پیراهن مردانه آستین بلند us.polo assn فروشگاه اینترنتی

برند پوشاک مردانه «هوگرو» که نام خود را از زبان باستانی ایران به معنای «کوه سبلان» برگرفته بیش از 10 سال است که به صورت تخصصی پا به عرصه مد و لباس مردانه گذاشته است. پیراهن مردانه مدل‌های مختلفی دارد که یکی از محبوبترین آن‌ها پیراهن مردانه رسمی است. پیراهن مردانه رسمی پیراهنی با آستین‌های بلند، سردست یقه مردانه است. در تفاوت پیراهن‌های مردانه رسمی و غیر رسمی باید گفت، دکمه‌های پیراهن‌های رسمی مردانه باید به صورت کامل بسته شوند، این در حالی است که بستن تمامی دکمه‌های پیراهن‌های غیر رسمی ضروری نیست. همچنین باید گفت که دکمه‌های پیراهن‌های رسمی باید از پایین به بالا بسته شوند ولی پیراهن‌های غیر رسمی برخلاف این هستند. انواع این مدل‌ها را می‌توان در مدل‌های آستین بلند و آستین کوتاه مشاهده کرد، همچنین الیاف پارچه این پیراهن‌ها هم متفاوت است، مثل نخی، کتان، پنبه، پلاستیکی.

پیراهن مردانه آستین بلند us.polo assn فروشگاه اینترنتی

پیراهن های نخی در طرح های ساده ، چهارخونه و راه راه دوخته میشود که متناسب با علاقه و طرح و شکل بدن انتخاب ها متفاوت است. اندازه گیری پیراهن مردانه برای خرید آنلاین نکته بسیار مهمی است. اکثر آقایان پیراهن هایی را تن می کنند که با سایز آنها هماهنگی ندارد.

در دسته پیراهن مردانه، شما حتی می‌توانید از فیلترهای متعددی مانند برند، سایز، رنگ، نوع، مورد استفاده، آستین، دسته بندی، قیمت و فروشنده استفاده کنید. علاوه بر این استفاده از گزینه جستجو هم به شما کمک می‌کند تا سریعتر به نتیجه مورد نظر خود برسید. محصولات را با دقت بررسی کرده و آنها را با هم مقایسه کنید و با کیفیت و قیمت مناسب درب منزل تحویل بگیرید. پوشیدن این مدل پیراهن مردانه هستند، البته بکار بردن پاپیون ویا کراوات با این مدل یقه در ایجاد ظاهری مناسب لازم است .

  • پس بهتر است برای فرزند خود همیشه به دنبال انتخاب رنگ های شاد بروید.
  • پیراهن جین اگر از نوع مرغوب باشد عمر نسبتا طولانی خواهد داشت .
  • شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.
  • اندازه مناسب برای یک یقه به شکلی است که دوانگشت شما به راحتی در آن جای بگیرد.
  • پیراهن های آستین کوتاه هم در فصل تابستان به ما کمک می کند که انواع تیپ ها را در عین خنکی و راحتی داشته باشیم.
  • بر روی سمت چپ بسیاری از پیراهن‌های مردانه حیبی قرار گرفته است که به ندرت از آن استفاده می‌شود.
علاوه بر آن از نرمی و لطافت بسیار زیادی برخوردار هستند و باعث آسیب رساندن به پوست بدن شما نمی‌شوند. پیراهن نام برده برندی معروف هم دارد که می توان مارک آن را بر روی لباس مشاهده کرد و برترین برند را به راحتی انتخاب نمود. انتخاب یک پیراهن آستین بلند برازنده شما چندان سختی نیست؛ هر شخصی بایستی متناسب با ویژگی های اندامی خود یک پیراهن را با طرح و رنگ های مختلفی انتخاب کند. معمولاً درصد بالایی از افراد جامعه همیشه به دنبال پیراهن های ساده و تک رنگ هستند؛ چرا که این افراد بر این باورند که پیراهن های ساده را میتوان با هر نوع شلواری به راحتی ست کرد. هم اکنون مدل های مختلفی از این پیراهن ها به صورت جیب دار و ساده هستند.

شما باید دقت کنید که در ناحیه آرنج هیچ افتادگی وجود نداشته باشد و در قسمت پایینی ، آستین بلند تر از دست شما نباشد . داشتن پیراهن مردانه برای محیط‌هایی که لازم است حرفه‌ای و قابل اعتماد به نظر برسید، بسیار مهم است و همانطور که گفته شد، در انواع و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند. برای تابستان‌ گرم به خصوص اگر که مرطوب هم باشد، پیراهن نخی بهترین انتخاب است! پیراهن رنگ تابستانی مثل هلویی کم‌رنگ یا روشن می‌تواند در خور این فصل باشد. در برخی از رنگ‌های این پیراهن ست کردن آن با کراوات اسپرت هم می‌تواند کت سرخپوستی مردانه جالب باشد. فروش عمده پیراهن مردانه از طریق تلفن، اینترنتی و حضوری امکان پذیر است.