توری حصاری خرید و قیمت توری حصاری صنایع مفتولی آهنیتو | foulka

رشد گیاهان در اطراف توری حصاری شاید به محیط ظاهر جذابی ببخشد اما در صورت کنترل نکردن آن ممکن است باعث آسیب رساندن مفتول فولکا به فنس شود. این توری‌ها در مقابل درختان چندان مقاوم نیستند و نباید در اطراف آن‌ها درختی وجود داشته باشد. باید این مسئله کنترل شود که نهال یا درختی در نزدیکی فنس کاشته شود. با استفاده از ترکیب فنس یا توری با سایر محصولات ساختمانی می توان از آن ها برای زیباسازی محیط و نیز دکوراسیون فضای خارجی ساختمان استفاده نمود. قبل از این که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم، ابتدا باید بدانیم که حصار چیست و چه کاربردی دارد.

  • قیمت توری حصاری، را به دلیل کاربردی که دارد نمی‌توان نادیده گرفت؛ درواقع فنس توری یکی از پرکاربردترین ابزاری است که به‌عنوان محافظ فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • طول رول های فنس حصاری عموماً 15 متر بوده که می شود بنا به درخواست مشتری مقدار آن را کم یا زیاد کرد .
  • در موقع خرید حتما از فروشنده فاکتور گرفته و نوع محصولی را که قصد دراید خرید کنید را در داخل فاکتور قید شود.
  • برای انتخاب فنس مناسب ابتدا باید مشخصات محصول مورد نظرتان را تعیین کنید.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید فنس توری(باغی حصاری) با ما تماس بگیرید. البته در برخی از صنایع گالوانیزه سرد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد اما گالوانیزه گرم مقاومت و استحکام چند برابری در مقابل رطوبت و گرما دارد به همین دلیل خریداران آن نیز بیشتر از نمونه دیگر است. برای آشنایی با روش‌های تولید این محصول باید بگوییم با دو روش دستی و اتومات ساخته می‌شود. به منظور تولید این محصول به روش اتوماتیک، ابتدا با توجه به نیاز مشتری مفتول گالوانیزه با ضخامت لازم را تهیه می‌کنند. در صورت قرارگیری روکش، می‌بایست به بخش خنک‌کننده منتقل شده و خنک شود. پس از آن مفتول وارد توری بافی شده و به ترتیب ردیف‌ها بافته می‌شوند.

روش‌های تولید توری حصاری

نوع سوم یعنی توری با روکش پی وی سی زمانی کاربرد دارد که هدف استفاده از جنبه ی زیبایی در کنار سایر ویژگی های توری است. از آن جایی که این محصول نیز مقاومت بالایی دارد می توان با قرار دادن آن بر روی فولاد گالوانیزه علاوه بر مقاوم کردن آن در برابر آب و هوای بد و شرایط مختلف جوی، زیبایی را نیز فراهم نمود. در ایران شرکت های  تولید کننده توری حصاری گالوانیزه زیادی وجود دارد.

با این حال اگر دوست دارید آن را رنگ‌آمیزی کنید می‌توانید به راحتی از اسپری رنگ استفاده کنید. 1- حصار کشی دور باغ 2- قفس حیوانات 3- حصارکشی کارخانه ها جهت حفاظت از سقوط کارگران و همچنین به عنوان حفاظ فرودگاه ها و بزرگراه ها کاربرد دارد. این دو نفس از انواع پرکاربرد توری به حساب می‌آیند که محافظت خوبی ایجاد می‌کنند. در مقالات آینده به معرفی این دو فنس به صورت کامل خواهیم پرداخت. برای آن‌که بتوان خرید مناسبی کرد، لازم است که در ابتدا نیاز خود را بررسی کنیم و خرید را متناسب با آن انجام دهیم. در ادامه نکاتی را خواهیم آورد که به شما در انتخاب محصول مناسب، کمک کند.

توری حصاری خرید و قیمت توری حصاری صنایع مفتولی آهنیتو | foulka به طور کلی ، شبکه حصار با نام‌های توری حصاری، حصار پیوند زنجیره‌ای یا فنس به انگلیسی (chain link fence) شناخته می‌شود. فنس یا توری حصاری از انواع توری‌هایی فولادی می‌باشد و پایه تولید آن، سیم مفتولی است که شبکه‌های لوزی شکل دارد. فنس حصاری فلزی دارای قیمت ثابتی نمی باشد و با توجه به مشخصات فنی آن قیمت متفاوت می باشد .

قیمت هر متر فنس در فولادین چقدر است ؟