خرید 50 مدل ماوس کامپیوتر و لپ تاپ دقت و کیفیت بالا با گارانتی معتبر و بهترین قیمت یام

این ماوس دارای 8 کلید است و اشاره گر آن بسیار روان و سریع عمل می کند. این محصول برند خوش نام A4tech در گروه ماوس های گیمینگ قرار دارد و بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است. این ماوس دارای 7 دکمه است که هر کدام برای کاربردی مشخص طراحی شده است. این ماوس گیمینگ دارای حسگر اپتیکال است که محدوده دقت آن عبارت از 800، 1000، 1200 و 1600 DPI.

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 667W به همراه ماوس پد ا TSCO TM 667W Wireless Mouse With Mouse pad

اگر ساعات زیادی در طول روز پشت سیستم می نشینید حتما از این محصول از نوع حرفه ای استفاده کنید تا دستتان خسته نشود. اگر در محیط کارتان که خلوت است کامپیوتر کار می کنید، ماوسی را انتخاب کنید که صدای کلیک نداشته باشد. با توجه به کاربرد این وسیله و بودجه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، نوع و برند این محصول را انتخاب کنید. این دانگل یک وسیله کوچک همانند فلش درایو است که به درگاه USB متصل می‌شود و امکان اتصال موس به کامیپوتر را فراهم می‌کند. در نظر داشته باشید که این دانگل فقط مخصوص استفاده از همین موس است. پس نمی‌توانید موس دیگری را با این دانگل به کامپیوتر متصل کنید.

ماوس بی سیم زورن وی مدل WH002

یا اینکه به صورت همزمان بخواهید یک کیبورد بی‌سیم را با کمک همین دانگل به کامپیوتر متصل کنید. مشکل اصلی این نوع ماوس بی سیم، اشغال کردن یک درگاه USB به صورت دانگل است. موس از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ به شمار می آید. در واقع این ابزار به شما کمک می کند که کنترل امور را در رایانه خود بر عهده بگیرید. یکی از ساده ترین کارهایی که با ماوس انجام می‌دهید، کلیک کردن است.

خرید موس

موس های ارگونومیک یا عمودی دارای طراحی متفاوت و ارگونومیک‌تری نسبت به موس های دیگر بوده که مچ‌دست را در حالت دست‌دادن روی میز قرار می‌دهد. این مدل طراحی باعث کاهش فشار روی قسمت زیرین مچ و چرخش داخلی شانه‌ها می‌شود. طراحی منحصر به فرد و راحت موس های عمودی ممکن است کمی به عادت کردن نیاز داشته باشد، اما در طولانی مدت باعث کاهش دردهای عضلانی خواهد شد. مجیک موس یا موس جادویی اولین بار برای جهت استفاده در سیستم های مک ساخته شد. عملکرد این نوع موس شبیه به موس های سنتی بوده با این تفاوت، کمپانی اپل فناوری چند لمسی را به آن افزوده که با حرکت‌دادن دست خود روی سطح موس امکان کشیدن و اسکرول کردن را برای کاربر فراهم می‌کند.

  • برای مثال برخی افراد هستند که اقدام به فروش موس فانتزی می‌کنند.
  • ماوس به کمک کابلی به رایانه متصل می‌شود و اشاره‌گر یا پوینتر را در صفحهٔ نمایشگر حرکت داده و هدایت می‌کند.
  • پس نمی‌توانید موس دیگری را با این دانگل به کامپیوتر متصل کنید.
  • مشکل اصلی این نوع ماوس بی سیم، اشغال کردن یک درگاه USB به صورت دانگل است.
  • موس های ارگونومیک یا عمودی دارای طراحی متفاوت و ارگونومیک‌تری نسبت به موس های دیگر بوده که مچ‌دست را در حالت دست‌دادن روی میز قرار می‌دهد.

برای استفاده‌های ساده و روزانه از ماوس نیازی به پشتیبانی نرم‌افزاری آن نخواهید داشت، اما برای کارهای دقیق و حرفه‌ای‌تر، قطعاَ به آن نیاز پیدا خواهید کرد. پیشنهاد ما برای انجام کارهای حرفه ای، استفاده از ماوس های بزرگ تر است. معمولا ماوس های کوچک، کنترل سخت تری دارند و می توانند دقت شما را پایین بیاورند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار