تبلیغات در گوگل ادوردز Google Ads

Ad Rank جایگاه نمایش آگهی شما را تعیین کرده و مشخص میکند که آیا اصلا تبلیغات شما واجد شرایط نمایش است یا نه! همانطور که در ابتدا اشاره کردم، این سیستم تبلیغاتی بر اساس کلیک کار میکند. حالا امروز من تو این مقاله علاوه بر این که یه توضیحی در مورد ماهیت گوگل ادوردز براتون آماده کردم، میخوام بهتون بگم که هزینههاش به چه صورته و اصلاً استفاده از اون جواب میده یا نه! حالا مخاطب میداند که فقط به فکر برقراری تماس با مشتریان فعلی نیستید و برای تمامی مخاطبان، ارزش قائلید. اول از همه باید یه حساب گوگل اد وردز بسازین و بعد با دانشی که در استفاده از این سیستم دارین شروع به تبلیغات کنین، البته اگه خودتون وقت و حوصله این کار رو ندارین ولی آدم پولداری هستین بهتره یه اکانت مدیریت شده گوگل سفارش بدین و کار تبلیغات با گوگل ادز رو برون سپاری کنین و خودتون فقط روی انجام کارها نظارت داشته باشین.

درامد از گوگل ادز

برخی کلمات کلیدی که جستجوی بالایی دارند، بر اساس امتیازی که آگهی دهنده کسب میکند مرتب میشوند. یعنی تبلیغاتی که در بخش بالای نتایج جستجو نمایش داده میشوند به این دلیل که 75 درصد از کاربران روی همان 4 نتیجه اول کلیک میکنند باعث شده تا قیمت بیشتری نسبت به تبلیغات بخش پایینی داشته باشند. تبلیغات توسط کسب و کارهایی منتشر میشوند که از برنامه Google AdWords استفاده میکنند و شما با استفاده از کد AdSense مخصوص، آنها را به وبلاگ یا وبسایت خود هدایت میکنید. گوگل یه بخش ادز یا تبلیغات داره که شما تو اون قسمت میتونین تبلیغات مربوط به سایت خودتون رو در موتور جستجو گوگل قرار بدین.

سایت اصلی گوگل ادز

اما اگر یک تجارت کوچک هستید و یا در بازار طاقچه ای با کمترین ترافیک فعالیت می کنید ، مراقب باشید. البته فرایند بهینه سازی برای سایت دارای هزینه و زمان می باشد.یعنی هیچ هزینه ای برای کلیک های انجام شده بر روی نتایج طبیعی پرداخت نمی شود اما برای اینکه بتوانید موقعیت خود را در موتورهای جستجو و به کمک سئو حفظ کنید به کار و تلاش مداومی نیاز خواهید. تبلیغات گوگلی باید بر اساس هدف انجام شود و شما یک کلمه کلیدی را به عنوان هدف برای وبسایت خود تعیین کنید و روی آن کار کنید.

ثبت نام در گوگل ادز

تبلیغات گوگل ادز طوریه که هر وقت کلمات کلیدی مورد نظرتون رو وارد اکانت گوگل ادوردز کردین، یعنی واجد شرایط شرکت در مزایده هستین. اطمینان حاصل کنید که تمام موارد رو بهدرستی وارد کردهاید. این موضوع میتواند به شما در اطمینان داشتن از شروع موفق و قوی کمپینهای تبلیغاتی کمک کند. تکیه بر مشتری مداری با ارائه سرویس قوی پشتیبانی و رسیدگی به شکایات و پیگیری سفارشات از گزینه های مثبت دیگری است که نمی توان آن را نادیده گرفت. پس روی گزینه Save and continue کلیک کنید تا کمپین تبلیغاتی شما ساخته شود. این شرکتها در این مزایده به ترتیب قیمت خود را برای هر کلیک روی 4 دلار تا 1 دلار اعلام میکنند. بنابراین با این کار، صاحبان مشاغل میتونن با یه هزینه تقریباً معقول و خوب سایت خودشون رو در معرض دید کسایی که جستجوهاشون مرتبط هست قرار بدن.

آموزش استفاده از گوگل ادز چگونه است؟

یکی از نگرانیهای که بسیاری از افراد در هنگام کار کردن با سرویسهای بینالمللی دارند مشکل تحریمها است. جالب است بدانید بسیاری از برند های حوزه تکنولوژی مثل شاتل و مبین نت از مشتریان دائمی سرویس تبلیغ این سایت هستند. با توجه به تجربه مدرس دوره در حوزه سئو و گوگل ادوردز این دوره یک دوره جامع و حرفه ای است و دانشجویان می توانند با گذراندن آن به یک متخصص Google ads تبدیل شوند. با این حال بهتر است قبل از اقدام به بازار کار و رقبای خود نگاهی بیندازید و اگر میخواهید قدم بزرگی در این زمینه بردارید سعی کنید کمبودهای موجود در طراحی اپلیکیشن رقبا را با صرف مبلغی برای هزینه ساخت اپلیکیشن حرفه ای جبران کنید. این اقدام گوگل را زیر سوال می برد. سپس گوگل شروع به بهینه سازی نسبت به داده های ناقص تبدیل می کند. سپس با کلیک هر بازدیدکننده بر روی لینک تبلیغات شما و ورود به سایت، هزینه آن از شارژ تبلیغ شما کسر خواهد شد.

