خرید بهترین و جدیدترین انواع موس با قیمت مناسب Mouse بروزکالا

خرید بهترین و جدیدترین انواع موس با قیمت مناسب Mouse بروزکالا

کاربردی ترین کیبوردهای کامپیوتر عبارتند از صفحه کلید گیمینگ، بی سیم یا وایرلس و چراغ دار که در ابعاد کوچک با عنوان مینی کیبورد و ابعاد معمولی مورد استفاده قرار می گیرند. شکل و موقعیت ماوس نسبت به صفحه کلید از نکات مهم برای ماوس کامپیوتر است و چندین طرح ارگونومیک در دسترس است. بهترین برندهای موس های گیمینگ شامل لاجیتک، ریزر و ایسوس می‌شود.

موس گیمینگ Exon G-536e

ماوس‌ های گیمینگ در انواع و اندازه‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شود. علاوه بر این شرکت‌های سازنده ماوس گیمینگ با تولید ماوس بی‌سیم و با سیم و قرار دادن نورپردازی خیره کننده در بدنه ماوس، جلوه زیبایی به آن می‌بخشند و سبب افزایش هیجان گیمرها می‌گردند. شتاب و سرعت عمل موس به فاکتور های مهمی مانند اپتیکال یا لیزری بودن حسگر، جنس بدنه، وزن موس، و طراحی و ابعاد آن برمی گردد.

ماوس لاجیتک مدل M100 ا Logitech M100 Mouse

اگر برای گیمر خود به دنبال یک موس زیبا، مناسب و با کیفیت ساخت بالا هستید Naga Trinity می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر شما جزو افرادی هستید که علاقه به بازی کردن با لپ تاپ یا کامپیوتر دارید، موس گیمینگ یکی از مهم‌ترین وسیله‌هایی است که به آن نیاز خواهید داشت. انتخاب یک ماوس گیمینگ خوب و کارآمد با توجه به تنوع بسیار بالای مدل‌ها در بازار، کار دشواری است. زمانی که از یک ماوس مخصوص گیمینگ استفاده کردید، بازی کردن با یک ماوس معمولی دشوار می‌شود. بهترین ماوس های گیمینگ، عملکرد بسیار دقیق‌تری را ارائه می‌دهند و به لطف سنسورها و سوئیچ‌های قوی‌تر، حرکات و عملکرد دقیق‌تر و سریع‌تری خواهید داشت.

  • ماوس‌ اپتیکال لامپ LED دارد و دارای سنسوری برای تصویربرداری بازتاب لامپ LED روی پد بهره می برد.
  • فرقی ندارد برای کار یا بازی به دنبال ماوس باشید، اتصال سیمی به این معنی است که نیازی به مدیریت عمر باتری ندارید و می‌توانید ساعت‌ها بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن بازی کنید.
  • سوم سرعت انتقال اطلاعات بالا؛ ماوس همواره یک سری اطلاعات مربوط به مکان یابی به کامپیوتر منتقل می‌کند.
  • چند ویژگی، شرکت‌های خوب ساخت ماوس مخصوص بازی را از برندهای معمولی که موس برای مصارف عادی یا اداری ارائه می‌کنند، متمایز می‌کند.
  • در هر صورت اگر به انعطاف‌پذیری نیاز دارید و یا علاقه‌ای به کابل‌های زیاد روی میز ندارید، خرید موس گیمینگ بی‌سیم به شما پیشنهاد می‌شود.
شبیه به همان نوع اپتیکال، نور به سطح پد تابیده خواهد شد و بعد تصویر بازتاب آن به وسیله سنسور برداشته خواهد شد ولی این مدل لامپ LED ندارد و از لیزر بهره می برد. کار کردن با ماوس لیزری روی سطح شیشه و سطوح براق امکان پذیر است. در حالت کلی هرچه عدد انتقال اطلاعات (در واحد هرتز) بیشتر باشد، به نسبت سرعت واکنش پذیری ماوس بیشتر خواهد بود.

ایسوس بدون شک یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان ماوس های بازی اصیل بخرید است. ایسوس موس بی‌سیم را تبدیل به گزینه‌ای کم تاخیر و قابل اعتماد کرده است. در حالی که سایر برندها همچنان در رقابت هستند تا موس های بی سیم با تاخیر کم تولید کنند. به نظر می‌رسد که ایسوس بی سر و صدا به یکی از بهترین تولیدکنندگان ماوس بی سیم گیمینگ تبدیل شده است.

ماوس بی سیم گیمینگ هایپرایکس Hyperx Mouse Pulsefire Dart

بنابراین این امکان به مصرف‌کننده کمک می‌کند تا موس را مطابق با نیاز خود، تنظیم کند. همچنین این امکان وجود دارد که وزن موس‌های گیمینگ را تنظیم کرد. موس گیمینگ با توجه به طراحی خاص بدنه (ارگونومی و طراحی خاص) و همچنین کیفیت ساخت بالا علاوه بر گیمرها برای استفاده طراحان و گرافیست ها هم مناسب بوده و طرفداران خاص خود را دارد. موس های گیمینگ در واقع معایب خاصی ندارند، تنها ایراد آن ها گران بودن بیش از حد آن هاست که با عرضه شدن مدل های اقتصادی، دیگر این مشکلات را نداریم، البته مدل های اقتصادی هم معایبی مانند بدنه هایی با کیفیت پایین تر، شتاب و سرعت کمتر، عمر کوتاه تر و … دارند. ارگونومیک بودن موس در واقع تضمینی بر راحتی استفاده می باشد؛ موس های ارگونومیک به گونه ای طراحی می شوند که کمترین آسیب به مچ دست تان وارد شود و در استفاده های طولانی مدت احساس راحتی بیشتری کنید.