همه چیز در مورد ثبت نام کتاب درسی دهم 1400-1401

ببخشید من تغییر رشته دادم کتاب سفارش دادم اما نیومده الان دو هفته از سال تحصیلی میگذره و من کتاب ندارم باید چیکار کنم امسالم کنکور دارم چطور میتونم کتاب سفارش بدم؟ چطور میتوانم کتاب های دوازدهم تجربی را دریافت کنم. برای مثال، درونگراها یاد میگیرن چطور ذاتا اعتماد به نفس داشته باشن، برای هر شرایطی آماده باشن، مشکلات رو کنار بزنن و بدون اینکه اصرار کنن محصولاتشون رو بفروشن. با توجه به اینکه کتاب های درسی در هر سال تغییر و تحولات زیادی را در بر میگیرد. دروس تخصصی رشته ریاضی در پایه دوازدهم به مهمترین مباحث میرسند و مفاهیم گفته شد در دو مقطع پایینتر، تکمیلتر و دشوارتر میشوند. بعضی از مواقع افراد زیادی هستند که احتمال دارد به دلیل شرکت در آزمون های سراسری و یا تغییر رشته قصد داشته باشند کتاب های درسی همان سال را به صورت آزاد و یا تک جلدی تهیه نمایند. کتاب جغرافیا جامع تست خیلی سبز با هدف آماده سازی دانش آموزان جهت شرکت در کنکور سراسری تولید شده است. یکی از اصلی ترین کارهایی که دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی خود باید پیگیر آن باشند.

احمدرضا امینی، مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی نیز اخیرا اعلام کرده است که ۷۸ درصد دانشآموزان پایههای میانی سفارش کتاب درسی خود را در سامانه ثبت کردهاند که به تفکیک به این قرار است: تا کنون ۸۳ درصد دانش آموزان دوره آموزش ابتدایی، ۷۱ درصد دوره اول متوسطه، ۷۶ درصد دوره دوم متوسطه شاخه نظری، ۷۲ درصد دوره دوم متوسطه شاخه فنیوحرفه ای و ۶۴ درصد دوره دوم متوسطه شاخه کاردانش و ۸۱ درصد استثنایی و در مجموع به طور میانگین ۷۸ درصد دانش آموزان پایههای میانی سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کردهاند. در سالهای اخیر میل به خواندن آثار زندگینامهای به خصوص کتاب زندگینامه افراد موفق طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ این نوشتهها به شما این فرصت را میدهد تا از اشتباهات دیگران درس بگیرید و با مطالعهی مسیری که این اشخاص طی کردهاند به موفقیتهای بزرگ برسید. این کتاب برای دانش آموزانی مناسب است که مطالعه دقیق و کامل داشته اند و سوالات بیشماری را حل کردهاند و اینک نیاز به یک تمرین و مرور کلی دارند. این کتاب در اول هر فصل شامل درسنامه و خلاصه بندی است که در بخش خلاصه نویسی، مثال و تست هایی برای یادآوری مطالب قبلی آورده شده است که می تواند منبع خوبی برای مرور فصل هایی که تاکنون خوانده اید، باشد.

جهت آگاهی نسبت به چگونگی خرید آزاد کتاب درسی و علاوه بر آن مطلع شدن از بهترین سایت های خرید اینترنتی کتاب های درسی در ادامه این مقاله با ما همگام باشید. با قاطعیت می توانیم بگوییم که خرید اینترنتی کتاب های درسی دارای فواید بسیار زیادی است. هر یک از آنها حاصل پژوهشهای جامع و مصاحبه با میلیونرهای خودساخته است. مهمترین نکته در انتخاب علاقه مندی هر فرد به ژانرهای مختلف و میزان علاقه مندی او به مطالعه است. البته دانشآموزان و اولیای آنها در صورت تمایل میتوانند از طریق سامانه های اعلام شده نسبت به ثبت سفارش فردی نیز اقدام کنند.

در اینجا باید آدرس دقیق محل مقرر ثبت شوند. متقاضیان با ثبت نام و سفارش کتاب پایه تحصیلی مورد نظر به آسانی می توانند با ارائه نمودن آدرس خود کتاب های درسی را در محل مقرر شده تحویل بگیرند. 2. سپس گزینه “سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی” را انتخاب نموده و به بخش “ثبت سفارش مخصوص دانشآموزان” مراجعه کنید. سپس از نیت مأمون برای دفن پیکرش در کنار هارون پرده برداشت و به هرثمه اطمینان داد که پایینِ پا و پشت سرِ هارون بهخاطر سختی، زمین شکافته نمیشود و مأمون مجبور است که او را در بالاسرِ هارون دفن کند.