اجزای اساسی گوگل ادز کمپین ها ، گروه های تبلیغاتی ، تبلیغات و کلمات کلیدی هستند. با توجه به نکات مهمی که به شما گفته شد، حتما در اولین فرصت ممکن تبلیغات گوگل ادوردز در ایران را شروع کنید تا نتایج بینظیر آن را با چشمان خود ببینید. ذکر این نکته ضروری است که تبلیغات گوگل ادز در ایران توانسته است که نتایج فوقالعادهای را رقم بزند پس بهتر است که شما هم از این فرصت بینظیر به نفع خود استفاده کنید. حتی میتوان برای هدفمند کردن تبلیغات کلیکی و جلوگیری از هدر رفت هزینهها، تنظیمات بیشتری برای نمایش تبلیغ اعمال کرد تا تبلیغ فقط برای مخاطبان واقعی شما نمایش داده شود . افرادی که نمرات کیفیت بالایی دارن رتبه تبلیغاتی بیشتری کسب میکنن و CPC کمتری هم دارن. بنابراین گوگل ادسنس به این سایت ها بیشتر توجه کرده و در نتیجه این سایت ها نیز درآمد بیشتری کسب می کنند.

عنوان هایی که برای آگهی در نظر دارید در بخش Headline 1 و Headline 2 و Headline 3 وارد کنید. برای ساخت کمپین کافی است از سمت سایت بر روی campaigns کلیک کنید تا وارد این بخش شوید. به شما این امکان را می دهد تا به سرعت کمپین های موفق را شناسایی کرده و کلمات کلیدی و کمپین های کم سود را از بین ببرید. اما مهمترین مرحله ایجاد کمپینهایی است که برای تجارت شما منطقی باشد و به شما امکان ارزیابی سریع نتایج را بدهد.

نحوه کار با گوگل ادز

اما بیشتر شامل گروه اول میشود که همه ما کاربر اینترنت هستیم؛ پس قطعاً یک سری ویژگی مثل موارد زیر را نحوه کار با گوگل ادز داریم. کسانی که در این روز با این کلمات جستجویی انجام میدهند یک سری نتایج در بالای نتایج جستجو شده و یک سری هم در انتها به شکل خاصی را شاهد هستند که حاوی کلمه تبلیغ یا Ad است. در این حالت ربات گوگل به شکل طبیعی این صفحات را نشان میدهد، اما کاری که گوگل ادز انجام میدهد این است که امکان نمایش سفارشی لینکهای تبلیغاتی را میدهد. با این کار بیشترین کنترل را بر کمپین خواهید داشت و به شما امکان می دهد با ارزش ترین شرایط پیشنهادات بالاتری را ارائه دهید.

اینها در کمپینهایی مثل کمپین شب یلدا تبلیغات در گوگل را به شکل گستردهای انجام میدهند و در زمانی کوتاه درآمد خوبی کسب میکنند میپرسید چطور؟ در هر ثانیه ، 2.3 میلیون جستجو در گوگل انجام می­شود و اکثر صفحات نتایج جستجو شامل گوگل ادز است. با مقاله بررسی آموزش اضافه کردن لینک فعال در گوگل ادز با ما همراه باشید. شما میتوانید با شرکت در این دوره آموزش کامل کار کردن با تبلیغات گوگل، ترفندهای گرفتن امتیاز بیشتر و کسب جایگاه اول با هزینه کمتر و… لایه دوم یعنی کمپینها با توجه به بودجه ای که تنظیم می کنید و تنظیمات دیگری که در ادامه آموزش گوگل ادوردز با جزئیات کامل به آنها میپردازیم، مشخص میکند که تبلیغات شما چگونه نمایش داده شود.

این سیستم تا حدودی از کوکی ها و کلمات کلیدی خاص برای تبلیغاتش استفاده میکنه و یادتون باشه که این تبلیغات فقط محدود به تبلیغات متنی نمیشه بلکه شامل کلی تبلیغات متنوع و گسترده است! این سیستم تبلیغاتی در واقع بر پایه و اساس کلیک ساخته شده که با سیستمهای تبلیغات CPC شناخته میشود. در واقع هزینه ای که توسط رقبای شما برای آن کلیدواژه ست شده است بر روی هزینه کلیک و موقعیت نمایش تبلیغ شما بسیار اثرگذار است.

