آنالیز سئو سایت: ابزار رایگان بررسی سئو سایت جت سئو

دلیل این موضوع جلوگیری از سو استفاده و کلاه برداری برخی از سایت ‌ها بوده است. از این رو باید به نکاتی پس از گذراندن دوره جامع آموزش سئو توجه کنید که هیچگاه به دام این الگوریتم بی رحم نیوفتید. از جمله این نکات می‌توان به دارای بودن سایتتان از نماد الکترونیک اشاره کرد. الگوریتم پنگوئن از دیگر الگوریتم های مهم گوگل است که از آوریل 2012 به عنوان یکی از الگوریتم های گوگل معرفی شده است. این الگوریتم تمام تمرکزش بر روی لینک های سایت و بک لینک های آن است.

این نوع از تکنیک‌ها تا حد زیادی با آزمون و خطا به دست می‌آید، البته اگر آموزش سئو خوبی را دنبال کرده باشید، تا حد زیادی می‌توانید خطا‌ها را کاهش دهید. لینک سازی خارجی یا بک لینک، پیوندی است که ما در سایت‌هایی غیر از سایت خود قرار می‌دهیم تا اعتبار و ارزش خود را پیش گوگل افزایش دهیم. همچنین با لینک سازی خارجی می‌توان کاربران را از سایت‌های دیگر به سایت خودمان وارد کنیم و از این طریق مخاطبان خود را افزایش دهیم. به طور کلی به وسیله‌ی لینک سازی خارجی باید لینک صفحات سایت را تا حد امکان در سایت‌‌های مختلف قرار دهیم تا خزنده‌های گوگل راحت‌تر ما را پیدا کنند و بشناسند.

سایت‌هایی که در ایندکس جستجوی موبایلی رتبه بهتری می‌گیرند، سایت‌هایی هستند که در موبایل از سرعت بهتری برخوردار بوده و در کل سازگاری بیشتری با دستگاه‌هایی با اندازه نمایشگرهای متنوع دارند. اگر به خاطر داشته باشید گفتیم تصاویر نیز نوعی محتوا به شمار می‌آیند. در قسمت دیگری نیز اشاره کردیم که کلیدواژه‌ها را باید در محتوا به کار ببریم. اکنون این سؤال پیش خواهد آمد که آیا باید روی تصاویرمان کلیدواژه‌ها را بنویسیم؟ خیر! چون گوگل و سایر موتورهای جستجو اصلاً قادر به مشاهده و تشخیص تصاویر نیستند.

بمباران گوگل به طور کلی شامل بزرگ‌نمایی مصنوعی تعداد صفحاتی است که به یک صفحه پیوند دارند و کلماتی که در انکرتکست لینک استفاده می‌شود. فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند به صورت غیر مستقیم بر روی سئو سایت شما تاثیرگذار باشد. کسب بک لینک در شبکه های اجتماعی، برندسازی و گسترش نام برند، افزایش تعامل شما با مخاطبان تان و… از مهم ترین دلایل اهمیت فعالیت در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهاست. همچنین خدمات بهینه سازی سایت با توجه به میزان بودجه کارفرما متغییر است. به طور معمول هزینه صفر تا صد یک سایت بهینه شده با توجه به پایدار بودن نوع تبلیغات از مقرون به صرفه‌ترین راه‌های ارتباطی با کاربران است.

در نتیجه این اطلاعات می‌توانیم محصولی ارائه کنیم که دقیقاً متناسب با نیازهای مشتریانمان باشد. به این منظور مشتریان خود را به گروه‌های مشابه تقسیم کرده و برای هر گروه یک شخصیت خیالی در نظر می‌گیریم. این شخصیت را با تمام جزئیات ترسیم می‌کنیم و به آن پرسونای مشتری می‌گوییم. این یکی به معنای تعداد کاربران انسانی است که بر روی صفحات سایت شما کلیک کرده‌اند. یک سری ابزارهای آنالیز به نام بک لینک چکر وجود دارند که کافی است آدرس سایت خود یا حتی سایت رقیبتان را به آن‌ها بدهید. این سایت‌ها فهرست کاملی از تمام سایت‌هایی که به سایت مورد نظر بک لینک داده‌اند را به شما ارائه خواهند داد.

از ترفند های جدیدی که در این حوزه ممکن است توسط متخصصین حرفه ای سئو رونمایی شوند تا آپدیت های الگوریتم گوگل که گاهی آنقدر سریع هستند که در یک چشم بهم زدن می توانند شما را با انبوهی از تغییرات جدید مواجه کنند. جالب است بدانید گوگل در همین 4 روز نخست سال جدید میلادی، 2 آپدیت را برای الگوریتم خود ارائه کرده است. بنابراین لازم است برای جا نماندن از این تغییرات، هر از چند گاهی، به خصوص بعد از آپدیت های هسته گوگل، نسبت به آموزش مجدد سئو اقدام کنید.

همه‌ی افراد برای گسترش کسب و کار و برندینگ در گوگل و انجام سئو برای سایت به همکاری با کارشناسان متخصص و ماهر نیاز دارند که در نهایت سایت با افزایش رتبه و کاهش نرخ پرش مواجه شود. همواره افزایش رتبه سایت ارتباط مستقیم با تولید محتوای کاربردی، لینک سازی اصولی و تعیین عنوان استاندارد همراه است. همانطور که می‌دانید استراتژی بیانگر نقشه بهینه سازی سایت می‌باشد که در تسریع دریافت رتبه بالا از گوگل و افزایش نرخ کلیک بسیار موثر واقع شده است. تدوین استراتژی اصولی و ایده‌آل سبب می‌‌شود وب سایت در مدت زمان کوتاه‌تری به فروش محصولات و ارائه خدمات زیاد برسد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار