گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت 512/12 گیگابایت

استقبال روز افزون مردم از این پدیده نشان دهندهی آن است که محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش میباشد. در مورد گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A03، کیفیت کلی در نور روز خوب است، اما تصاویر در نور کم باعث آشفتگی خواهند شد. حال با اطلاعاتی بیشتر از قیمت روز گوشی سامسونگ همراه ما باشید. در جدول زیر مدل و قیمت محصولات شرکت شیائومی را مشخص کردهایم تا در انتخاب یک گوشی مناسب به شما کمک کند. اما مهم است که آن ها را متناسب با نیازهایتان و نیز با توجه به بودجه ای که در نظر دارید انتخاب نمایید.

بررسی گوشی سامسونگ

گوشی Redmi Note 7 و Redmi S2 نیز از سری موبایلهایی هستند که بالاترین کیفیت دوربین را دارند. یکی از آنها سری گوشیهای ردمی، دارای کیفیت مناسب و قیمت مقرونبه صرفه هستند. با بررسی دو مدلmi و Redmi متوجه خواهید شد تفاوت زیادی بین این دو مدل وجود ندارد اما سری Redmi شیائومی به عنوان یک گوشی میانرده با قیمت مناسبی در بازار جهانی عرضه می شود و همانند گوشی های پرچم دار کمپانی شیائومی طراحی و تولید شده است که در کیفیت ساخت هیچ تفاوتی با گوشی های پرچم دار وجود ندارد، این نوع مدل برای افرادی که به صورت تخصصی با گوشی کار نمی کنند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

این غول چینی برای محافظت از نمایشگر این گوشی، صفحه Mi 11 Ultra را به گوریلا گلس ویکتوس مجهز کرده است. اگر بخواهیم بهطورکلی بیان کنیم مدل تمام گوشیهای شیائومی بانام mi وارد بازار میشوند و در طراحی دوربین و سرعت پردازندهها در میان گوشیهای میان رده حرف اول را میزنند، برای نمونه تمام گوشیهای شیائومی در سال جدید میلادی با یک دارای یک پردازنده قوی به نام Qualcomm Snapdragon 888 هستند بهعلاوه تمام گوشیهای نوع mi شیائومی با فناوری اینترنت پرسرعت 5g در بازار عرضهشدهاند، اگر به دنبال یک گوشی خاص هستید میتوانید از سری mi شیائومی یک خرید مناسب داشته باشید.

کلاستر قدرتمند این پردازنده مرکزی، داری 2 هسته سریع Cortex-A76 با حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز می باشد و کلاستر بعدی که برای پردازش امور سبک کاربرد دارد، دارای 6 هسته پردازشی کم مصرف Cortex-A55 با حداکثر فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز است. یک شرکت چینی بانام شیائومی در سال 2011 با ساخت و طراحی مناسب اولین گوشی خود را وارد بازار کرد و در طول این سالها با تلاش روزافزون شرکت و گروه بزرگ شیائومی بهعنوان یک برند در ساخت و طراحی موبایل گوشیهای میان رده برای خود یک جایگاه مناسب در سطح بینالمللی ایجاد کرد.

سامسونگ در سری Galaxy M با ظرفیت بالای باتری و دوربین چندگانه به دنیال این است که گوشی هوشمند مقرون به صرفه و میان رده ارائه دهد. ردمی نوت 8 از ویژگیهای خاص گوشیهای شیائومی برخوردار است و ترکیب مناسبی از طراحی جذاب و کیفیت را به مشتریان ارائه میدهد، بهطوری که مشخصات Redmi Note 8 شیائومی آن را به یکی از گزینههای عالی برای خرید در این روزها تبدیل کرده است. از آنجایی که هنوز حدود نیمی از سال ۲۰۲۱ باقی مانده نمیتوانیم با قطعیت بگوییم که کدام شرکت در پایان سال برندهی این رقابت نزدیک خواهد بود اما به هر ترتیب پیشی گرفتن شیائومی از سامسونگ زنگ خطری برای این کمپانی کرهای به حساب میآید که با ساخت گوشههای خوش قیمتتر دوباره بتواند به رقابت با سازنده چینی بازگردد. یکی از انواع گوشی های شیائومی مدل Mi note که نسبت به پرچمداران خود در سطح و قیمت پایینتری قرار دارد و تعداد اعضا خانواده این نوع مدل در مقایسه با سریهای دیگر کمپانی شیائومی کمتر است و آخرینمدلی که از نوع به بازار عرضهشده است 10 لایت است که دو سال از معرفی آن گذشته و هنوز محصول جدیدی از این خانواده معرفی نشده است.

