قیمت، خرید و مشخصات درب عقب راست لیفان-X60-AT-MT یدکی مارکت

از لحاظ ظاهری و خواب و چین رنگ دقیقا مطابق قطعات رنگ فابریک می باشد. قطعات خام درب های رنگ کوره ای از کمپانی های ایساکو، راه فدک و همگام تهیه می شود. قابل ذکر است که هیچ گونه بتونه ای در فرایند رنگ آمیزی درب لیفان استفاده نمی شود. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. استفاده از مطالب فروشگاه گاراژ یدک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

قفل درب عقب راست لیفان X60 مرغوب و درجه یک را از کجا بخریم؟

ارسال درب نیز با استفاده باربری یا اتوبوس یا تیپاکس به هر نقطه از ایران امکان پذیر می باشد. کد رنگ داخل پلاک آلومینیومی که روی سینی زیر شیشه یا سر کمک قرار گرفته، ذکر شده است.

اگر این محصول را قبلا از خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. با توجه به نوسانات نرخ ارز برای استعلام قیمت با شماره های زیر صفحه تماس بگیرید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چراغ جلو راست لیفان X60 شرکتی

قیمت، خرید و مشخصات درب عقب راست لیفان-X60-AT-MT یدکی مارکت «متعهد در پشتیبانی»، «ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «مشاوره رایگان» از اصول اولیه و اساسی فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو چینی کلاب یدک می باشند که اطمینان خاطر بیشتری را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم می آورد. از نظر اطمینان از تطابق رنگ قطعات بدنه رنگ کوره ای ذکر کد رنگ ضروری است. برای قطعات رنگ سفارشی مانند مشکی، بژ، آبی رویال و غیره ارسال درب باک توصیه می شود. این پمپ با استفاده از یک موتور الکتریکی و مدار فرمان می‌تواند وضعیت زبانه قفل خودرو را تغییر دهد و قفل درب‌ها را باز یا بسته نماید.

قطعه پمپ قفل بر روی درب جلو ليفان نصب می شود و وظیفه باز و بسته کردن درب‌ها بصورت الکتریکی را برعهده این سایت را مرور کنید دارد. تمام حقوق محتوا و ظاهر وب سایت متعلق به فروشکاه آژیراک یدک می باشد،هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت. جهت عدم خطا در ثبت سفارش قابل ذکر است سمت چپ سمت راننده و سمت راست سمت شاگرد (کمک راننده) می باشد. در انتها ما این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهیم که تمامی کالاها و تمامی سفارشات را با سرعت بالا پردازش و به دست مشتریان عزیز خود برسانیم. تمامی کالاها و خدمات ماشین نو دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

  • به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازار لوازم یدکی خودرو در ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم.
  • برای پیشگیری از این نوع خسارت همواره مراقب سلامت این نوع دسته بندی کالایی در خودرو باشیم.
  • شماعزیزان بامشاهده جزعیات کالا و توضیحات درمورد کالا و امکان مقایسه قیمت و حق انتخاب میتوانید بدون صرف زمان و پرداخت هزینه های جانبی و سفرهای شهری و عوارض احتمالی و آزادی عمل و آرامش خیال اقدام به خرید کالای مورد نظر خود بفرمایید.
  • بعد از اینکه بیشتر قطعات خودرو الکترونیکی شد و سیستم قفل مرکزی در خودرو پیاده شد، خودروسازان تصمیم گرفتند که قفل خودرو را به یک سیستم یک‌پارچه وصل کرده تا همه درها به صورت یک جا قفل شوند.

به منظور خرید و اطلاع از قیمت درب عقب چپ لیفان X60، همین حالا به سایت لوازم یدکی خودروهای چینی کلاب یدک مراجعه کنید. برای مشاهده دیگر محصولات لیفان می توانید به دسته لوازم یدکی لیفانمراجعه کنید و روی برند مورد نظر خود کلیک نمایید. جهت خرید یا اطلاع از قیمت درب عقب لیفان x60 اصلی و سایر لوازم یدکی خودروهای چینی می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو آژیراک یدک تماس بگیرید. پمپ قفل درب عقب راست لیفان ایکس ۶۰ وارداتی با کیفیت بسیار عالی را می‌توانید با خیال راحت از سایت کارما یدک تهیه نمایید.

به این صورت همه این پمپ‌ها به مرکز اصلی وصل شدند و سیستم قفل مرکزی خودرو راه اندازی شد. همچنین استفاده از ریموت کنترل برای قفل کردن درب‌های خودرو نیز با استفاده از همین پمپ‌ها انجام می‌شود. خودروی ما به طور معمول دارای چهار در می‌باشد که هرکدام از این در‌ها دارای یک قفل به صورت جداگانه هستند. این قفل‌ها با استفاده از یک زبانه کار کرده و با چرخش وضعیت زبانه قفل درب خودرو باز یا بسته می‌شود.

مشخصات فنی درب عقب راست لیفان X60