تعمیر ماکروویو ماکروفر در مرکز تعمیرات لوازم خانگی دیجی تعمیر | سناپویان

شرکت سرویس طلایی ایرانیان به عنوان مرکز تعمیرات ماکروفر ال جی با بیش از یک دهه سابقه در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی توانسته است خدمات بسیار خوبی را به همشهریان عزیز ارائه دهد. نمایندگی تعمیر ماکروفر به مراکزی گفته می‌شود که به‌صورت رسمی در حوزه سرویس یک برند خاص فعالیت می‌کنند. در تمامی دستگاه های الکتریکی این مشکل مکررا گذارش می و علت های آن هم معمولا از قسمت های مختلفی نشئت میگیرد. گاهی علت روشن نشدن مایکروفر بسیار ساده است برای مثال صفحع کلید آن خراب شده یا در دستگاه به خوبی بسته نمیشود و گاهی نیز ناشی از خرابی قطعاتی مانند موتور یا برد الکتریکی است.

قیمت تعمیر ماکروفر در منزل چقدر است؟

تعمیر ماکروویو ماکروفر در مرکز تعمیرات لوازم خانگی دیجی تعمیر | سناپویان

اختراع ماکروفر باعث شده است که زندگی بسیار راحت تر شود به همین دلیل خراب شدن آن ها باعث مختل شدن روند طبیعی زندگی می شود. یکی دیگر از ویژگی این سرویس، حساسیت بالای حمل و نقل و ریسک انتقال این دستگاه برای افراد عادی ست که توسط ارسال رایگان، تمامی آنها حفظ می گردند. البته مشکلات دیگری هم وجود دارد که ممکن است باعث به‌وجود آمدن ایراد در دستگاه شود. اگر مشکل هنوز هم برطرف نشده است، با نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی تماس بگیرد. درب و بسته نشدن آن مشکل بسیار ساده ای می باشد و به راحتی و با کم ترین هزینه قابل حل است.

شرایط تعمیرات مایکروفر و تعمیر مایکروویو در محل

این موضوع باعث برگشت هوای گرم به داخل دستگاه و آسیب به مگنترون می‌شود. همچنین روشن کردن ماکروویو بدون قرار دادن مواد غذایی در آن از دیگر دلایل بروز این مشکل است. در نظر داشته باشید که قیمت تعمیر ماکروویو یا ماکروفر به صورت پیش‌بینی قیمت تعمیرات درج شده است؛ قیمت‌ها بر مبنای نوع برند ماکروفر یا ماکروویو شما متفاوت است.

تعمیر ماکرویو

برای تعمیرات مایکروفر در منزل هر کجای شمال ، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران که باشید از طریق تماس با تعمیرگاه مجاز شما می توانید از خدمات سریع ما بهره مند شوید . اولین علت نچرخیدن سینی ، شکسته شدن محل اتصال نگهدارنده سینی است که باعث می‌شود سینی مایکروفر در محل خود نماند و چرخش سینی دچار مشکل شود. دومین علت این مشکل عملکرد ضعیف یا خرابی چرخ‌های گرداننده صفحه بوده که در بعضی موارد باعث جرقه زدن ماکروفر می‌شود. اصلی ترین علتی که عملکرد سینی را دچار عیب میکند و به تعمیر میکروفر نیاز پیدا می کنیم خرابی موتور کف گرداننده هست که در اثر قرار دادن ظرف های سنگین درون مایکروفر پدید می آید.

  • البته موضوع اعطای گارانتی تعمیر ماکروفر بستگی به نوع خدمات شرکت، میزان تخصص و یا نوع قطعات مورداستفاده و دلیل نقص فنی دارد.
  • تعمیرکار یا نماینده معرفی شده از طرف نمایندگی تعمیر ماکروویو باید پس از تحویل ماکروفر به شما داخل سربرگ رسمی رسید تحویل ارائه دهد.
  • برخی شرکت‌ها با استفاده از قطعات دست‌دوم ماکروویو، هزینه را کاهش می‌دهند و شما فکر می‌کنید که شاید انتخاب بهتری باشند.
  • در بعضی مواقع ماکروفر یا سولاردم شما دچار اختلال می گردد و در استفاده از آن جهت تهیه غذای سریع دچار مشکل می‌ شوید.
  • آیا اشکال برقی و مداری است یا مربوط به خود لامپ می شود؟ ممنونم میشم راهنمایی بفرمائید.

قیمت تعمیر مایکروفر با قیمت تعمیر مایکروویو یکسان نیست.مورد دیگر قدیمی یا جدید بودن دستگاه است که بر هزینه تعمیرات مایکروفر در منزلتاثیر دارد. همچنین مواردی مانند نوع قطعه معیوب نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه ازمواردی است که بر هزینه تعمیر ماکروفر موثر است. به علت تمام این موارد هزینهتعمیر ماکروفر سامسونگ با هزینه تعمیر مایکروفر قدیمی یکسان نمی باشد.خوشبختانه در هوم سرویز هزینه تعمیرات ماکروفر برندهای مختلف همه بر اساس نرخاتحادیه تعمیرکاران محاسبه و اعلام می شود. هزینه تعمیر ماکروفر و اجرتتعویض قطعات به صورت مجزا در اپلیکیشن هوم سرویز نمایش داده شده است. این شفافیتدر هزینه تعمیر ماکروفر موجب می شود تا قبل از اعزام متخصصین جهت تعمیرماکروفر در منزل از کلیه هزینه ها اطلاع داشته باشید. هنگامی که مایکروفرغذا را گرم نمی کند ، برای رفع عیب و تعمیر و سرویس ماکروویو باید قطعاتزیادی را بررسی کرد.