طولانی ترین اتاق فرار کرج رزرو اسکیپ روم کرج ترسناک | allescape

طولانی ترین اتاق فرار کرج رزرو اسکیپ روم کرج ترسناک | allescape

از شما دعوت می‌کنیم با شرکت در یک نظرسنجی کوتاه ما را در طراحی نسخه جدید اتاق فرار تئاتر تعاملی کجارو همراهی کنید. هم‌گروهی‌های‌تان است و همچنین موجب می‌شود در کنار سایر اعضای خانواده، شرکت، مدرسه یا هر اجتماع. شما باید این قابلیت را داشته باشید که برای معمّاهای منطقی و عددی، راه‌حل‌های منطقی، و برای معمّاهای جدید و عجیب، راه‌حل‌های خلاقانه‌ای کشف کنید!

  • اتاق فرار (دعانویس) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله فردیس کرج واقع شده است.
  • در انتخاب هم‌گروهی‌هایتان دقت کنید و افرادی را انتخاب کنید که خودرأی نبوده و روحیه کار گروهی داشته باشند تا بتوانید با هم‌فکری هم سریع‌تر به راه خروج دست یابید.
  • اتاق های فرار کرج با تنوع بازی ها و سناریوهای مختلف می تونن انتخابی عالی چه برای حرفه ای ها و چه برای تازه کارها باشن.
  • چرا که سر و کار داشتن با معما و چالش باعث می شه که چیزهای جدیدی یاد بگیرید، تجربیات متفاوتی کسب کنید و حتی با ترس‌های خودتعون مقابله کنید.

در این بازی شما می‌توانید قهرمان یا شخصیت اول یک داستانِ از پیش‌تعیین شده باشید. وقتی 6نفر وارد یک بازی میشن، اون بازی انقدر باید زمان و فضا رو به شما بده که بتونید از هر لحاظ راضی از اون بازی خارج بشید و این مهمترین ویژگی اسکیپ روم کرج هست. مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت. تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است.

اتاق فرار کولی

با کامل کردن اطلاعات حساب کاربری ، لیست سفارش ها ، تراکنش ها و … شما شروع به فاش کردن رازهای این خانواده میکنین اما قانع کردن دیگران کار راحتی نیست. در صورتی که می‌خواهید از ارزان‌تر بودن قیمت ما نسبت به سرویس‌های مشابه مطمئن شوید، می‌توانید قیمت را در سایت ترب با سایرین مقایسه کنید. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد. هر سرنخی را که پیدا کردید با صدای بلند اعلام کنید تا هم‌گروهی‌هایتان بشنوند. این روزها که شاهد خانه تکانی عموم خانواده ها در استقبال از بهار طبیعت هستیم، میزان مصرف آب هم بالاتر رفته است، اما چه کنیم که هم خانه تکانی داشته باشیم و هم تکان اساسی به ذخایر آبی تکان ندهیم.

۲ دقیقه تا رزرو اتاق فرار

یکی از شهرهای پیشرو در این زمنیه کرج است که ما در این مقاله میخواهیم بهترین آنها را به شما معرفی کنیم. خانه‌ی فرار را می‌توانید مشاهده نموده و با داستان و فضای هر کدام از این اتاق فرار ها بیش‌تر آشنا. اتاق فرار غریبه در مورد یه خونواده سه نفره کرجیه که داستان عجیبی دارن. بعد از چهارسال فعالیت در زمینه بازیهای فکری اتاق فرار تصمیم گرفتیم فعالیتمون رو در ز …

اسکیپ روم را با اسکیپ مگ تجربه کنید

درنهایت پس از یافتن همه سرنخ‌ها آن‌ها را دسته‌بندی کرده و به یک جواب واحدی که تعیین‌کننده راه خروج‌تان از اتاق فرار است برسید. بعد از پروژه مینی سریال شب در اسکیپ روم که بازخورد خوبی رو داشتیم … بسیاری از بازی های رایانه ای وجود دارند که در آن شما می توانید چیزهای پنهان را پیدا کنید یا معماها را حل کنید. فیلم هایی در این ژانر مانند Escape Room 2019 ساخته شده اند . اما ما به شما قول میدهیم تجربه متفاوتی در اتاق الماس داشته باشید.