خرید و قیمت فرش 1200 شانه کاشان،طرح های پرفروش+ ارسال رایگان-فرش شادرخ

تولید فرش 1200 شانه نقش برجسته کاشان که جزو جدیدترین فرش های دستباف گونه است، بدین صورت است که این محصولات به صورت ساده بافته می شوند و از نظر ارتفاع خاب، صاف و یکدست هستند. در مرحله تکمیل فرش، این فرش ها که با الیاف هایبالک آکریلیک و آکریلیک هیت ست شده بافته شده اند، از روی غلطک هایی داغ عبور می کند و در دمای بالای 50 درجه سانتی گراد قرار می گیرد. بدین صورت الیاف آکریلیک هایبالک، جمع شده و حالت گود و فرو رفته به خود می گیرد و سطح آن از الیاف آکریلیک هیت ست شده پایین می رود. قیمت فرش 1200 شانه برجسته به دلیل این فرآیند کمی بالاتر از ساده است. قیمت فرش 1200 شانه هر چند ارزان تر از فرش 1500 شانه است، اما از نظر کیفیت الیاف و بافت تفاوت چندانی بین این دو فرش دیده نمی شود.

خرید و قیمت فرش 1200 شانه کاشان،طرح های پرفروش+ ارسال رایگان-فرش شادرخ یک فرش 1200 شانه تراکم 3600 درجه یک و اصل باید در یک متر از عرض آن تعداد 1200 گره و در یک متر از طول آن 3600 گره قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه دستباف گونه تراکم ۳۶۰۰ زده شده باشد. برای محاسبه ساده تر شما یک سانت از طول و عرض را در نظر بگیرید. در یک سانت از عرض باید تعداد 12 گره و در یک سانت از طول باید 36 گره زده شده باشد.

  • این فرش با توجه به مزیت های زیبایی، ظرافت، طرح های متنوع جزء پرطرفدارترین ها در بازار فرش است.
  • اگر دکوراسیون منزل شما مینیمال است می توانید فرش طوسی 1200 شانه را با وسایل و مبلمان سفید رنگ یا صدفی و کرم لایت ست کنید.
  • گل های پراکنده و شاخ و برگ ها در سراسر این فرش 1200 شانه، به صورت نامنطم افشان شده اند و همین پراکندگی، سبب خاص بودن این فرش طرح کلاسیک و حذف ترنج و لچک، سبب متفاوت شدن آن شده است.
  • فرش طروات محصولی جدید جذاب و مدرن با طراحی فوق العاده خاص و رنگبندی بی نظیر می باشد.
  • قیمت فرش 1200 شانه کاشان نسبت به شهرهای دیگر تولیدکننده فرش از قیمت پایین تری برخوردار است.
به همین منظور می توانید با مراجعه به وبلاگ دکتر فرش، سری ویدئوهای محبوب ترین فرش های دکتر فرش را ببینید تا بتوانید بهتر و دقیق تر تصمیم گیری نمایید. در خرید فرش 1200 شانه دقت کنید که دکتر فرش تا 2 سال گارانتی به مشتریان گرامی ارائه می دهد و همچنین اصالت و کیفیت آن را تضمین می نماید. لازم به ذکر است که فرش های 1200 شانه معمولا با تراکم 3600 بافته می شوند که تراکم بالایی محسوب می شود. عدد حاصل را در 10 ضرب کنید تا تعداد گره های موجود در 100 سانتی متر ( یک متر ) به دست بیاید.

فرش نقشه افشان نیلوفر بژ گلبرجسته

در ادامه انواع فرش های 1200 شانه را ملاحظه و تفاوت آن با 700 شانه و 1500 شانه، اکریلیک و میکرو اکریلیک بودن فرش را توضیح خواهیم داد. در سال های اخیر هنرمندان ایرانی عرصه فرش با استفاده از نخ های هایبالک (برجسته) موفق به عرضه فرش 1200شانهشده اند به طوری که برجستگی طرح ها و گل ها زیبایی این نوع فرش را مضاعف کرده است. پرزدهی نخ صدرصد اکرلیک هیت ست شده کمتر از نخ هیت ست نشده است. برای اینکه از کیفیت خرید خود اطمینان حاصل کنید حتما مشخصات برچسب پشت فرش را بررسی کنید. اگر از نخ با کیفیت در بافت فرش استفاده شده باشد، فرش مطلوب‌تر بوده و پاخور آن بیشتر خواهد بود، ضمن اینکه قرار گرفتن اجسام سنگین روی فرش تنها موجبدرصد کمی تغییر در فرش نسبت به روز اول خواهد شد. نخ های با کیفیت در عین اینکه در برابر پارگی و پوسیدگی مقاوم هستند، از لطافت و نرمی خوبی نیز برخوردار می باشند، ضمن اینکه رنگشان در برابر شوینده ها ثبات داشته و پس از شستشو تغییر رنگ نمی دهند.

نمایندگی فروش فرش 1200 شانه واقعی کاشان متعلق به فروشگاه زر فرش می باشد. محصولات فروشگاه به صورت ضد حساسیت با تراکم واقعی در طرح های مدرن و سنتی عرضه می شود. فرش طروات محصولی جدید جذاب و مدرن با طراحی فوق العاده خاص و رنگبندی بی نظیر می باشد. اگر شما نیز جزو افراد خاص پسند هستید و به دنبال یک محصول فرش ماشینی شیک و ایده آل هستید بدون شک برای شما طرح طروات ایده آل برای خرید… تنوعی که در طرح و رنگ این دسته فرش های ماشینی وجود دارد، در فرش 1500 شانه به چشم نمی خورد. اگر در گالری فرش های 1200 شانه مجموعه قالی کاشان چرخی بزنید، با ما هم عقیده می شوید.

دکتر فرش علاوه بر این که ارائه دهنده انواع برندهای تولیدکننده فرش ایرانی است، نماینده رسمی فرش قیطران در تهران نیز هست . با ثبت سفارش شما در دکتر فرش، در کمترین زمان ممکن فرش با ارسال رایگان به دست شما خواهد رسید و از استفاده کردن از آن نهایت لذت را خواهید برد. 1- از منوی سایت دکتر فرش وارد گزینه فرش های 1200 شانه شوید و در آن قسمت فرش های مختلف در دسته 1200 شانه را باز کنید و با یکدیگر مقایسه نمایید. طبیعتا هر محصولی ممکن است برای برخی افراد مناسب باشد و برای برخی دیگر انتخاب درستی نباشد. مزیت دیگری که فرش های 1200 شانه دارند، قیمت مناسب تر آن ها در مقایسه با فرش های 1500 شانه است. یعنی ظرافت و زیبایی را در کنار راحتی و نرم بودن فرش داراست و شاید بتوان گفت این مزیت بسیار بزرگی برای فرش های 1200 شانه محسوب می شود.

فرش بدون حاشیه شاهچرغ رنگ دودی ۱۲۰۰ شانه