پردازندهی این تلفن، Snapdragon 650 SoC کوالکام است؛ دارای سه نسخهی 32 گیگابایت حافظهی داخلی و 3گیگابایت رم، مدل دیگر با 64 گیگابایت حافظهی داخلی و 3 گیگابایت رم و در نهایت نسخهی 128 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم است. سری نوت گوشی شیائومی، با پردازندهی چهارهستهای Qualcomm Snapdragon 801 2.5GHz و 3 گیگابایت RAM LPDDR3، ترکیبی فوقالعاده برای انجام چندکار بهصورت همزمان، بازیهای سهبعدی، دیدن فیلمهای HD و اجرای برنامههای پرحافظه است. لیجون، درسال 2010 شرکت نرمافزاری شیائومی را تاسیس کرد و برای گوشیهای خود سیستمعامل MIUI ROM را براساس اندروید گوگل ایجادکرد؛ سیستمعامل MIUI ROM، قابلیتهای بیشتر و رابط کاربری بهتری را نسبت به اندروید دارا بود.

موبایل سامسونگ

سامسونگ گوشی های خود را در سه سری پایین رده،میان رده و بالارده تقسیم کرده است تا بتواند تمامی کاربران را از برندهای دیگر فونر سایت خرید گوشی شیائومی بی نیاز کند. سری Pro از دیگر سریهای جالب و کاربردی گوشیهای شیائومی بوده که از کیفیت بالاتری نسبت به میان ردهها و کمتر از بالا ردهها برخوردار است. عمق رنگ مشکی این نمایشگر هم متوسط است و نسبت کنتراست 1300:1 کیفیت میانهای را ارائه میدهد. نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران، جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ را با قیمت مناسب و امکان خرید اقساطی به صورت خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی ارائه می دهد.برای خرید حضوری از فروشگاه نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ در تهران نیز می توانید به شعب نمایندگی به شرح فروشگاه سامسونگ سعادت آباد، فروشگاه سامسونگ ونک یا فروشگاه سامسونگ هروی سامسونگ مراجعه نمایید. سامانه جامع آنلاین زود کمک یک مرکز تعمیرات تخصصی معتبر است که کارشناسان مجرب این مرکز با ثبت سفارش آنلاین شما به موقع در محل حضور می یابند و برای رفع مشکلات گوشی شما بهترین سرویس های تعمیرات تخصصی را ارائه می دهند.

از زمان معرفی تا دوسال قبل بانام Mi شناخته میشد اما از سال جدید میلادی تنها با اعداد روبهرو هستیم و در تولید این سری شرکت شیائومی بهترین تراشههای کوالکوم را درگوشیهای پرچمدار خود استفاده کرده است تا برای رقابت با گوشی سری S سامسونگ آماده باشد. گوشی شیائومی سری POCO در بین سالهای 2020 تا 2021 به عنوان برندی جداگانه از مجموعه شیائومی اعلام استقلال کرد و توانست با عرضه مدلهای متنوع جایگاه خود را در بازار موبایل تثبیت کند. این سری به عنوان تاج موبایل سامسونگ محسوب میشود و مانند جواهری در میان سایر سریها میدرخشد. گوشیهای سری Redmi و Redmi Note از انواع گوشی شیائومی هستند که بهسرعت میان مردم محبوبیت پیدا کردند. کدام یک از انواع موبایلهای موجود در بازار شما طرفداران بیشتری دارد؟

تنوع سری Mi Note گوشی شیائومی، نسبتبه سری Mi کمتر است.

این شرکت در کنار گلکسی Z Flip 4 از گلکسی Z Fold 4، سری گلکسی واچ ۵ و گلکسی بادز ۲ پرو نیز رونمایی خواهد کرد. عکاسی در شب با استفاده از سنسورهای اولترا واید و زوم کردن نیز نتایج خوبی دارد. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی دقیق گوشی شیائومی، انواع مدلهای موجود در بازار و جدیدترین نوع این محصول بپردازیم. تنوع سری Mi Note گوشی شیائومی، نسبتبه سری Mi کمتر است. برخلاف گوشی سامسونگ که سری نوت آن به گوشیهای ردهبالای آن اطلاق میشود؛ درگوشی شیائومی، سری نوت یک درجه پایینتر از سری می است. اگرچه نامهای Galaxy Z Fold ۴ و Flip ۴ به خودی خود پیچیده نیستند و راحتتر از مثلا Snapdragon ۸ Plus Gen ۱ هستند، اما گویا قرار است نامهای گلکسی Z Fold ۴ و Flip ۴ تغییر کند. گوشی های سری می (Mi) که بهتازگی بهنام شیائومی (Xiaomi) تغییر کردهاند. گوشی های هوشمند Xiaomi Mi، پرچمدار تلفنهای هوشمند این شرکت، با ویژگیهای منحصربهفرد و دوربینهایی با امکانات پیشرفته هستند.