خرید و قیمت ماوس کامپیوتر گیمینگ از غرفه ترک دیل باسلام

این نوع برخلاف سایر ماوس ها در جای خودش ثابت است و تکان داده نمی شود. از این نوع ماوس هوشمند بی صدا به تازگی سفارش دادم سیم دار هست و بسیار راضی هستم. من روی صدای ماوس خیلی حساس بودم و اذیتم میکرد و با این مدل ها آشنا شدم واقعا عالی هستن.

همچنین ماوس‌های ترک‌بال دارای موقعیت ثابتی هستند و فقط نیاز است انگشت‌های دست تکان داده شوند و اگر شما از تکیه گاهه مچ در ماوس ترک‌بال استفاده کنید، مچ شما در زاویهٔ سالم تری قرار خواهد گرفت. این کار شما، مچتان را از آسیب‌هایی که به خاطر چرخاندن موس به اطراف مختلف ایجاد می‌شود، محافظت می‌کند. از آن جایی که دست شما در یک محل قرار می‌گیرد، بازو و مچ شما با رفتن جلو به عقب مداوم خسته نمی‌شوند.

  • برای خرید ماوس باید نیاز و روش کار با ماوس مدنظر قرار گیرد.
  • تکنولوژی Optical Mice در موس نوری کامپیوتر استفاده شده و باعث تشخیص سرعت و جهت حرکت ماوس از طریق نور LED و بازتاب آن از ماوس پد میشود.
  • موس یکی از مهمترین ابزارهای کامپیوتر است که شما می توانید از به کمک آن مهمترین و متداول ترین کارهای کامپیوتری را انجام دهید.
  • این نوع موس برای کسانی که استفاده چندانی از کامپیوتر ندارند مناسب خواهد بود.

این تکنولوژی باعث میشود با به حرکت درآمدن غلطک اطلاعات جابجایی و سرعت ماوس به کامپیوتر ارسال میشود. تکنولوژی های استفاده شده در تولید ماوس های کامپیوتر باعث شده انواع متنوع موس تولید شوند که هرکدام ویژگی و کاربرد خاص خود را دارند. یکی از معایب موس لیزری نسبت به موس اپتیکال دقت پایین تر آن میباشد. برای کار هایی با سرعت بالا استفاده از موس لیزری باعث میشود در زمان کوتاه تری کار شما به پایان برسد.

موس با سیم رپو مدل N1200 Silent

برای خرید اینترنتی موس می‌توانید مستقیم به سایت تکنولایف بروید. تکنولایف یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که به صور تخصصی در زمینه عرضه انواع محصولات دیجیتال فعالیت می‌کند. در این فروشگاه شما می‌توانید انواع موس کامپیوتر از ارزان تا گران را در برندهای مختلف تهیه کنید.

ماوس گیمینگ ریزر مدل DeathAdder V2 X HyperSpeed – مشکی (گارانتی اصلی)+_

این مراحل این گونه صورت می پذیرد که ابتدا اطلاعاتی که کلیک شده اند از طریق فرستنده ای که در این دستگاه تعبیه شده است، برای گیرنده فرستاده می شود. پس از آن گیرنده اطلاعات را دریافت می کند و به رایانه انتقال می دهد تا نوبت به اجرای دستورات برسد. البته تمامی وسیله های بی ‌سیم این گونه کار نمی‌کنند بعضی از آنها با کمک بلوتوث و برخی دیگر از استاندارد بی‌سیم ۲٫۴GHz بهره می برند. کسانی که برای مدت طولانی موس در دست می‌گیرند، باید به ارگونومی موس توجه بسیاری داشته باشند.

خیابان ولی عصر – بالاتر از طالقانی – مرکز کامپیوتر ایران – واحد 150

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار