مخمصه اولین اتاق فرار فول های تکنولوژی در ایران اولین اتاق فرار فول های تکنولوژی در ایران | allescape

سایت اتاق فرار یا اسکیپ روم یکی از سایت هایی است که علاوه بر بازی و سرگرمی اشتغال زایی و کسب درآمد را در پی دارد. هزینه طراحی اتاق فرار با توجه به ژانر و مساحت بازی و ایده هایی که هست میتونه خیلی متغیر باشه، پیشنهاد میکنم تماس بگیرید و با یک گپ دوستانه با بچه های بخش طراجی ما داشته باشید تا کامل راهنماییتون کنن. طراحی وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای مخاطبین اتاق فرار با سیستم رزرواسیون حرفه ای. مای اسکیپ، بزرگترین و جامع ترین پرتال مدیریت و رزرو اتاق فرار در دنیا از سال 1399 فعالیت خود را در زمینه خدمت دهی به اتاق فرار ها و پلیر های علاقه مند به این بازی ها شروع کرد و امکانات جامعی را در اختیار پلیر ها و صاحبین اتاق فرار قرار میدهد … اسکیپ رومیا اتاق فرار یک بازی پازل (فکری) مبنتی بر واقعیت است، که در آن شما در یک اتاق قفل شده‌ قرار میگیرید و مجبور به حل پازل با دیگر اعضای گروه هستید تا بیرون بیایید. هر یک از اتاق ها، یک سناریو متفاوت و منحصر به فرد و جذاب دارد که در مدت زمان ۶۰ دقیقه باید بتوانید آن را حل کنید.

ژانر بازی اسکیپ روم

اتاق فرار مثل بسیاری از مشاغل دارای سیستم رزرواسیون یا همان رزرو آنلاین می باشد که از روز اول افتتاحیه به آن نیاز پیدا میکنند. و همچنین تمامی بازیکنان اتاق فرار علاقه مند به رزرو زمان بازی خودشان قبل از حضور در مجموعه می باشند. علت آن است که این بازی تیم ورک است و هماهنگی با اعضای تیم باید در زمان و مکان مشخصی انجام شود.

انتخاب بلاگر اینستاگرام برای تبلیغات

اتاق فرار فرصتی بی‌نظیر را جهت تخلیه‌ی هیجان و سنجش میزان هوش و ذکاوت بازیکنان فراهم می‌آورد. بسته به سناریو و متراژ فضای بازی، تیم‌ها در قالب گروه‌های ۳ تا ۱۰ نفره وارد بازی می‌شوند. پس از بسته شدن تمامی درها بازیکنان باید به جست‌وجوی سرنخ‌ها و حل معماهای پیش‌رو پرداخته، چالش‌های بازی را پشت سر گذاشته و در مدت زمان تعیین شده، خود را از اتاق فرار نجات دهند.

طراحی سایت کارخانه گلستان

اما اغلب افراد به دلیل این که اتاق فرار را یک تفریح دوستانه و خانوادگی می دانند، ترجیح می دهند که نه فقط با دوستان یا اقوام هم جنس خود، بلکه در گروه های متشکل از مردان و زنان در این تفریح جذاب شرکت کنند. این نمودار اینفوگرافیک نشان دهنده این شاخص محبوبیت اسکیپ روم در بین گروه های جنسیتی گوناگون به منظور ساخت اتاق فرار است. انتخاب لوکیشن می تونه هم تو این مرحله قرار بگیره و هم در گام نخست طراحی اتاق فرار. مثلااگه قراره اتاق فرارتون رو تو شهرهای بزرگی مثل تهران طراحی کنین، مساله انتخاب فضا نسبت به شهرهای دیگه بسیار پررنگ تره و در گام نخست بهتره جای مناسب رو انتخاب کنین و بعد به فکر باقی قسمتها باشین. البته عکس این کار هم امکان پذیره یعنی اول سناریو و نوع کار رو مشخص کنین و بعد با توجه به نوع موضوع، فضای مناسب رو بهترین سایت اتاق فرار انتخاب کنین.

از تایپ و ترجمه گرفته تا طراحی گرافیکی، برنامه نویسی و پیاده سازی سیستم های بزرگ. خدمات ارائه شده پیرامون وب سایت شامل انتخاب دامنه مناسب، طراحی زیبا و ریسپانسیو سایت با امنیت بالا،. برای تهیه اپلیکیشن اختصاصی بررسی (Check-In) بلیت توسط مسئول برگزاری رویداد در اتاق فرار بروی لینک زیر کلیک فرمایید. فقط دقت داشته باشین سخت ترین بخش کارتون طراحی معما نیست بلکه برقراری ارتباط درست بین معماها و اتاق هاست چون همیشه باید یه خط باریکی بین سرنخ ها معماها و اتاق ها وجود داشته باشه که هر چه این خط باریک، نامرئی تر باشه، شما به هدفتون رنزدیک تر شدین و اتاق فرار جذاب تری طراحی کردین.

  • سایت های که برای اتاق فرار طراحی می شوند باید ویژگی هایی خاصی داشته باشند.
  • با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همچنین گرایش مردم به خرید های آنلاین، داشتن سایت اختصاصی برای مجموعه های اتاق فرار نیز امری ضروری به شمار می آید.
  • مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت.
  • در این مقاله، علاوه بر معرفی امکانات متعدد سایت ساز مای اسکیپ، قصد داریم تفاوت طراحی سایت اتاق فرار با سایت ساز مای اسکیپ و وردپرس را بررسی کنیم و در انتها به برخی از سوالات متداول در خصوص سایت ساز مای اسکیپ، پاسخ دهیم.
مخمصه اولین اتاق فرار فول های تکنولوژی در ایران اولین اتاق فرار فول های تکنولوژی در ایران | allescape