معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن -ایران ارز دیجیتال

ولی بدون احراز هویت قادر نخواهید بود که از امکانات سپرده گذاری کوینکس و دریافت سود بهره ببرید. در کل میتوان نتیجه گرفت که صرافی کوینکس و کوینکس دکس، سایت خوبی است و میشود با این صرافی راحت کار کرد و با یک روند رو به رشد، تمامی کوین های با ارزش را لیست کرده و نسبت به صرافی بایننس کوین های بیشتری دارد ولی فقط از پول فیات دلار پشتیبانی میکند که آن هم در آینده نزدیک، ممکن است تغییر سیاست هایی داشته باشد البته تعداد مشتریان بایننس به عنوان برترین صرافی جهان از کوینکس بیشتر است ولی این موضوع چندان در معاملات و خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی موثر نیست چون صرافی کوینکس هم در سرعت معاملات و نقدشوندگی کوین ها، سرعت رضایت بخشی دارد. مقایسه های بالا نشون میده که سایت بایننس رتبه بهتری را نسبت به کوینکس داره ولی رضایت مشتریان در کوینکس بیشتره و یه نکته هم خارج از این مقایسه های اخیر بگیم اینه که این سایت کوینکس از سمت کشور ایران بالاترین ورودی را دارد، به همین دلیل رتبه کشوری صرافی کوینکس برای ایران بالاتر از بایننس شده چون بایننس ایران را تحریم کرده و خیلی از ایرانیان کوینکس را برای ترید انتخاب کرده اند.

سازنده یا maker معامله گری است که با قیمت مشخصی یک دارایی را می فروشد و یا می خرد و خریدار یا taker به دنبال موقعیت های قابل قبول خرید/ فروش است و سپس آن را در صورت سود آور بودن می پذیرد. قیمت توقف (Stop)، قیمت حد (Limit) و مقدار (Amount) را وارد کنید و بر روی Sell CET کلیک کنید تا سفارش را انجام دهید. مثلا در تصویر بالا یه لیست سفارش یا اصطلاحا Orderbook رو میبینید که کاملا بر اساس قیمت سفارش گذاری شدند. پشتیبانی میکند. از این رو انتخابی عالی برای افرادی است که تمایل دارند وارد بازار سرمایه گذاری ارز دیجیتال شوند.

با توجه به اینکه صرافی بزرگ بایننس به دلیل تحریم های آمریکا دَرِ صرافی خود را به روی ایرانیان بست، برای خیلی از ایرانیان قابل قبول نبود تا اینکه سر و کله یک صرافی به اسم کوینکس پیدا صرافی کوینکس شد. نکته آخر اینکه، در صرافی ها، ارزهای دیجیتال به صورت جفت ارز معامله می شوند. حالا بر اساس مقدار خریدیتون به صورت زیر در جایگاه های VIP قرار میگیرید. در ابتدا خوب تحقیق کنید و با توجه به نیاز خود بهترین کیف پول را برای نگهداری بیت کوین های خود انتخاب کنید. در این بخش به ترتیب از بالا به پایین میزان امنیت (password strength) حساب شما، در صورت تنظیم استفاده از Authenticator (برای ورود شما کد یک مصرف تولید میکند) اطلاعات آن، اطلاعات شماره بازیابی اکانت شما و در نهایت گزینه ای برای تعیین الگوی پترن داخلی برای خود گوشی (Gesture Password) در اختیار شما گذاشته شده است. بنابراین با تعیین قیمت دقیق ارز “Limit” و محدوده قیمتی “Stop” به میزان دلخواه “Amount” می توانید درخواست فروش خود را ثبت نمایید، تا در صورت وارد شدن قیمت ارز به محدوده مورد نظر سفارشتان انجام شود.

نکته مهم آن است که برای معامله رمز ارز و کسب درآمد در بازار کریپتو، حتماً باید یک دوره آموزشی معتبر را پشت سر بگذارید؛ چرا که افراد بسیاری بدون دانش کافی، کل سرمایه و دارایی خود را در این بازار از دست دادهاند. نکته مدیریت ریسک: توجه داشته باشید که هرگز بیش از 1 درصد از کل موجودی خود را درگیر یک پوزیشن باز نکنید. احراز هویت دو مرحله ای و واریز در آخرین مراحل باید احراز هویت دو مرحله ای را برای افزایش امنیت حساب کاربری خود در این صرافی فعالسازی کنید و در بخش واریز ارز دیجیتال خود را از یکی از روش های ارائه شده به حساب صرافی خود واریز نمایید.

در این مثال تزوس به تتر (xtz/usdt) را وارد می کنیم.

برای ورود به معاملات فیوچرز صرافی کوینکس ، در صفحه اصلی سایت ، روی سربرگ Perpetual کلیک کنید. ارز CoinEx Token (CET) که در ژانویه 2018 راهاندازی شد ، یک طرح خدمات و امتیازات ارزش افزوده است که بر اساس سیستم ترید CoinEx ساخته شده است. در این صرافی ارز تتر (USDT) هم وجود داره که شما میتونید تمامی رمز ارزها را بر اساس تتر خرید و فروش کنید. در این مثال تزوس به تتر (xtz/usdt) را وارد می کنیم. این صرافی از ارزهای دیجیتال پایه همچون رمز ارزهای اتریوم، بیت کوین، بیت کوین کش، تتر و … صرافی کوینکس CoinExدر هنگ کنگ (Hong Kong)به ثبت رسیده است، دیگر مزیت این صرافی ارتباط آنها باBlockchair و بیت کوین (Bitcoin) است. می باشد. به تازگی این صرافی پشتیبانی از زبان فارسی رو هم اضافه کرده و کاربران ایرانی می توانند بدون استفاده از نرم افزارهای گذر از تحریم و یا نرم افزار های تغییر آی پی از این صرافی استفاده کنند.