قیمت، مشخصات و خرید اتو مو ، فر و ویو مو تک و چندکاره- ژینال | takdoo-تکدو

جدیدترین اطو مو سرامیکی با پوشش تورمالین تولید شده است که تورمالین منبع طبیعی یون‌های منفی است و باعث نرمی بیشتر موها می شود. اگر اغلب در فیلم ها بازیگرانی را می­بینید که مو­های بسیار صاف و لخت دارند اصلا جای تعجب نیست. شما هم با استفاده از یک اتو مو­ با برند عالی نیز می­توانید صاحب همچین جذابیتی شوید. با وجود طراحی اورگونومیک در اتو مو پرومکس سبب طراحی بهتر و وزن مناسب برای حمل و نقل گردیده است.

اتو مو پرومکس 5721

قبل از اتوکشی، موها را شانه کنید تا درهم ریختگی و گِره نداشته باشد. اگر موها را با سرعت یکنواخت از زیر اتو رد نکنید، در قسمت هایی که اتو را بیش تر نگه داشته اید، خط اتو روی موها باقی می ماند. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین خانومی می باشد. از طرفی برای سهولت در نگهداری، دکمه مربوط به قفل شدن صفحات در انتهای آن تعبیه شده است. موها را به خوبی تمیز کنید ، سپس آنها را شانه بزنید تا از گرفتگی یا وز شدن جلوگیری شود.

تاریخچه اتوی مو

قیمت، مشخصات و خرید اتو مو ، فر و ویو مو تک و چندکاره- ژینال | takdoo-تکدو همان قسمت اسپری زده شده را برای حدودا 5 ثانیه دور مو فرکن بپیچید و انتهای آن را دست نخورده باقی بگذارید. زمانیکه می­‌خواهید موهای دو طرف سرتان را استایل کنید، سر را به یک سمت بچرخانید تا فاصله ایمن میان پوست و لوله بابلیس وجود داشته باشد و از سوختگی جلوگیری شود. کسانیکه برای اولین بار چنین کاری می­‌کنند و تازه کار محسوب ‌می­شوند، بهتر است یک دستمال یا روسری دور گردن خود ببندند تا نسوزد. البته سرم­‌های مو نیز برای کمک کردن به برطرف کردن وز مو، کارآمد هستند.

همیشه به یاد داشته باشید که اتو مو و سشوار به دلیل حرارتشان به راحتی می­توانند به مو ها آسیب برسانند. پس توصیه می­شود که در فاصل زمانی کوتاه و به طور مکرر از اتو مو استفاده نشود. تا جایی که می­توانید از اتو مو با کفی های سرامیکی استفاده کنید.

  • اتوهای آیونیک با ساطع کردن یون منفی، باعث جلوگیری از وزشدن مو می‌­شوند.
  • نکته قابل توجه این است که هرچه مو های شما حجیم و ضخیم تر باشند، برای صاف کردن به حرارت بیشتری نیاز دارند.
  • صفحه‌های سرامیکی حرارت را به طور یکنواخت توزیع کرده و تا حدودی از سوختگی موها جلوگیری می‌کند.
  • در ادامه اطلاعات بسیار جامعی درباره این وسیله شخصی برقی بسیار محبوب در اختیار شما قرار می دهیم.

اتو مو پرومکس مدل 5757kبا توان 55 وات دارای صفحات عریض و با کیفیت از جنس سرامیک با روکش کراتین است که مناسب استفاده در سالن های آرایشی بوده و اتو مو فوق حرفه‌ای به حساب می‌ ‎آید. این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا با صرف زمان کم، موهای خود را به راحتی صاف نمایید. روکش مخصوص روی این صفحات با القای کراتین به سطح و ساقه مو با مراقبت بیشتری آن ها را صاف کرده و کوتیکول مو را به خوبی پوشش می دهد. سیم بلند 3 متری این اتو محدوده وسیعی برای کار در اختیارتان قرار داده و به دلیل قابلیت چرخش 360 درجه در قسمت انتهایی مزاحمتی هنگام کار برای شما ایجاد نمی کند. موهای فر و نازک برای صاف کردن نیاز به اتوی مو­ دارای قابلیت تنظیم درجه حرارت دارند. حتماٌ قبل از استفاده از اتو مو باید با توجه حجم و ضخامت مو­هایتان درجه حرارت آن را تنظیم کنید.