معرفی 14 سریال شاهکار انگلیسی برای تقویت زبان مبتدی، متوسط و پیشرفته | zabannew

در دوره جامع لینگانو، شما با برنامه‌ی آموزشی طبقه‌بندی شده از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته (در سه بخش) به صورت هفته به هفته ویدئوهای آموزشی و فایل‌های مکمل و تمرینات جلسات را دریافت می‌کنید. تمامی مطالب آموزشی در دوره لینگانو براساس کتاب‌ها و منابع به‌روز دنیا که مورد استفاده بهترین موسسات آموزشی اروپا هستند طرح‌ریزی شده‌است. متد آموزشی لینگانو براساس تبدیل مطالب خشک و ثقیل آموزشی به نکات کاربردی است تا شما به راحتی و با حداقل فراموشی مسیر یادگیری زبان انگلیسی را طی کنید. تمرین‌های مطرح شده توسط اساتید در جلسات آموزشی و همین‌طور فایل‌های همراه هر جلسه باعث تثبیت آموخته‌های شما خواهند شد. بعد از پایان این دوره، نه تنها می‌توانید با اعتماد به نفس به زبان انگلیسی با دیگران مکالمه کنید، بلکه مسلط به تمام مهارت‌های مورد نیاز یک زبان‌آموز (مهارت خواندن، شنیدن، نوشتن و …) خواهید بود.

فیلم جنبه بصری دارد و این موجب می‌شود فرد در هنگام یادگیری لغات جدید تصویر سازی کند که قطعا بالا رفتن قدرت درک و یادآوری کلمات را برایش در برخواهد زبان نیو داشت. هنگامی که در حال تماشای فیلم هستید بیشتر از هر زمانی یاد می‌گیرد و این مورد موجب بالا رفتن انگیزه شما خواهد شد. یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از فیلم شما را با چالش‌های متفاوتی رو در رو خواهد کرد، با هر بار تماشای فیلم گوش شما نسبت به دیالوگ ها آشنایی پیدا می‌کند در نتیجه مهارت شما در لیسنینگ بهبود پیدا خواهد کرد. پروفسور هنری هگینز، متخصص صوت شناسی است و به این مسئله اعتقاد دارد که لهجه و لحن حرف زدن هر شخصی به جایگاه و میزان موفقیت او در جامعه بستگی دارد. در ملاقاتی که پروفسور هگینز با سرهنگ هیو دارد (سرهنگ هیو هم متخصص صوت شناسی است) هنری مدعی می‌شود که می‌تواند با آموزش اصولی به یک فرد، حتی دختر گلفروش او را به عنوان یک دوشیزه معرفی کند.

  • کسی که به راحتی آب خوردن توانست خودش را از سطح یک نماینده مجلس آمریکا به سطح ریاست جمهوری آمریکا برساند و البته این وسط از هیچ دوز و کلکی هم مضایقه نمی‌کند.
  • کاربر گرامی، لطفا برای تکمیل ثبت نام و اطلاعات شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.
  • ما سعی کردیم در این اپلیکیشن مکالماتی با موضوعات متنوع و کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
  • در این پادکست آموزشی شما یاد می گیرید که چگونه در مورد روند پیدا کردن شغل به انگلیسی صحبت کنید.
  • اما راه دیگری هم دارید؛ می‌توانید یادگیری زبان انگلیسی را با فیلم‌های کوتاه شروع کنید.

ضمن اینکه اگر قصد مهاجرت داشته باشید آشنایی با تاریخچه‌ی نسبی خاندان سلطنتی هم برایتان جذاب و جالب است. اگر عاشق سریال‌های تاریخی هستید، اگر دوست دارید بدانید در یک خانواده سلطنتی چه خبر است، احتمالا سریال تاج برای شما جذاب خواهد بود. ضمن اینکه ‌گفتگوها به جز بخش‌هایی که مربوط به قتل است، همان گفتگوهای روزمره ای است که معمولا می‌شنویم.

معرفی سطح‌های زبان انگلیسی

معرفی 14 سریال شاهکار انگلیسی برای تقویت زبان مبتدی، متوسط و پیشرفته | zabannew

و حتی اگر به سریال و دیالوگ‌های فوق‌العادش توجه نکنیم و سریال را به عنوان بهترین سریال برای یادگیری زبان انگلیسی معرفی نکنیم، قطعا نمی توانیم از خیر روایت بی نظیر، سکانس‌های عالی و البته بازی‌های خوبش بگذریم. اگر اصلا از سیتکام‌ها دل خوشی ندارید و دل‌تان یک سریال پر از تعلیق می‌خواهد، کشتن ایو قطعا می‌تواند برایتان بهترین سریال برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. فیلم The Hateful Eight را کوئنتین تارانتینو کارگردانی کرده و از آن‌جا که فیلم گفتگو محور است تاثیر بسزایی در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی دارد.

واژگان سطح متوسط زبان انگلیسی

بلکه چون از درست بودن اون قالب مطمئن هستین، می تونین تمرکزتون رو به ادامه صحبت هاتون بذارین. پس استفاده از “قالب های” انگلیسی هم کمکتون می کنه که روان تر و بدون وقفه صحبت کنین و هم این که بیشتر شبیه افراد زبان اصلی باشین. 6- اگر فايلي را دانلود نموديد و در هنگام باز کردن آن در صورتي که پسورد را درست وارد مي‌کنيد و با خطاي Password ، CRC Failed و يا خطاي Files Corrupt مواجه شديد، احتمالا به دليل قطع و وصل شدن در هنگام دانلود، فايل آسيب ديده است. براي رفع اين مشکل، امکان Repair در فايل‌هاي فشرده قرار داده شده است.