وکیل پایه یک دادگستری خانواده

اما به طور کلی وکیل خانواده می تواند در هر زمان و در مورد هر مشکل مرتبط با قوانین خانواده به ما کمک کند. در واقع لزوما قرار نیست که وکیل خانواده از جانب شما اقدام به طلاق کند و یا این که بخواهد حق شما را از همسرتان بگیرد. اما فارغ از این مسئله، خانواده عنصر سازنده و اصلی جامعه محسوب می شود.

  • گروه حقوقی رضا عبدالمحمدهمراه شما در تمامی دعاوی خانواده با بهترین وکیل خانواده خواهد بود.
  • خانواده به هر شکلی که باشد می تواند بر روی شکل گیری شخصیت فرد تأثیر گذارد.
  • وکیل خانواده در زمینه مسائل خانوادگی به درستی و به موقع وارد میشود و خسارت های مادی یا معنوی بعدی جلوگیری میکند.
  • وکیل خانواده در مرحله اول سعی در صلح و سازش بین زوجین خواهد نمود و در نهایت چنانچه امکان صلح و سازش وجود نداشته باشد به طرح دعوا اقدام می نماید و در تمام مراحل با مشاوره بسیار دقیق پرونده ی شما را در کوتاهترین زمان ممکن با کسب بهترین نتیجه به پایان می رساند.

از سوی دیگر یکی از وقایع تلخ زندگی،‌ طلاق و جدایی از همسر می‌باشد . آشنایی با قوانین و مقرارت مربوط به این دو موضوع و آگاهی از حقوق و تکالیف خود و طرف مقابل باعث می‌شود که انسان در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات خود با شناخت بهتری اقدام نماید و در صورت روبروشدن با مشکل حقوقی،‌ بهتر بتواند تصمیم گیری کند. اگر ساکن تهران هستید، توصیه می شود که قبل از هر گونه تصمیم به ازدواج، با مشاور ازدواج و وکیل خانواده در تهران صلاح و مشورت کنید.

به همین جهت تعداد پرونده‌ها به خصوص در حوزه خانواده بسیار زیاد است و موکلین زیادی به دنبال وکیل خانواده شرق تهران هستند. مناطقی از جمله تهرانپارس، پیروزی، پاسداران، نارمک، افسریه در حوزه شرق تهران قرار می‌گیرند. پرونده‌های خانواده در این مناطق به مجتمع قضایی خانواده یک محلاتی، مجتمع قضایی شهید باهنر و نیز شوراهای حل اختلاف این مناطق ارجاع می‌شود. حوزه‌های دیگری مانند اجرت المثل، اذن ازدواج و … وجود دارند که همگی در حیطه تخصصی وکیل خانواده است.

مسایل خانوادگی با توجه به اهمیت موضوع نیازمند یک وکیل متخصص در امور حقوقی و متخصص در زمینه کاری دعاوی خانواده دارد. بهترین وکیل خانواده می تواند در مواردی مثل دعوی مطالبه مهریه، اجرت المثل ایام زوجیت ، نفقه زوجه، نفقه فرزند ، حضانت فرزند ، تقاضای ازدواج مجدد ، الزام به تمکین و … به شما در رسیدن به حقوقتان کمک کند. گروه وکلایره جویان عدالتبه عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین دفاتر وکالت در تهران با بیش از دو دهه تجربه، موفق شده تا همگام با دیگر موسسات حقوقی، به بزرگ‌تریندفتر وکالت در تهرانتبدیل شود.

بسیاری از موارد جا انداخته شده و حتی تصمیم‌گیری نیز به دلیل پراکندگی موضوعی سخت خواهد بود. در صورت نیاز وکیل خانواده می‌تواند در صحن دادگاه حاضر شده و یا این که تمامی مراحل را به‌جای شما انجام دهد. وکیل خانواده جهت اثبات رابطه زوجیت، گرفتن اجازه ازدواج دختر و ازدواج مجدد، استرداد جهیزیه، نفقه برای فرزند و زوجه، ترک انفاق و تهیه مسکن می‌تواند از همسر خود مطالباتی داشته باشد. در مقابل مواردی چون مهریه، ممنوع‌الخروج بودن زوج و زوجه و تامین خواسته نیز مهم است و معمولاً خانواده‌ها بر سر این مسائل با یکدیگر به مشکل می‌خورند.

زمانی که سخن از وکالت به میان می آید، به دلیل حجم نسبتاً بالای پرونده های خانواده، وکالت در این پرونده ها از جمله ازدواج، نفقه، مهریه، حضانتو ملاقات فرزندان و مواردی از این قبیل به دهن افراد متبادر می شود. پرونده های خانواده به گونه ای حائز اهمیت هست که مجتمع های ویژه ای را در تهران و سایر شهرها به عنوان مجتمع قضایی تخصص خانواده برگزیده اند و در این مراجع به پرونده های خانوادگی رسیدگی می شود. وکیل خانواده به وکلایی گفته می‌شود که به صورت حرفه‌ای در زمینه دعاوی خانوادگی بین اعضای خانواده‌ها فعالیت می کنند. به طورکلی دعاوی خانوادگی، یکی از شاخه‌های بسیار مهم دعاوی حقوقی در دادگاه‌ها محسوب می‌شوند‌.

حال ما در گروه وکلای آریا دادیار این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که بتوانید با وکیل خانواده خانم در تهران صحبت کنید تا بدون مشکل سوالات خود را بپرسید. یکی از دعاوی پرتکرار که در کشور ما بسیار زیاد شده است طلاق توافقی می باشد. این نوع طلاق به این صورت است که زوجین باید در مورد همه حق و حقوق های خود به توافق برسند تا بتوانند روند طلاق را به راحتی طی نمایند.

حوزه‌های دیگری مانند اجرت المثل، اذن ازدواج و …وکیل پایه یک دادگستری خانواده