کتاب کمک درسی دوازدهم انسانی ۲۵% تخفیف های بوک | ketabko

در این نظرسنجی بیش از رای در دروس مختلف تا 20 مهرماه ثبت شد که نشان دهنده آن است که نتیجه این نظرسنجی قابل اتکا است. شایان ذکر است که کتاب های اول هر درس با تخفیف 25% و کتاب های دوم با تخفیف 22% تا پایان مهر در سایت چی بخونم به فروش خواهند رسید. ضمنا تمام کتاب ها از تمام انتشارات ها دارای حداقل تخفیف 20 درصدی هستند.

کتاب دست دوم جغرافیا 3پایه دوازدهم گلبرگ کنکور 1401 تالیف فاطمه انصاری مهابادی

کتاب کمک درسی دوازدهم انسانی ۲۵% تخفیف های بوک | ketabko این کتاب درسنامه کامل و جامعی دارد و در کنار آن تست های خوبی هم دارد و نیاز شما را برطرف می خرید کتاب کمک درسی دوازدهم انسانی کند. فصل‌های این کتاب به جزء قسمت مسائل فصل تعادل کاملا مطابق سرفصل‌های کتاب درسی شیمی پایه دوازدهم چیدمان شده‌اند و مطالب لحنی ساده و روان دارند. این کتاب ابتدا با پرسش های چهارگزینه ای به صورت درس به درس پیش میرود. در هر درس به ترتیب به مباحث لغت و املا ، قرابت معنایی، آرایه های ادبی ، زبان فارسی و تاریخ ادبیات پرداخته شده است. سوالات مروری هم برای دوره سریع آزمون های آزمایشی جمع بندی و جامع در پایان نیمسال اول و دوم تعیین شده است.

  • برای دانش آموزان با سطح متوسط و یاحتی ضعیف، کتاب ریاضی خیلی سبز را پیشنهاد می کنیم.
  • درسنامه کتاب ساده و قابل فهم است و پایه ای‌ترین قسمت هارو آموزش داده و لحن آن صمیمی می‌باشد.
  • یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دانش‌آموزان پایه دوازدهم، حجم زیاد دروس است که اگر برنامه مشخصی برای آن نداشته باشند، آسیب‌های جدی‌ای می‌بینند.
  • اگر در این درس سطح رو به بالایی دارید، پیشنهاد مابه شما کتاب نشرالگو است که از بهترین منابع گسسته کنکور و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در این درس است.
  • این کتاب درسنامه کامل و جامعی دارد و در کنار آن تست های خوبی هم دارد و نیاز شما را برطرف می کند.
بعد از اتمام هر دو فصل یک آزمون جامع قرار گرفته و بعد از تست‌های هر بخش یک آزمونک ۵ سوالی برای بررسی میزان تسلط دانش آموزان بر مطالب اختصاص داده شده است. همچنین برای اینکه مطالب کتاب درسی با درصد بالایی پوشش داده شود تمرین‌های کتاب درسی حسابان پایه دوازدهم به صورت تست مطرح شده‌اند که در یک گروه جداگانه قابل بررسی هستند . به هرحال صحبت از به خاک نشاندن غولی است که هرکسی نمی‌تواند حریفش شود! در مطلب امروز کتابانه قرار است حسابی ذهن‌تان را از تمام سردرگمی‌ها سبک کنیم و ضمن یادآوری اهمیت انتخاب منابع کمک درسی خوب، در فرایند خرید اینترنتی کتاب دوازدهم انسانی با تخفیف، پرفروش‌ترین‌ها را به شما معرفی کنیم. در فروشگاه مارکاکتاب، به عنوان تخصصی ترین بانک کتاب کشور امکان خرید تمامی کتاب های درسی دوازدهم انسانی به صورت تک جلدی برای شما عزیزان فراهم است.

ریاضی و آمار

همانطور که می‌دانید تمام کتاب‌های موجود در سایت مدابوک شامل تخفیف 10 الی 30 درصدی بوده و این میزان نهایت تخفیفی است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. اما در ایام و مناسبت های خاص امکان دریافت کدهای تخفیف 50 درصدی خرید کتاب علاوه بر تخفیف های موجود در سایت برای شما عزیزان فراهم شده است. کتاب کار ها معمولا آچار فرانسه کنکوری‌ها به حساب می‌آید؛ همه‌کاره هستند اما اگر شیوه استفاده از آن‌هارا بلد نباشید در کتابخانه‌تان بیش‌تر نقش تجملات را ایفا می‌کنند! درواقع پیش از خرید کتاب‌های کار باید بدانید این کتاب‌ها بدون پاسخ هستند و نیاز به حضور معلم و تفکر شخص شما دارند. فروشگاه اینترنتی یاران مارکت مرجع تخصصی معرفی و فروش اینترنتی کتاب و لوازم کادوئی در ایران است.

با ارائه درسنامه درس به درس مطابق با کتاب درسی فیزیک دوازدهم رشته تجربی آغاز می شود. درسنامه کتاب مفصل با لحنی ساده و روان تمامی نکات ، مفاهیم و مطالب فیزیک دوازدهم تجربی را به همراه مثال بررسی و توضیح داده است و سعی شده تا نکته ای باقی نماند. خیلی سبزتقسیم بندی تست‌ها در چهار بخش است که عبارتند از بخش سوال‌های چهارگزینه‌ای، آزمونک، سوالات سری Z، آزمون‌های جامع.

خرید کتاب‌های دوازدهم انسانی از مارکا کتاب