مراقبت های بعد از تزریق ژل + دکتر محمد ارمی

محصولات ژوویدرم همچنین حاوی ماده بی حسی لیدوکائین هستند که ظرف مدت چند ثانیه ناحیه تزریق را بی حس می کند و تزریق راحتتری انجام می شود. محصول Ultra XC ژوویدرم، با فرمولاسیون پیچیده تر و اتصالات عرضی بیشتر برای حجم دهی و رفع چین و چروک های عمیق تر مناسب است. دو فیلر پوستی که مورد تایید سازمان دارویی آمریکا قرار گرفته‌اند، پلی متیل متاکریلات و بلافیل یا ارته فیل می‌باشد که در اصل یک ژل مصنوعی هستند و بافت‌های بدن قادر به تحمل آن می‌باشند. هردوی این فیلرها توسط یک شرکت تولید می‌شوند و کم ضرراند. طبق قانون تنها زمانی می‌توان اقدام بهتزریق ژلپلی متیل متاکریلات نمود که ناحیه تحت درمان در مناطقی مثل چین و چروک‌های موجود در اطراف لب باشد. عوارضی همچون تورم، قرمزی، کبودی، درد خفیف، خارش و در برخی موارد نادر نیز عوارض دیگری همچون ایجاد برآمدگی، حساسیت پوستی و بثورات پوستی در بلند مدت ایجاد می‌شود.

ماندگاری نتایج تزریق ژل به نوع فراورده، ناحیه درمان و خود بیمار بستگی دارد. در کل هر چه ژل غلیظ‌تر باشد و عمیق‌تر تزریق شود، ماندگاری اثر آن بیشتر خواهد بود؛ البته این قاعده همواره صادق نیست. برای حفظ نتیجه کافی است که درمان را تکرار کنید، البته جراح مقدار ژل و روش تزریق آن را در صورت لزوم تغییر می‌دهد تا بهترین نتیجه ممکن به دست آید. چروک‌های دور چشم غالباً نتیجه فعالیت عضلات است و با تزریق بوتاکس از بین می‌رود. فیلرهای پوستی از مواد مختلف زیادی ساخته می‌شوند اما مارک‌های موجود در بازار از ژل زیست تخریب‌پذیر متشکل از اسید هیالورونیک تشکیل شده‌اند. برای حجم‌دهی به صورت یکی از روش‌هایی که به صورت دائم وجود دارد پروتز و جراحی است.

تزریق چربی برخلاف موارد قبلی، یک مرحله لیپوساکشن دارد که تهاجمی است. چربی با لیپوساکشن از بدن خارج می‌شود، سپس خالص‌سازی شده و به محلی که می‌خواهیم حجم بدهیم (مثل گونه‌ها، زیر پلک و …) تزریق می‌شود. ژل‌های مصنوعی نسبت به ژل‌های طبیعی نظیر هیالورونیک اسید دوام بیشتری دارند. در ژل‌هایی مثل ژوویدرم و رووفیل ماندگاری تا 12 ماه خواهد بود.

  • طی شرایطی مانند آسیب‌های مختلف ناشی از آفتاب و افزایش سن این اتصالات از بین می‌روند و در نتیجه توده‌های نامنظم کلاژن و الاستین ایجاد می‌شوند.
  • این روش برای افرادی که حجم باسن خود را ازدست‌داده و دارای چین‌وچروک در این ناحیه هستند، کاربرد دارد.
  • در این مواقع تزریق فیلر یا ژل‌های مختلف باعث می شوند تا چروک‌ها باز شده و افتادگی پوست نیز رفع شود.
  • شما باید بتوانید دقیقا ببینید چه اتفاقی در حال رخ دادن است و چه چیزی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در ضمن اثر عمل تزریق به 3 الی 7 روز زمان نیاز دارد ولی برای مشاهده نتیجه بهتر باید حدود 2 هفته صبر نمود.
ژل های موقتی از موادی تشکیل شدهاند که ساختاری مشابه با مواد درونی پوست و بدن داشته و در نتیجه بعد از مدتی به راحتی جذب بدن پوست میشوند. در حالی که ژل های دائمی به دلیل ساختاری که دارند خیلی دیرتر جذب شده و معمولا مشکلات جدی را برای فرد ایجاد میکنند. معمولاً ژل‌هایی که برای این منظور استفاده می‌شوند، کمی ماده بی‌حسی دارند به همین دلیل است که متخصص برای تزریق، بی‌حسی به کار نمی‌برد. اگر بعد از تزریق کمی در صورت خود احساس بی‌حس شدن دارید، این موضوع برند هایی برای تزریق ژل لب نیز طبیعی است. انتخاب مناسب برای شما بستگی به وضعیت ناحیه فوکوس و نتایج مورد نظر دارد. بهتر است با پزشک زیبایی‌تان مشورت نمایید تا بهترین روش درمانی را برای خود انتخاب کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل + دکتر محمد ارمی

از نظر نتایج و بررسی های انجام شده نیز، تزریق ژل به لب یک روش ایمن و بدون عوارض برای حجیم تر کردن لب ها می باشد. در ادامه در رابطه میزان ماندگاری تزریق ژل نیز صحبت می نماییم. در بهترین شرایط ممکن است یک سال هم ماندگاری داشته باشد. عموما دوام ژل های لب نسبت به سایر نقاط مثل گونه یک مقداری کمتر است زیرا لب همواره در حال حرکت است و این امر موجب جذب زودتر ژل می شود. به همین دلیل ممکن است هر ۶ ما یکبار نیاز به ترمیم داشته باشد. بهترین ژل‌ها برای این ناحیه، ژل‌هایی هستند که حداکثر سازگاری بیولوژیک را با بدن داشته، واکنش‌های ایمنی بدن را تحریک نکنند و سرطان‌زا نباشند.