در محیط کاری خود انگیزه و انرژی لازم برای کارکنان را فراهم کنید تا آنها بتوانند مهارتها و توانمندیهایشان را در مسیر رسیدن به اهداف سازمان بهکار گیرند و انگیزه شغلی کافی داشته باشند. بیشترین و بزرگترین عامل رشد، بهرهوری، عملکرد، موفقیت و سوددهی را باید در محدوده مهارتها و توانمندیهای کارکنان یک سازمان جستجو نمود. در این مرحله، تمام ابزارهای لازم برای ساخت بازیهای واقعی مختلف در اختیار افراد قرار میگیرد. و این ساخت و سازها تا دورهٔ صَفَویان ادامه داشت و در حکومت صفویان به اوج خود رسید. در این پروژه، مفاهیم برنامه نویسی متعددی، از جمله توابع، کلاسها و کنترل جریان به همراه وظایف مربوط به ساخت رابط کاربری با کمک Tkinter، نمایش روی بوم (Canvas)، اجرای محاسبات هندسی و استفاده از اتصال رویداد (Event Binding) برای ایجاد تعامل همگی ادغام میشوند. در شیوه گروهی، مدیران مدارس از طریق سامانه سناد به بخش سفارش گروهی کتابهای درسی سامانه مذکور مراجعه کرده و بهصورت جمعی نسبت به سفارش کتابهای درسی اقدام کنند. به همین خاطر سامانه های اینترنتی فراوانی در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند. فروشندگان فروشگاه های اینترنتی کتاب ها را به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب به صحیح ترین روش بسته بندی می نمایند.

در شیوه فردی والدین و دانشآموزان میتوانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دورهای دانشآموزان و پرداخت اینترنتی، کتاب درسی خود را سفارش دهند. بر اساس اطلاعات جدول فوق، والدین یا مدیران مدارس پایه آمادگی تکمیلی (پیشدبستانی استثنایی)، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پیشحرفهای استثنایی، دانشآموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفهای و کاردانش) و فراگیران پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفهای استثنایی میتوانند در بازه زمانی مشخص شده که از روز ۲۸ فروردین آغاز شده اقدام به ثبت سفارش کتابهای درسی کنند.

به همین واسطه خریداران می توانند کتاب های خود را به صورت پک و تک درسی سفارش داده و خریداری نمایند. امکان وجود کلیه کتاب ها در تمامی مقاطع تحصیلی وجود دارد که خریداران با توجه به نیاز خود اقدام به خرید میکنند. کتاب های خریداری شده توسط متقاضیان امکان ارسال شدن به تمامی نقاط کشور را دارند. همچنین کتابهایی که با محوریت کنکور از انتشارات مختلف در بازار وجود دارند معوملا نکات مختلف تستی و درسی را در قالب سوالات تستی مطرح میکنند و سوالات کنکور سالهای گذشته را در قالب نمونه سوال در اختیار دانش آموز قرار داده و تستهای مشابه کنکور با جواب های تشریحی به دانش آموز کمک می کند تا روی نکات مهم هر درس تسلط کافی پیدا کند. در دوره ابتدایی و راهنمایی برای هر درس علاوه بر کتاب دانشآموز، کتاب راهنمای تدریس برای معلم تألیف و توزیع شد.

به این نکته باید توجه نمود: که در روش خرید اینترنتی و خرید آزاد کتاب های درسی زمان خرید به یک محدوده زمانی سایت my-books مشخص محدود نمیشود. یک نکته مثبت و خوب دیگر درباره خرید اینترنتی و آنلاین کتاب این است که شما ممکن است ندانید چه کتابی می خواهید و به دنبال پیشنهاد برای کتاب بعدی که می خواهید بخوانید می گردید. در برخی موارد ممکن است دانشآموز به دلایلی همانند تغییر رشته تحصیلی، تکرار پایه، جهش به پایه بالاتر یا جابجایی محل تحصیل خود، خواستار اصلاح سفارش در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی باشد، برای اصلاح سفارش قبلی خود میتواند پس از ثبت نام در مدرسه محل تحصیل از ۱۲ تیر الی ۳۱ شهریور ماه اقدام کنند. در صورتی که موفقیت آمیز باشد، کتابهای درسی به مدرسه محل تحصیل شخص ثبت نام شده فرستاده می شود.

