قیمت باطری ماشین لیست قیمت انواع باتری خودرو 7 آذر-مستر انرژی پلاس

سلام دوست عزیز برای خودروی النترا باتری با ظرفیت 60 آمپر مناسب می باشد البته باتری های 66 و 74 آمپر نیز برای خودروی شما قابل نصب می باشد. همانطور که خود شما قید کردید برند برنا باتری یکی از برند های خوب و با کیفیت ایرانی می باشد و تمامی برند های تولیدی این کارخانه کیفیت خوبی دارند. برند های گلوبال و زیتکس نیز از با کیفیت ترین تولیدات کارخانه برنا می باشند. تولیدت این مجموعه شامل انواع باطری های خودرو با آمپراژهای متفاوت خودروهای سبک و سنگین و همچنین باتری صنعتی UPS نیز می باشد. برای خرید باتری ابتدا باید به نوع ماشین خود و شرایط توجه ویژه ای داشته باشید؛ بنابراین با توجه به همه این موارد به صورت دقیق نمی توان قیمت باتری ها را تعیین کرد.

یک باطری اگر 55 آمپر است در هنگام استارت زدن اولیه شاید تا 600 آمپر خروجی آمپر بدهد . که باعث فشار مضاعف به باطری و خراب شدن زود هنگام باطری میشود . مهمترین علت خراب شدن باطری خودرو گرم شدن بیش از حد باطری میباشد .

  • اشجع باتری دارای واحد تحقیق و توسعه متشکل از اساتید دانشگاهی و داشجویان دکتری حوزه مهندسی برق و فیزیک و شیمی می باشد و این شرکت تحقیق و توسعه را یکی از ارکان اصلی رشد و تصاحب بازارهای https://mrenergyplus.com/ خارجی می داند.
  • سلام دوست عزیز باتری اصلی خودروی شما باتری 70 آمپر قطب راست یا همان قطب معکوس می باشد که با کد باتری 7024 شناخته می شود.
  • یک لینک برای تعیین رمز عبور جدید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود.
  • باتری های 100 آمپر تولید داخل قابل نصب روی خودروی شما میباشد.
جهت مشاهده قیمت باتری ماشین و خرید باتری ماشین مورد نیاز خود بصورت تلفنی با شماره ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸تماس برقرار نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان، در محل مورد نظر شما حضور می‌یابند و خدمات مورد نیاز باطری خودرو شما را انجام می‌دهند. برای بهره‌مندی از خدمات حضوری نیز به آدرس فروشگاه ایران باتری مراجعه کنید.

کارشناسان الوباتری سفارش شما را پردازش کرده و بعد از آماده سازی و برداشت از انبار تحویل کارشناس نصب می شود. کافی است یک تماس با تیم امداد خودرو ایراندوست بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن خود را به شما برسانند. با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است. صدای استارت خودرو تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود. هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.

باتری خورشیدی 100 آمپر ۱۲ ولت دیپ سایکل ژل سپاهان ا Solar Battery deep cycle Gel 12v 100A/h sepahan

اگر خودرو در هوای سرد، پس از یکساعت خاموش بودن؛ دیرتر از معمول روشن شد و یا به طور کلی استارت نخورد؛ قطعا باتری دچار خرابی جدی شده باید تعویض شود. هزینه کم، عمر طولانی، شارژ سریع، مقاومت بالا در برابر شارژ زیاد، عدم نیاز به مراقبت و درصد کم خرابی ترمینال‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های باتری‌های سیلد نسبت به نوع غیر سیلد است. راه دیگر ازاطلاع از قیمت باطری تماس تلفنی با کارشناسان امداد باتری میباشد. در واقع می‌توان گفت مدت زمان شارژ باطری به قدرت شارژر و ولتاژ باطری بستگی دارد؛ بنابراین ممکن است از چند ساعت تا چند روز طول بکشد. اگر از کابل‌های جامپر استفاده می‌کنید، بهتر است موتور خودرو را بلافاصله پس از شارژ شدن خاموش نکنید بلکه می‌توانید حداقل ۱۵ دقیقه خودرو را روشن نگه دارید تا باطری بتواند به شارژ شدن خود ادامه دهد. ابتدا تمام لوازم جانبی خودرو مانند رادیو و دیگر لوازم پرانرژی را خاموش کنید زیرا در این شرایط نباید هیچ وسیله‌ای کار کند و تمام قدرت باید فقط روی موتورها متمرکز شود.

دلایل خرابی باتری خودروها[ویرایش]

قیمت باطری ماشین لیست قیمت انواع باتری خودرو 7 آذر-مستر انرژی پلاس در جدول زیر به تعدادی از معروف ترین کارخانه های تولید باتری به همراه برندهای معروف آنها اشاره شده است. باتری تولید داخل دارای مدت زمان گارانتی طولانی تر و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به نمونه های خارجی میباشند. عملیات اجرایی کارخانه برنا باتری ظرف مدت کوتاهی در منطقه صنعتی سه راه مبارکه اصفهان انجام و بهره برداری از این طرح ارزشمند صنعتی از سال 1373 آغاز گردید. این شرکت با دارا بودن حدود 17 سال تجربه در صنعت باتری حدود 250 نفر پرسنل داشته و با دارا بودن نیروهای مجرب به سرعت در مسیر توسعه کمی و کیفی محصولات به منظور کسب جایگاه شایسته صنعت در حرکت می باشد. باتری نیرو گستران خراسان در آمپرهای مختلف برای کلیه خودروهای سبک و سنگین تولید و عرضه می شود.