بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 در بازار از 20 میلیون به بالا آداک | behtarin-laptop

صفحه نمایش این محصول یک نمونه ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن Full HD (1920×1080) و نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتز است. همچنین MSI برای این محصول اقتصادی خود یک حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و به صورت SSD را قرار داده است. بد نیست بدانید باتری استفاده شده در این محصول یک نمونه ۳ سلولی است و تا ۲ ساعت همراه بهترین لپ تاپ میان رده شما خواهد بود. ارگونومی خوب لپ تاپ بهتون اجازه میده برای طولانی مدت با اون کار کنید و همیشه روی لپ تاپ تسلط داشته باشید. صفحه کلید استفاده شده، طراحی خیلی استانداردی داره و انگشت‌های دست خیلی خوبی روی دکمه‌ها قرار میگیرن و کار می‌کنن.

بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 در بازار از 20 میلیون به بالا آداک | behtarin-laptop ​ × دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. صفحه‌نمایش‌های IPS با وضوح Full-HD یا QHD و روشنایی بیش از 200 نیت را توصیه می‌کنیم. حافظه های ssd سرعت بسیار بالایی دارند اما میزان حافظه آنها بسیار کم است اما حافظه های hdd کند تر هستند ولی فضای بیشتری دارند. کلیه شرایط و ضوابط دیجیاتو را مطالعه کرده‌ام و آن‌ها رو می‌پذیرم. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است.

  • اگر شما نیاز به برنامه های مایکروسافت آفیس ، دیدن فیلم و یا مرور وب دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما این لپ تاپ سبک و ارزان قیمت را که یکی از بهترین لپ تاپ های 10 میلیون تومانی بازار نیز به شمار می رود انتخاب کنید.
  • از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ VivoBook R565EA- BQ2625 می‌توانیم به 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD M2 NVMe اشاره کرد.
  • این لپ تاپ ایسر با یک صفحه کلید با نور پس‌زمینه عرضه می‌شود و برای ساخت آن از متریال فلز استفاده شده است.
  • همچنین از گرافیک مجزا درون این محصول استفاده شده که مدل آن Geforce GTX 1650 است.
اینتل است که به عنوان پرچمدار قبلی تیم آبی شناخته می‌شود و هنوز هم یکی از بهترین پردازنده‌های موجود است. این پردازنده به راحتی می‌تواند پرچمداران رقیب مانند Ryzen HX را در بنچمارک‌ها و آزمون‌های پردازشی شکست دهد. از این رو انتظار می‌رود لپ تاپ جدید ای دیتا سرعت بسیار بالایی در اجرای نرم افزارها داشته باشد. حضور پردازنده‌ی AMD Ryzen U با بیشینه فرکانس 4.0 گیگاهرتز است که در بنچمارک‌ها از پردازنده نسل یازدهم Core i3-1115G4 که در دیگر محصولات هم‌قیمت یافت می‌شود، بسیار بهتر عمل کرده است. ارائه بهترین خدمات سرور مجازی ایران در دیتاسنتر تخصصی‌هاست ایران یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وب‌سایت در دسترس بودن آن برای کاربران است.

دو تا از بهترین مدل لپ تاپ برای هر کاری

باتری ۴ سلولی با توان خروجی ۹۰ وات ساعت در این لپ تاپ تعبیه شده که توانایی نگه داری شارژ تا ۶ ساعت را دارد. بیشتر لپ تاپ‌ها دارای کارت گرافیکی هستند که بهمراه پردازنده بر روی مادر برد قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید فیلم با کیفیت بالا ببینید یا حتی بازی‌های معمولی انجام دهید پاسخگوی نیاز شما می‌باشند اما اگر یک گیمر هستید یا ویرایش ویدیو انجام می‌دهید باید یک لپ تاپ با گرافیک مجزا و قدرتمند انتخاب کنید. دو شرکت معتبر Nvidia و Gforce کارت گرافیک اکثر لپ تاپ‌ها را ارائه می‌دهند. با توجه به تمام ویژگی‌های گفته شده، به راحتی می‌توان این محصول را یکی از بهترین لپ تاپ های بازار ایران دانست.

آدرسِ غلط درباره انتخابات