مدل دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2021 لوکس تصاویری از دکور آرایشگاه کوچک مدرن و جدید | elitarchgroup

دکوراسیون سالن آرایش و زیبایی یکی از مکان های مختص به آرایش بانوان و اصلا آقایان می باشد. یکی دکوراسیون سالن آرایش مردانه و دیگری دکوراسیون آرایشگاه زنانه می باشد. البته بخش عمده ای از عرصه ها و وسایل هر دو گروه مشترک است و می توان عنوان کرد که 50 درصد ویژگی های آرایشگاه زنانه و مردانه تخصصی و مجزا است. دکوراسیون سالن آرایش تلفیقی از سلیقه کارفرما و معمار است که فضایی دنج با دسترسی راحت در اختیار کاربران سطح عملکرد سازه قرار دهد. هنگامی که در جستجوی بهترین مبلمان و صندلی برای سالن زیبایی خود هستید، نمونه های مختلف با کیفیت های بالایی را مشاهده خواهید کرد.

  • انتخاب نوع روشنایی برای محیط آرایشگاه بسیار مهم و حیاتی است، چرا که کاری که در آرایشگاه انجام می شود به طور کامل مرتبط با حواس بصری است.
  • هم چنین برای میز پذیرایی و ایستگاه کاری رنگ باید به خوبی روشن شده باشند.
  • آنها می دانند که زمانی که مشتری وارد سالن شود، حتی قبل از صحبت کردن با منشی در حال بررسی و تجربه محیط است.

در انتخاب آینه‌ها، تمام فضا‌ها را مورد بررسی قرار بدهید؛ اولویت ما با آینه‌ها به عنوان در‌های کمد است چرا که هر چقدر شما بیشتر فضا برای نگهداری مخفی داشته باشید به کابینت‌های کمتری نیاز دارید. دکوراسیون آرایشگاه زنانه تا حد زیادی وابسته به محیط آن و جزئیات کاری داخل سالن است. برای مثال اگر فضای سالن راهرویی طولانی و باریک باشد، برای تردد و رفت وآمد مشتریان مشکل ایجاد می شود. طرح های بزرگ و باز، امروزی و مدرن هستند، اما در طراحی ممکن است مشکلات صوتی ایجاد کنند.

مدل دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2021 لوکس تصاویری از دکور آرایشگاه کوچک مدرن و جدید | elitarchgroup حال تصور کنید این آینه کاری وسیع در کنار نور زیاد چه رقص نور جذابی را داخل سالن ایجاد می کند. این نکته از بسیاری از افکت های مصنوعی و ساختگی بهتر عمل می کند. بهتر است برای جذب مشتری از دکوراسیون آرایشگاه زنانه با رنگ های شاد و محرک استفاده شود. این رنگ ها به راحتی مشتری را جذب می کنند و از هر بنر و پوستر تاثیر بیشتری دارند. نور مناسب یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازها در هر سالن زیبایی است.

شش قانون مهم در نورپردازی آرایشگاه

سعی کنید با ایجاد پراکندگی اشیا و مبلمان در سالن خود تعادل ایجاد کنید. این گونه نباشد که در بخشی با انبوهی از اشیا مواجه شده و در بخشی دیگر فضا را خالی رها کرده باشید. اگر تمام این آیتم ها از همدیگر جدا سازی نشوند ، یا طراحی اصولی برای جداسازی و کنار هم قرار دادن هرکدام وجود نداشته باشد باعث سردرگمی و شلختگی می شود‌. در این جا نقشه موجود دارای کشیدگی است و طراح فضا برای کاهش این کشیدگی، خطوط افقی را در سقف فضا به کاربرد است تا فضا دارای پهنای مد نظر شود.

دکوراسیون اتاق میکاپ عروس آرایشگاه زنانه :