گزینه اقتصادی انتخاب میکنند. البته این مدل نما نه تنها برای ویلا، بلکه برای طراحی نماهای مختلف مانند طراحی رستوران و طراحی هتلها استفاده میشود که با تمرکز بسیار بالا روی فضایی مورد نظر امکان اجرای بهترین نما وجود خواهد داشت.

طراحی ویلا دوبلکس کوچک

در حقیقت سبک مدرن-کلاسیک حالتی بین دکوراسیون مدرن و کلاسیک را برای فضای داخلی ویلا ها یا خانه ها به ارمغان می آورد. البته تنوع رنگ ها نباید به حدی باشد که افراد ساکن در ویلا را دلزده کرده و یا آرامش محیط را کم کند. در طراحی و ساخت ویلا توسط استودیو قاف توجه ویژه ای به آرامش و آسایش و دوری از مولفه های زندگی شهری و نزدیکی به طبیعت لحاظ شود. نیز می تواند تاثیر مناسبی را در ساختار طراحی های واحد ها انجام داد. امروزه اجرای طرحهای سه بعدی برای برخی ویلاها بهترین دسترسی به فضاهای مختلف و طراحی نما را به مخاطب ارائه میدهد؛ طوری که هر فردی از خاص و متفاوت بودن نما شگفت زده میشود. برای طراحی داخلی ویلا از سبک های مختلف کلاسیک و مدرن دکوراسیون استفاده می شود که امروزه سبک های دکوراسیون مدرن توجه اغلب افراد و طراحان داخلی را به سمت خود جلب کرده اند.

بعد از آن باید دارای پایان کار و ثبت نام سند باشد.

دکوراسیون داخلی خانههای دوبلکس نیز مانند دیگر دکوراسیونها کلاسیک یا مدرن و مینیمال هستند. البته بدون دلیل هم نیست زیرا در هر زمان خانههای دوبلکس به دلیل وجود طبقهای بیشتر در خانه هزینه بیشتری میبرند و خب گرانتر هستند؛ اما امروزه طراحی معماری به این سبک مخصوص خانههای بزرگ نیست و به کمک خانههایی با متراژ پایین مانند دکوراسیون خانههای ۴۰متری نیز آمده تا با این روش جای بیشتری برای یک خانه ایجاد شود و فضایی به عنوان اتاق مطالعه یا خواب در خانههای کوچک تعبیه شود. اما امروزه به عنوان یکی از لوکسترین ویلاها به حساب می آید که جذابیت و شیک بودن ظاهر ویلا فوقالعاده است. در زمان های نه چندان دور، بسیار از افراد داشتن ویلاهای قدیمی و سنتی را می پسندیدند اما اکنون نیازهای افراد سطح متفاوتی پیدا کرده است و داشتن پلکانی چوبی، پنجرههایی تمام قد، نشیمنهای بزرگ، نقوش هندسی شیک و زیباییهای باشکوه دیگر مانند گذشته اهمیتی ندارد.

طراحی داخلی ویلا کلاسیک