معروف ترین تولید کنندگان شیرآلات صنعتی در ایران وال ولین | کسری سارانمعروف ترین تولید کنندگان شیرآلات صنعتی در ایران وال ولین | کسری ساران

  • قبل از فروش و توزیع، محصولات شیر XINTAI تحت کنترل های دقیق قرار می گیرند.
  • شیر باید حداقل به مدت دو ثانیه در دمای 138 درجه سانتی گراد گرم شود، سپس به سرعت آن را خنک کنید.
  • روی بطری‌ها یا کارتن‌ها تاریخ «تاریخ انقضا» مهر می‌شود تا اطمینان حاصل شود که خرده‌فروشان اجازه نمی‌دهند شیر بیشتر از زمانی که می‌توان با خیال راحت ذخیره کرد در قفسه‌هایشان بماند.
  • در خط تولید شیر، کلمه “تراوا” به چیزی اضافه شده‌که قبلا بخشی از شیر نبوده اشاره نمی‌کند. این فیلتر به تولیدکنندگان شیر کمک می‌کند شیری با خواص ثابت بسازند که به آن کمک می‌کند با استانداردهای غذایی استرالیا و استانداردهای غذایی نیوزیلند مطابقت داشته باشد. تانکرهایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای بدنه‌های مخصوص فولاد ضد زنگ هستند که به شدت عایق بندی شده‌اند تا شیر را در هنگام حمل و نقل به کارخانه فرآوری سرد نگه دارند. رانندگان تانکر شیر، درجه‌بندی‌های شیر معتبر هستند که واجد شرایط ارزیابی شیر قبل از جمع‌آوری هستند.

    استاندارد و جداسازی شیر

    ترکیب شیر توسط استانداردهای غذایی استرالیا یعنی کد استانداردهای غذایی نیوزیلند تنظیم می‌شود. این استانداردها با استانداردهای بین المللی مطابقت دارند یعنی شیر مصرفی تقریباً در تمام کشورهای توسعه یافته‌استانداردهای بسیار مشابهی خواهد داشت. این استاندارد به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا اجزای شیر را اضافه یا خارج کنند تا ترکیب شیری را که از مزارع لبنی تهیه می‌شود، استاندارد کنند تا محصولاتی سازگار و ایمن از نظر تغذیه تولید کنند. طبق این آیین نامه، استاندارد شیر پرچرب بسته‌بندی شده‌ایجاب می‌کند که حداقل 3.2 درصد چربی و 3.0 درصد پروتئین داشته‌باشد. استاندارد کردن چربی شیر بعد از پاستوریزاسيون شير خطر آلودگی دوباره آن را در بر دارد.

    انواع مخازن استیل

    با بازدید حضوری از محل،  میزان فضای عملی برای قرار دهی وسایل و تجهیزات خط تولید شیر پاستوریزه مجددا بازبینی می شود. عملکرد و ساختار این دستگاه در خط تولید شیر پاستوریزه بسیار مشابه سپراتور می باشد و شیر در دستگاه حول یک محور مخروطی چرخیده و بر اثر نیروی گریز از مرکز و اختلاف دانسیته بین ناخالصی و ترکیبات شیر، ماده مازاد مورد نظر را جدا می کند. BEL Valves یک تولید کننده معتبر و بین المللی دریچه ها و محرک های با کیفیت است. خط تولید آن شامل دریچه‌ها و محرک‌های با یکپارچگی بالا برای کاربردهای حیاتی چک ولو است. محصولات این شرکت برای اطمینان از کیفیت و دقت در داخل کشور طراحی و تولید می شوند.

    خط تولید شیر پاستوریزه مراحل فرآوری و تولید شیر

    این شرکت علاوه بر شیرآلات باکیفیت خود، خدمات فنی و طراحی شیرآلات سفارشی را نیز ارائه می دهد. کسانی که به دنبال تولید کننده شیرهای صنعتی جدید در سال 2022 هستند، نباید فراتر از JC Valves نگاه کنند. LESER بر اساس دستورالعمل تجهیزات فشار و ASME VIII، شیرهای ایمنی فنری و پایلوت را برای همه کاربردهای صنعتی ارائه می دهد.

    منتشر شده در
    دسته‌بندی شده در اخبار