قیمت و خرید قیمت خرید چسب بتن شیمی ساختمان sa12 فروشگاه کفسابی تهران

از جمله کاربردهای چسب بتن می‌توان به ترمیم بتن،آب بندی، ترمیم بافت های قدیمی بتن، افزایش مقاومت ، جلوگیری از ترک ، افزایش خواص شیمیایی و مکانیکی از طریق سند زیر کلیک کنید و… اشاره نمود. چسب های بتن به دو دسته اپوکسی و لاتکس (پلیمری) قابل تقسیم هستند. از جمله مصارف چسب بتن می توان به ترمیم بتن،آب بندی، ترمیم بافت های قدیمی بتن،افزایش مقاومت بتن ، جلوگیری از ترک بتن، افزایش خواص شیمیایی و مکانیکی و… اشاره کرد. چسب بتن به دو دسته اپوکسی و لاتکس (پلیمری) تقسیم می شوند .

  • این پلیمرها می توانند باعث بالا رفتن هرچه بیشتر چسبندگی این مواد شوند.
  • از مهمترین ویژگی چسب بتن در صنعت می توان به افزایش پسبندگی بتن جدید به بتن قدیمی، اشاره کرد.
  • در مکان هایی مانند استخرها، کارخانه های لبنیات، صنایع غذایی و… که مقاومت در برابر آب ، مواد شیمیایی و سایش مهم است، از چسب لاتکسی استفاده میشود.
  • دقیقاً در لحظه حذف نیرو، ماده قابلیت برگشت به شکل اولیه خود را دارد.

انواع چسب بتن، کاربرد و مشخصات آن ها چسب بتن به صورت مایع و پودری برای ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه،‌ بالا … چسب بتن لاتکس MTOBOND P-2200 به عنوان یک افزودنی بر پایه لاتکس طراحی شده است .چسب بتن لاتکس MTOBOND P-2200 در مکانهایی که نیاز به مقاومت در برابر آب، مواد شیمیایی و سایش باشد به کار می رود. چسب بتن لاتکس در واقع یک رزین تقویت شده و طراحی شده بر پایه رزین امولسیونی است که برای بهبود استحکام چسب های سیمانی استفاده می شود و از نظر چسبندگی آب و رطوبت، انعطاف پذیری و پایداری برای کاشی و سنگ بسیار مناسب است.

چسب بتن ژیکالاتکس 1 لیتری

در هنگام خرید این محصول به کیفیت و اعتبار شرکت تولید کننده آن دقت نمایید و اجازه ندهید تحت تاثیر ارزان بودن نوع خاصی از این نوع چسب، فرآیند اجرای پروژه‌تان به ‌خطر افتد و یا خسارت مالی و جانی حاصل شود. این چسب جهت ایجاد قدرت چسبندگی بیشتر بین اجزا بتن عمل می‌کند. بتن تولید شده به این روش دارای قدرت استحکامی بسیار است و کاربردهای خاصی دارد که در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این چسب در ساخت و معماری بسیاری از سازه‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که در این مقاله به سایر کاربردهای آن اشاره می‌کنیم. در زمان خرید چسب بتن قیمت آن دارای اهمیت است، به‌ویژه اگر این محصول را در مقادیر زیاد و برای ساخت سازه‎هایی با متراژ بالا لازم داشته باشیم. انواع چسب بتن قیمت متفاوتی دارد، که در این مقاله این نکته را نیز مورد توجه قرار خواهیم داد و توضیحاتی در این باره ارایه می‌کنیم.

الیاف MAXFIBER M (الیاف جایگزین میلگرد حرارتی)

قیمت و خرید قیمت خرید چسب بتن شیمی ساختمان sa12 فروشگاه کفسابی تهران لازم است در نگهداری ظرف چسب بتن بسیار دقت شود، چون با ریزترین ترک و شکستن ظرف، امکان ورود هوا به آن و خشک شدن کل محصول وجود دارد. میزان مصرف چسب بتن حدود 4 الی 25 درصد وزن سیمان است.میزان مصرف را حدود 4 الی 25 درصد وزن سیمان می‌توان بنابر پروژه مد نظر اضافه کرد. عواملی همچون مایع یا پودری بودن یا خمیری بودن چسب نیز در میزان مصرف آن مؤثر است. هر چند استفاده از چسب بتن پودری به دلیل محدودیت کاربرد در بعضی ملات‌های آماده ساختمانی یا چسباندن قطعات کمتر است. البته بهتر است پس از خشک شدن سطح مورد نظر کار شروع شود. اگر به آب اجازه تبخیر داده نشود، بعد از افزودن بتن جدید به سطح قدیم، تبخیر این آب موجود باعث جدایش بین دو فاز شده و اتصال مناسب رخ نمی‌دهد.

چسب های بتن در ترکیبات سیمانی سبب جلوگیری از ترک خوردگی و در مواردی بسته به مشخصات چسب دارای خاصیت پرده زدن روی ترک ها و میکرو کرک ها می باشد. با استفاده ازچسب بتن آب بند شیمی ساختمان SA12 ماسه نرم یا ماسه بادی یا پودر سیلیس با نسبت 4 به 1 با سیمان پرتلند مخلوط می گردد و به جای آب از محلول چسب بتن و آب که قبلا گفته شد استفاده می شود. ملات تهیه شده برای نرمه کشی تا ضخامت 4 میلیمتر بر روی انواع سطوح بتنی و سیمانی قابل استفاده می باشد. پس از مصرف چسب بتن آب بند شیمی ساختمان SA12 محل استفاده باید در دمای 10 تا 40 درجه و تحت رطوبت کافی و دور از نور آفتاب باشد. برای این منظور می توان از نایلون های رنگی یا تیره ی مخصوص استفاده نمود. گیرش نهایی چسب بتن آب بند شیمی ساختمان SA12 تا 15 روز بعد از مصرف ادامه دارد و البته بعد از 48 ساعت گیرش اولیه به اتمام خواهد رسید.

چسب پلی اورتان آکفیکس akfix ترکیه (600میل)