برای ویرایش به مدرسه محل تحصیل فرزندان خود حضور یابید. متقاضیان به جای حضور پیدا کردن در بازار و ضمن صرف زمان و خسته شدن ترجیح می دهند، به صورت اینترنتی و آنلاین خرید آزاد کتاب های درسی مورد نیاز خود را انجام دهند. اما به نظر میرسد بهترین راه برای خرید کتابهای درسی و کمک درسی خرید اینترنتی کتاب است، از طریق خرید آنلاین کتاب شما میتوانید اطلاعات درج شده در مورد هر کتاب را به خوبی مطالعه کرده و کتابی که برای شما مناسب است را تهیه کنید. وی تاکید کرده است که با توجه به فرصت باقیمانده تا ۲۱ خرداد، انتظار میرود خانوادهها و مدیران مدارس برای پیگیری و ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان اقدام کنند. خرید و سفارش تک جلدی کتاب درسی چگونه انجام می پذیرد؟ امروزه با پیشرفته علم و گسترش فضای مجازی و امکان دسترسی اکثر افراد به اینترنت بیشتر خرید ها به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود. فرآیند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتابهای درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از امروز آغاز شد. لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانشآموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1402-1401 بر فرض قبولی دانشآموز در سال تحصیلی جاری اقدام نمایند.

حضور یافتن دانش آموزان و اولیای آنها به کافی نت ها و کتابخانه های موجود در سطح شهر جلوگیری نمایند. در حال حاضر شما می توانید انواع کتاب زبان انگلیسی پایه دهم را در فروشگاه اینترنتی دانش لند مشاهده و خریداری کنید. روش خرید اینترنتی کتاب میتواند در صرفه جویی وقت و هزینه دانش آموز بسیار موثر باشد. در روش انفرادی، کتاب درسی تنها برای یک نفر سفارش داده می شود که معمولا دانش آموزان و معلمان، برای استفاده شخصی خود در طول سال تحصیلی، به این شیوه نسبت به سفارش کتاب درسی پایه هفتم اقدام می نمایند. سلام دوست عزیز، مان ثبت سفارش فردی و گروهی کتابهای درسی در سامانه فروش و توزیع کتابهای درسی، به مدت یک هفته، از روز دوشنبه مورخ 99/3/26 لغایت روز دوشنبه مورخ 99/4/2، تمدید شد. در خرید اینترنتی کتاب های درسی متقاضیان می توانند کتاب های درسی مورد نیاز خود را در هر ساعت از شبانه روز ثبت نموده و سفارش دهند. در شیوه فردی، والدین دانشآموزان میتوانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دورهای دانشآموزان و پرداخت الکترونیکی هزینه بسته آموزشی مورد نیاز خود را سفارش دهند. ثبت نام و سفارش بسته آموزشی دانشآموزان پایه آمادگی مقدماتی (پیشدبستانی استثنایی)، پایه اول دوره ابتدایی (عادی و استثنایی) و پایه هفتم متوسطه اول پیشحرفهای استثنایی و دانشآموزان پایه دهم دوره دوم متوسطه و حرفهای استثنایی از ۵ تیر الی ۱۱ شهریور ماه انجام خواهد شد.

در نهایت، می توان این کتاب را یکی زا بهترین منابع کنکور 1402 به شمار آورد.2- کتاب جامع شیمی نشر الگو: کتاب جامع شیمی نشر الگو دارای خلاصه نکات و پرسش های چهار گزینه ای است. مشکلاتی که به وجود میآورد این است که اولاً قابلیت تعمیم ندارد چون ممکن است آن چیزی که من تجربه کردم افراد دیگری تجربه نکنند و اتفاق دیگر این است که خیلی از این کتابها ترجمه است و بومیسازی نشده؛ مثلاً ما کتابهایی داریم در مورد ازدواج که یک سری نکات را به زوجها یاد میدهد و دقیقاً این موضوعی است که با یکی از مراجعینم درگیر بودم. البته گاهی نیز ممکن است کتابی توسط دو انتشارات متفاوت چاپ شود. با رشد روز افزون ناشران فعال در زمینه انتشار کتابهای کمک درسی و آموزشی انتخاب یک کتاب بهینه و سودمند در این زمینه کار مشکلی است، از طرفی ممکن است که دانش آموز در انتخاب میان انواع کتابها با اهداف و کاربردهای مختلف سردرگم بماند که واقعا کدام کتاب میتواند برای رسیدن به موفقیت کاربردیتر باشد.

دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی با آزمونهای مختلفی سر و کار دارد، به طور مثال در پایان دوره ابتدایی اهمیت کتابهای کمک درسی کمک به پیشرفت دانش آموز در کسب نمرات عالی به منظور شرکت در آزمون تیزهوشان و مدارس نمونه است، در پایان دوره متوسطه اول دانش آموز با کسب نمرات درخشان میتواند در آزمون مدارس فرزانگان شرکت کند و در پایان دوره دوم متوسطه نیز دانش آموز امتحان نهایی و کنکور را پیش رو دارد، هرکدام از این آزمونها میتواند نقش تعیین کنندهای در آینده تحصیلی دانش آموز داشته باشد. برای گروه میان پایه (پایههای تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۸ فروردین تا ۲۱ خرداد فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایههای ورودی اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیر تا ۱۱ شهریور این امکان فراهمشده است.