برای این که نتایج تزریق ژل را حفظ کنید، تنها راه این است که به صورت دوره‌ای ژل تزریق کنید. نتایج حاصل از تزریق انواع ژل به نواحی مختلف معمولاً بلافاصله مشاهده می‌شود. اما پس از حدود 4 روز تورم و کبودی از بین رفته و نتیجه ملموس‌تر خواهد بود. بینی به‌عنوان مهم‌ترین عضو صورت در ایجاد یک چهره بی‌عیب‌ونقص و زیبا، گاهی ممکن است به اصلاح نیاز داشته باشد. شاید فکر کنید تنها راه اصلاح بینی، استفاده از عمل بینی و جراحی است؛ اما جالب است بدانید که یکی از روش‌های اصلاح فرم بینی استفاده از روش تزریق ژل است.

در این روش سلولهای چربی از مناطقی در بدن که با حجم زیادی از چربی مواجه هستند (مانند ران، شکم و پهلوها)؛ برداشته می‌شود. مناطقی از صورت که می‌تون تزریق چربی صورت را در آنها انجام داد ، تقریبا مشابه تزریق ژل هستند. کبودی و تیرگی زیر چشم و چین و چروکی که در ناحیه اطراف چشم ایجاد میشود از جمله رایج ترین علائم افزایش سن در افراد است. اگر شما هم به دلیل رژیم های لاغری چربی زیر چشم خود را از دست داده اید و از ظاهر کنونی زیر چشمتان رضایت ندارید، می توانید عمل تزریق ژل زیر چشم را امتحان کنید.

مراقبت های بعد از تزیق ژل لب

به طور معمول کلینیک‌های تازه‌کار و بی‌تجربه، برای جذب افراد، هزینه‌های کمی را برای این خدمات ارائه می‌دهند. اما شما باید به جایی مراجعه کنید که تجربه کافی را در این زمینه دارد و از مواد باکیفیت استفاده می‌کند. برای اینکه نتیجه خوبی از تزریق ژل به دست آورید؛ باید مواردی را قبل از مراجعه به کلینیک برای تزریق رعایت کنید. البته این در صورتی است که در انتخاب کلینیک و بررسی سابقه و تجربه آن، دقت کافی را به خرج داده و از کیفیت خدمات مطمئن باشید. نکته مهم اینجا است که باید تا حد امکان اطلاعات خود را درباره تزریق ژل بالا ببرید تا در روز مراجعه به کلینیک، بتوانید آرامش خود را حفظ کرده و از ایجاد استرس جلوگیری کنید. بنابراین مهم است که جهت بحث در مورد نیازهای خود یک مشاوره رایگان با پزشک انجام دهید.

حجم دهی باسن

خوشبختانه برای حل این مسئله میتوان از تزریق ژل در لب استفاده کرد که نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد. بنابراین اگر میخواهید تزریق ژل لب طبیعی انجام دهید باید دکتری را انتخاب کنید که با روند انجام این کار و منطقه ای که تزریق باید انجام شود به خوبی آشنایی داشته باشد. اگر در این رابطه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، میتوانید از فیلم این عمل جوانسازی استفاده کنید که به وفور در کانالهای آپارات و یوتیوب وجود دارد استفاده کنید. مسئله‌ی مهم در گرفتن نتیجه درست از تزریق ژل لب انتخاب پزشک ماهر و باتجربه است. در فرآیند تزریق ژل لب ظرافت بالایی مورد نیاز است و دستان پزشک باید دستانی هنرمند باشند که بتوانند به درستی و با ظرافت برای رسیدن به فرم دلخواه ژل را به زیر پوست تزریق کنند.

همچنین این کلینیک اولین مرکز پیوند مو در ایران بوده و دارای بیشترین پرونده در این حوزه می باشد. دست‌ها هم از جمله اعضایی هستند که به تازگی در آنها ژل تزریق می‌شود. بیماران دریافته‌اند که تزریق ژل برای پنهان کردن آثار پیری در صورت مناسب است؛ اما دست ها نیز گاهی سن آدم را لو می دهند. تزریق ژل در پوست دست می‌تواند ظاهر پرتری به آنها بدهد. ژل‌های سنتتیک چون جذب بدن نمی‌شوند، ماندگاری بیشتری دارند. این ژل‌ها برای برخی از متقاضیان انتخاب خیلی خوبی هستند و بیشتر به کسانی توصیه می‌شوند که آمادگی یک تغییر همیشگی را داشته باشند.

فرم مشاوره رایگان