لباس پیراهن هاوایی مردانه پسرانه

پوشیدن یک شلوارک جین به شما این امکان را می دهد که پیراهن هاوایی با رنگ های متفاوت را تهیه و به راحتی با آن ست کنید. نکته مهم در ست کردن پیراهن هاوایی با کت رعایت کردن ترکیب رنگ هاست. باید دقت کنید که تناسب رنگی دقیق میان کت و شلوار و پیراهن هاوایی شما باشد. به عنوان مثال بهتر است یک پیراهن هاوایی با زمینه سفید را با کت و شلوار سفید و یا یک پیراهن هاوایی با زمینه مشکی را با کت و شلوار مشکی ست کنید و در ترکیب رنگ بسیار محافظه کارانه عمل کنید. گاهی خانواده ها دوست دارند با هم و در زمان سفر یا زمانی که برای تعطیلات به جایی می روند لباس های ست بپوشند.

در واقع، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پیراهن هاوایی خوب این است که رها، نرم، خنک و ساخته‌شده از الیاف طبیعی خرید تیشرت امیری باشد. به همین دلیل هم هست که این لباس‌ها برای فصل تابستان، سفرهای تفریحی و کنار دریا مناسب هستند. بنابراین، در هنگام خرید پیراهن هاوایی دقت کرده و پارچه‌هایی را انتخاب کنید که الیاف پلاستیکی در آن‌ها به‌کار نرفته باشد. مدل های جدید ست مردانه هاوایی “ آخرین مدل ست هایی است که در تابستان بسیار مورد توجه قرار می گیرند. این ست ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و همه سلیقه ها را پوشش می دهند.

به طور کلی پیراهن هاوایی مردانه محبوبیت زیادی در بین آقایان دارد زیرا استایل بسیار جذابی را به وجود می آورند. برخی از طرح ها مانند مدل border عمدتاً به صورت جلوباز استفاده می شوند. هرکدام از این مدل ها جذابیت خاص خود را دارند و طرح های مختلفی اعم از برگ درختان، گل، نخل و… بر روی آن ها چاپ می گردد. هرچند در تاریخچه پیراهن هاوایی پوشیدن آن با لباس دیگر چندان مرسوم نیست اما ممکن است بخواهید پیراهن هاوایی خود را با یک تی شرت بپوشید. داشتن چنین استایلی اصلا بد نیست و اگر در انتخاب تی شرت دقت کنید می توانید ترکیب زیبایی را طراحی کنید.

پیراهن هاوایی سایزبزرگ طرح راه راه کد 124150-33

طراحی مدل اینجینیر نسبت به مدل های دیگر، خاص تر و گاه جذاب تر است. در پیراهن هاوایی engineered یک طرح مرکزی و کلی وجود دارد که تمام پیراهن را در بر می گیرد. قطعا بهترین و مهم ترین اکسسوری ای را که می‌توان با پیراهن های هاوایی تصور کرد، عینک است. شما می‌توانید انواع عینک آفتابی را با پیراهنتان ست کنید، به تازگی عینک های آفتابی به بازار راه پیدا کرده است که شیشه آنها رنگی است.

ست راحتی وارداتی شیر

پارچه هاوایی نوعی پارچه لطیف، خنک، غیر رسمی، طرح‌دار و بسیار پرطرفدار است که و با الهام از عناصر طبیعی نواحی گرمسیری طراحی می‌شود. این محصول منحصر به‌فرد تا همین چند سال پیش فقط برای دوخت پیراهن‌های مردانه‌ای به‌کار می‌رفت که در گوشه‌وکنار دنیا با نام پیراهن‌های Aloha هم شهرت دارند. پیراهن‌های Aloha معمولا به‌صورت یقه‌دار با آستین کوتاه یا آستین سه ربع تولید می‌شوند.

پیراهن هاوایی مدل منظره

لباس پیراهن هاوایی مردانه پسرانه