با توجه به اینکه به کار بردن گوگل ادوردز ایران دردسرهای خاص خود را دارد، باید به دنبال راهی باشید که تبلیغات خود را بهصورت امن و نتیجهبخش پیادهسازی کنید. برای اینکه کاربران ایرانی کار آسانتری داشته باشند، شاهد آن هستیم که مجموعه وی دیجیتال مارکتینگ بهصورت حرفهای وارد عمل شده است و به شما کمک میکند تا شارژ اکانت گوگل ادز را انجام دهید. به همین جهت برای برخورداری از سرویس تبلیغات گوگل باید برنامهریزی دقیقی انجام داد. علاوه بر این، شما میتوانید تبلیغات خود را در قالب متن به مخاطب نشان دهید. به مشتریان اطلاع دهید که چطور تصمیم بگیرند و برای آن ها یاد آوری کنید که مدت زمان محدود برای تخفیف درنظر گرفته اید یا اینکه چند درصد تخفیف را در نظر گرفته اید. آشنا شوید، پیشنهاد میکنم به صفحه آموزش گوگل ادز مراجعه کرده و با شرکت در این دوره، صفر تا صد تبلیغات در گوگل را یاد بگیرید.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز

مزیت تبلیغ برای مدیران وب سایت های واقع در این مجموعه، پرداخت هزینه به ازای کلیک کاربران (PPC) یا نمایش به آنها (Impression) می باشد و مزیت تبلیغ در GDN برای تبلیغ کنندگان اینست که امکان نمایش تبلیغ سایت خود را به مخاطبان هدف و صنایع مرتبط با کسب و کار خود را پیدا می کنند. زمانی که بتوانید تبلیغات خود را به درستی مدیریت کنید، بهطور قطع میزان ورودیهای شما نیز به طرز موثری افزایش پیدا میکند. رو میشه از تو اینترنت پیدا کرد.

متوسط هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز توسط کسب و کارها چقدر است؟ این وبسایتها و رسانههای همکار گوگل به شما کمک میکنند تا به میلیونها مخاطب فعال در سطح اینترنت دسترسی داشته باشید. کسبوکارها میخواستند مانند دنیای واقعی، در اینترنت نیز تبلیغ کنند و دیده شوند. برای اینکه هزینه را تنظیم کنید روی گزینه Select a bid strategy directly کلیک کنید و Manual CPC را انتخاب کنید تا هزینه کلیک کلمات را بتوانید به صورت دستی تنظیم نمایید و در صورت نیاز آن را کم و زیاد کنید. خوبیه Google Ads اینه که همون موقع که تبلیغات رو آماده میکنین ازتون پول کم نمیکنه بلکه یه کم صبر میکنه تا یه بنده خدایی روی تبلیغ شما کلیک کنه و بعد از حسابتون یه مقدار پول کسر میشه، اما حواستون باشه اون مقداری که گوگل تو هر تبلیغی از حسابتون کم میکنه اصلاً ثابت نیست و بسته به موقعیت تبلیغ، نوع کلمات کلیدی و چندتا پارامتر دیگه، هر بار یه مبلغی پیشنهاد میده و ممکنه تو یه روز عددهای مختلفی از حسابتون کم بشه.

تبلیغات گوگل ادز چیست

بعد از پرس و جو در گوگل موتور جستجو یه درخواست پردازش میده و حراج رو اجرا میکنه که تو اون، موقعیتهای تبلیغ و CPC هر تبلیغ کنندهای رو مشخص میکنن. در این مقاله ، راهکارهای آزمایش شده و واقعی برای موفقیت در گوگل ادز را مرور می کنم. برای اینکه در این زمینه دچار مشکل نشوید، باید از راهکارهای مختلفی استفاده کنید. آموزش استفاده از گوگل ادز چگونه است؟ از اطلاعات عمومی ساده گرفته تا انواع آموزش های فنی و… احتمالا شاید تا انتهای مقاله که خوانده باشید همچنان متوجه تفاوت گوگل ادز و گوگل ادسنس نشده باشید. برای انجام این کار، ما شما را قدم به قدم از طریق پلتفرم های مختلف راهنمایی می کنیم که در هر نقطه ای از جهان که باشید، می توانید از Google AdSense استفاده کرده و درآمد کسب کنید. پس در نتیجه به دنبال یک آژانس تبلیغاتی خواهیم بود تا این تبلیغات را برای ما انجام دهند.

آنها را مشخص کنید تا به بهترین شکل، تبلیغات شما با مخاطبان مورد نظرتان مطابقت داشته باشند. با این که سایت شما در کسری از ثانیه به نمایش در میآید، ولی تا زمانی که در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) به نمایش در نیاید، فایدهای ندارد. در تاپ ادورت هزینه آمدن به صفحه اول گوگل بر اساس دلار امریکا و درهم امارات محاسبه میشود. هرچه اهداف تبدیل شما در تبلیغات در گوگل به KPI واقعی در تجارت شما نزدیکتر باشد ، مدیریت کمپین شما آسان تر می شود . اکنون بیش از هر زمان دیگر ، شرکت ها برای تبلیغ تجارت خود به تبلیغات آنلاین روی آورده اند. ذکر این نکته ضروری است تبلیغات گوگل برای ایرانیها نیز بازدهی فوقالعادهای دارد زیرا شما میتوانید که تبلیغات خود را بر روی کلمات کلیدی فارسی نیز تنظیم کنید.

سایت گوگل ادز