کلاهک کلبه ای هواکش کلبه ای بام پوشش گالوانیزه

برای افزایش طول عمر و زیبایی کلاهک چینی بهتر است از بدنه گالوانیزه با خاصیت ضد خوردگی و ضد حریق استفاده شود. اگر قرار باشد کلاهک ژاپنی روی سطح صافی بنشیند برای سهولت و استحکام نصب،در نقطه ی پایینی کلاهک کلبه ای بصورت دور تا دور یک لبه ی ۳ سانتی تعبیه می شود که با ایجاد محل سوراخ در چند نقطه از این لبه ی محیطی، کلاهک را در محل مورد نظر تثبیت می کنیم. که در محل کار آلاینده های شیمیایی ایجاد می سود از ورق استیل ۳۱۶ برای ساخت کلاهک کلبه ای هم استفاده می گردد. در صورت وجود بیل آزاد دور روکش می توان آن را به صورت کباب پز چهار طرفه و در غیر این صورت به صورت گریل دو یا سه طرفه طراحی و ساخت. این نوع کلاه معمولاً به شکل مستطیل طراحی می شود، اما در مواردی که نشیمنگاه بال راحت نیست، در این حالت از الگو و زوایای چهارگوش صندلی پیروی می کند و بر اساس الگو ساخته می شود.

هرچند با مراجعه به سایت تهویه نظری امکان خرید ارزان‌تر از قیمت بازار را خواهید داشت. سیستم دودکش صنعتی با دیگر دودکش‌ها کمی متفاوت بوده و به‌دلیل وجود حرارت بالاتر و تنوع گازهای سمی باید میزان ضخامت دیواره‌ها بیشتر از حالت عادی باشد. همچنین کلاهک نصب شده در قسمت پایانی دودکش باید از نوع کلاهک H، کلاهک پره‌ای و گردان باشد. کلاهک‌های نام برده به افزایش راندمان خروج گازهای سمی و تهویه جریان هوا کمک بیشتری خواهند کرد. از کلاهک‌های دودکش صنعتی در کارخانه، انبار و کارگاه‌ها استفاده خواهد شد.

کلاهک دودکش سفالی

رنگ پودری از جنس آلومینیوم توانایی عوض نمودن راحت انگشتی های پرکن تسمه و فولی مرغوب و با… گرم ساخت انواع مبلمان شهری تابلوهای اطلاعاتی و تبلیغاتی انواع پایه های دوربین پلیس پایه های راهنمایی رانندگی نیمکتهای پارکی و المانهای… و داکرومات (جلوگیری از زنگ‌زدگی و عمرطولانی محصول) برای مصارف محیط‌های گلخانه‌ای و مسیرهای انتقال آب کشاورزی و همچنین تاسیسات و اتصالات مستقر در جنوب کشور فروشگاه پیچ و مهره آلفا جهت… در سه نوع تسمه در تسمه ، تسمه در نیم تسمه و تسمه در میلگرد آجدار ساخته می شود .

پس از جوش و قبل از نصب بهتر است دودکش دو ست رنگ نسوز از داخل و خارج جهت جلوگیری از زنگ زدگی و سایر ماندگاری دودکش که در کارگاه فنی پویان تولید می شود. پس از نصب دودکش برای جلوگیری از نفوذ گرما به داخل موتورخانه بهتر است از عایق پشم سنگ استفاده شود و همچنین برای زیبایی دیگر از روکش آلومینیومی استفاده شود. مدل دیواری کلاهک در ساختمان‌های که خروجی بخاری به شکل مستقیم از دیوار خارج شده نصب خواهد شد. اما کلاهک دودکش پشت بام بر اساس میزان گازهای خروجی، نوع سوخت، وضعیت آب و هوایی و اندازه دهانه دودکش متفاوت بوده و باید در انتهای خروجی دهانه دودکش نصب شود.

ضخامت کلاهک معمولاً 1 میلی متر است، اما این ضخامت را می توان با تغییر سایز درپوش که به معنی اندازه درپوش است تغییر داد. اگر ضخامت صفحه کمتر از یک مایل باشد از کانکتور برای ارتباط و اگر ضخامت صفحه بیشتر از یک مایل باشد از CO2 برای ارتباط استفاده کلاهک کلبه ای می شود. درزگیر تیغه پلاگ های تیغه معمولاً بنا به درخواست مشتری ساخته می شوند و محدودیتی در نوع فلز و ضخامت و اندازه آن وجود ندارد، اما معمولاً پارچه های روغنی و ورق های گالوانیزه برای ساخت کلاهک تیغه انتخاب می شوند. باله ها ساده و به راحتی نصب می شوند و با استفاده از پیچ و رولپلاک ساخته می شوند تا لبه روکش تیغه سه سانتی متری به نشیمنگاه کلاهک کلبه ای محکم شود. کلاهک کلبه ای دودکش که با نام‌های کلاهک ژاپنی و پره‌ای نیز در بین معماران ساختمانی شناخته شده؛ یکی از رایج‌ترین کلاهک‌های دودکش در دنیا است. ابعاد متغیر این کلاهک دودکش قابلیت حفاظت از قسمت خارجی یک الی چند خروجی ونت (لوله) هوا را ایجاد نموده و در کنار ظاهر چشم‌گیر خود موجب بهبود وضعیت نمای ساختمان خواهد شد.

کلاهک کلبه ای هواکش کلبه ای بام پوشش گالوانیزه

دودکش سیمانی در اندازه، قطر و به شکل گرد یا چهارگوش قابلیت تولید را خواهد داشت. این نوع از دودکش‌ها از نوع لوله‌های خرطومی PVC بوده و دارای مقاومت مناسبی در برابر سایش و خوردگی هستند. با توجه به جنس این نوع دودکش از آن جهت انتقال گازهای گرم استفاده نکنید!

  • این مدل پوشش برای تامین هوای تازه و خنک به محفظه تهویه مطبوع استفاده می شود.
  • از دیگر خصوصیاتی که باعث جذب افراد برای خرید این کلاهک منحصربه‌فرد می شود.
  • امکان نصب کلاهک کلبه ای بر روی تمامی سطوح صاف، شیبدار و ناهموار میسر است.
برای جلوگیری از ورود باران به داخل دودکش، ما به سادگی یک کلاهک باران و طوق چشمک زن و طوفان نصب می کنیم تا از قسمت سقف که در آن دودکش نفوذ می کند محافظت شود. دودکش آهنی یا گالوانیزه در بین عموم مردم با نام لوله بخاری معروف است. بیشترین استفاده از این نوع دودکش به صورت روکار و جهت اتصال انتهای بخاری به سیستم خروجی گاز به دودکش اصلی ساختمان خواهد بود.

کلاهک کلبه ای چهار طرفه :