وست روم خالق ترسناک ترین اسکیپ روم تهران فانیبو-آل اسکیپ

اولین شخصی که شما باهاش روبرو میشید گیم مستر اتاق فرار ترسناک هست که اهمیتش در حد داستان اتاق فراره. میدونید چرا؟ چون شما همیشه از رفتار خوش شخصی که برای راهنمایی شما میاید خوشحال میشید. پس گیم مستر اتاق فرار ترسناک باید انقدر کاربلد و خوش صحبت باشه که شما رو جذب کنه و بعضی وقتا لحن خودش رو جوری تغییر بده که ترس وجود شما رو فرا بگیره. مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ با هدف و اجرا بازی‌های فکری و معمایی تاسیس و راه‌اندازی شد. هدف اصلی این مجموعه طراحی و اجرای اتاق‌ فرارهای طبیعی و واقعی است.

این بازی و سرگرمی جدید یکی از متفاوت‌ترین و مهیج‌ترین تجربیاتی است که می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده تجربه کنید. مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در سال 1395 با اتاق فرار هیجان‌انگیز نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک با ژانر پلیسی – سیاسی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه پس از استقبال جوانان از اتاق فرار، فعالیت خود را در تهران، اصفهان، کرج و اهواز گسترش داد.

داستان اتاق فرار ترسناک

حداقل ۱۰ مترمربع برای فضای مانیتورینگ و اتاق انتظار حتما در نظر گرفته شود. البته این موضوع قبل از رفتن به محیط بازی به شما تذکر داده می‌شود، اما در صورت فراموشی به این نکته حتما توجه کنید. اگر بازیگری در تلاش است که اعضای گروه را جدا کند، بهتر است این کار را انجام دهید. قبل از ورود به بازی کلیه وسایل الکترونیکی، سوییچ، کیف و… از شما دریافت و در کمد قفل دار نگهداری می شود. لطفاً تا حد امکان از همراه داشتن هر گونه وسیله اضافی خودداری نمایید.

  • نکته جذاب اتاق فرار این است که دقیقا صحنه‌هایی از فیلم‌های ترسناک و پراسترس مانند «اره» را برای شما تداعی می‌کند.
  • سناریوهای طراحی شده برای این اتاق فرارها همگی ژانر وحشت داشته و معماهای آنها نیز ذهن را تا حد زیادی به چالش میکشند.
  • با توجه به معماهایی که در بازی طرح شده‌اند، این اتاق فرار از درجه سختی نسبتا بالایی هم برخوردار است، پس حین بازی باید کاملا حواس خود را جمع کنید و با کار تیمی بازی را پیش ببرید.
  • هدف اتاق فرارهای ترسناک اینه که شما هیجان زده شوید و از آن لذت ببرید نه اینکه اذیت ترسناکترین اسکیپ روم شوید.
  • در بازی اتاق‌های فرار شما به تنهایی و یا به همراه دوستان و تیم خود وارد یک اتاق با معما و داستانی مشخص می‌شوید و طی مدت زمانی مشخص باید معمای بازی را حل کنید و نهایتا از اتاق فرار کنید.
  • برای رزرو اتاق‌ فرارهای اسکیپ روم می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

شما و گروهی که دارید، همگی از سارق‌های سابقه‌دار هستید و حالا می‌خواهید موجودی یکی از معتبرترین بانک‌های خاورمیانه را سرقت کنید که شامل شمش طلا، دلار و یورو است. شما و گروهتان در مجموع فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی مخفی شده این بانک را پیدا کنید و آن را با خود ببرید. بازی به دو بخش تقسیم می‌شود، یک قسمت 15 دقیقه‌ای و یک قسمت 45 دقیقه‌ای که شرح روند آن را در ادامه آورده‌ایم.

فیلم سینمایی عنکبوت وارد رقابت فیلم‌های روی پرده…

در هرکدام از اتاق فرارهای ذهن برتر مخاطب با ماجراها و داستان‌های متفاوت و شگفت‌انگیز روبه‌رو خواهد شد. اگر علاقه دارید تا مانند ابرقهرمان‌ها به نجات دیگران برخیزید، این اتاق فرار ترسناک و دلهره‌آور می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. در مجموعه اسکیپ هوم ما برای شما دو اتاق فرار با نام‌های پاپوش و خانه اشباح را معرفی می‌کنیم و امید بر آن است، این اطلاعات برای شما مفید واقع شود. در ایران هم اتاق های فرار بسیاری طراحی شده و در حال کار هستند در مراکز استانها و شهر های بزرگ می توانید ازین قبیل اتاق ها را پیدا کنید و خاطره ای سراسر هیجان و ترس را تجربه نمایید . Escape the Room DC، The Great Escape Room، PanIQ Room DC از دیگر اتاق فرارهای ترسناک در واشنگتن می باشند که طرفداران زیادی دارند.

تخلیه احساس در اتاق فرار

وست روم خالق ترسناک ترین اسکیپ روم تهران فانیبو-آل اسکیپ

اگر تا الان اتاق فرار را تجربه نکرده‌اید و می‌خواهید یک روز پرهیجان با دوستانتان داشته باشید، حتما اتاق فرارهای معرفی‌شده در این مطلب را بشناسید و بعد تصمیم بگیرید. اتاق فرار Amsterdam Catacombs و Sherlocked نیز از دیگر گزینه هایی هستند که می توان در لیست اتاق فرارهای ترسناک آمستردام قرار داد. برای اتاق های فرار ترسناک باید بالای 16 سال باشید و حضور افرادی که کمتر از 16سال دارند، به همراه بزرگتر هم امکان پذیر نمی باشد. علاوه بر این نزدیکی این شهر به پایتخت نیز، در پیشرفت و گسترش آن تاثیر بسزایی اسکیپ روم ترسناک داشته است.

از شما دریافت و در کمد قفل دار نگهداری می شود.